יום ראשון, 28 באפריל 2019

איך עושים פוטג'וב? סיפור פנטזיה מהסרטים

טוב, אז הסיפור שלי הוא כזה. אני לעתים קרובות מאוד הולך לביקורים אצל בת דודתי קיילי. למעשה, אני אצלה בכל סוף שבוע. רק שיהיו לכם תובנות על היחסים ביננו: אנחנו שוכבים באופן קבוע. אני בן 18 וקיילי בת 17, וגילינו עוד לפני כשנתיים ששנינו נמשכים אחד לשנייה, ופשוט החלטנו: למה לא לנצל את זה? כמובן שאנחנו משתמשים באמצעי מניעה, שחס וחלילה לא יהיו תקלות בנושא.
עוד פרט מעניין על היחסים ביננו: יש לי פטיש רציני לכפות רגליים. כחלק מהיחסים שלי עם קיילי, אני סוגד לכפות רגליה המון, מלקק אותן, מנשק אותן, מסניף אותן והיא נוהגת לעשות לי פוטג'וב עד האורגזמה! שנינו נהנים לחלוטין מכל היחסים הללו. קיילי עצמה רגישה מאוד בכפות הרגליים, וכל הפעילות המינית שהיא משתמשת בהן גורמת לה להנאה צרופה עד כדי גמירה. מעולם לא נתפסנו על ידי הורינו, עד הסיפור הזה שאני מספר לכם עליו עכשיו...

זה היה עוד סוף שבוע רגיל, וכהרגלי, הגעתי לישון בביתה של בת דודתי. כאשר התפנה לנו קצת זמן, החלטנו להנות מעט, אולם לצערי קלטתי פתאום ששכחתי את הקונדומים בבית. שיט! כמובן לא עלה על דעתנו שנשכב בלי קונדום. זה היה תנאי בסיסי ביחסינו המיניים: נשארים שמורים לחלוטין. אין צורך לומר שסגידה לכפות רגליים בוודאי באה בחשבון ואף רצויה, וזה אכן היה התכנון ביני לבין קיילי לאור תקלת הקונדומים.
הסיבה היחידה שעד כה לא נתפסנו כלל על ידי הוריה של קיילי - דודתי ובעלה, למרות שקיימנו ביננו המון סקס, היא כי החדר של קיילי וחדר האורחים שבו התאכסנתי, שניהם היו בקומה העליונה של הדירה, ואילו חדר ההורים היה בקומה התחתונה. שמרנו מאוד על סודיות הקשר המיוחד ביננו. תמיד היינו מחכים עד מאוחר בלילה שההורים שלה בוודאי ישנים, ואז הייתי מתגנב בשקט ובחשאיות לחדרה של קיילי ומתחילים בבילוי! אמא של קיילי היא דודתי - אחותה של אמי, ושמה איימי. היא רזה למדי ונראית צעירה מאוד לגילה, וכפות רגליה יפיפיות ברמות של דוגמנית!
לא אאריך יותר על המידה בפרטים הקטנים ופשוט אגיע לקטע החשוב של הסיפור. השעה הייתה 00:30 אחרי חצות הלילה. קיילי שלחה לי הודעת ווטסאפ שנראה לה שבטוח להיפגש עכשיו. מיד ניגשתי לחדרה בשקט. ברגע שנכנסתי לחדרה הורדתי את מכנסיי והדלקתי את האור בחדר כדי שנוכל לפעול בצורה חלקה בפעילות שלנו. היא שכבה לה בכיף על מיטתה. מיד ניגשתי למלאכה: הרמתי את כף רגלה והתחלתי לעבוד. מצצתי היטב את אצבעות רגליה, כיסיתי עם לשוני כל מילימטר מהן וביניהן, ומיד ירדתי לסוליה. ליקקתי בתאווה את הכרית של כף הרגל, דרך הקשת והיישר אל העקב. לא עבר זמן רב וכל כפות רגליה היו מלוקקות היטב בכל קימור, מלשוני המעונגת. הרגשתי עונג רב, וגם על פניה של קיילי ניסך עונג, וכמובן שכבר מגיעים אל הדובדבן שבקצפת: פוטג'וב. הנחתי את כפות רגליה של קיילי המבריקות מלשוני על המיטה, שכבתי וקרבתי את איברי לכיוונה. היא התיישבה, הושיטה את כפות רגליה לעבר איברי והחלה ללטף אותו בקצב הולך וגובר. אמנם כפות רגליה היו קטנות יחסית, אבל לא היה צריך יותר מזה בכדי לעשות חיים משוגעים ומהנים!

מיד ירדתי לסוליה: ליקקתי בתאווה את הכרית של כף הרגל, דרך הקשת והיישר אל העקב

וכאן מתחיל החלק העיקרי של הסיפור. תוך כדי פוטג'וב חזק ומענג, בעודנו גונחים מאושר במשך כמה דקות, קרה הדבר הגרוע מכל. דלת החדר של קיילי נפתחה - איימי אמא של קיילי נכנסת, במבט תמה: "היי קיילי, למה האור של החדר שלך פתו... מה לעזאזל קורה כאן?!". דודתי איימי תפסה אותנו כאשר כפות רגליה של קיילי מכורבלות סביב איברי הזקור! שנינו קפאנו לחלוטין! אחרי כמה שניות של הלם מצידה, דודה איימי ניגשה אליי, תפסה אותי בחוזקה ואמרה: "אתה בא איתי, קיילי, תבואי גם את! אנחנו צריכים לדבר ועכשיו!".
היא מביאה אותנו אל חדרה בקומה התחתונה וסוגרת את הדלת. אני וקיילי עדיין עירומים מהפעילות המינית שביצענו קודם לכן, אולם הזיקפה שהייתה לי כבר נעלמה. דודה איימי התיישבה לה על מיטתה והביטה בנו במבט עמוק, ואז פנתה אליי: "אוקיי, אתה עלול לחשוב שאני עומדת לצעוק עליך ולספר הכל להורים שלך, אבל אין צורך להגיע לשם... אנחנו יכולים פשוט לעשות עסקה קטנה. לא יכולתי לתפוס אתכם עושים את זה בזמן טוב יותר! הדוד שלך במקרה נמצא עכשיו במשמרת לילה. גם לו יש פטיש לכפות רגליים. הוא הודה בפניי לפני כמה חודשים בנטייה הזאת שלו. אני נותנת לו המון ללקק את כפות רגליי להנאתו, אולם בכל הקשור לפוטג'וב, אני ממש גרועה בזה. הוא הפציר בי ללמוד לעשות זאת דרך סרטוני פורנו של שחקניות מקצועיות, אם כי מעולם לא באמת הצלחתי להבין את התנועות הנכונות. אני רוצה להפתיע אותו כשיחזור ולענג אותו בדיוק כפי שהוא אוהב ומצפה. בגלל זה אני צריכה את העזרה שלכם (פנתה גם לקיילי תוך כדי). אתם נראים מנוסים, ואני מבינה שאתם עושים את זה כבר הרבה זמן".
הייתי בהלם! לא האמנתי שדבר כזה אפשרי, אולם השארתי את פניי במבט רציני ללא הבעת פחד או דאגה, וישר ניגשתי לעניינים. השפלתי את מבטי לעבר כפות רגליה של דודה איימי. ציפורניה היו צבועות בצבע שחור מושך וסוליותיה ארוכות. לנוכח המראה המלבב זיקפתי חזרה לרגע! מאחר שהייתי עירום, דודה איימי ראתה זאת וחייכה. "טוב, אז אני מניחה שיש לנו עסקה". היבטתי לכיוון קיילי, והיא הנהנה בחיוב. קיילי פתחה את פיה לראשונה מאז שאמה תפסה אותנו: "אוקיי אמא, תצפי בנו מקרוב ותלמדי".

בעודנו בחדרה של דודתי, שכבתי על מיטתה, בדיוק באותה פוזיציה שבה היינו קודם, בחדרה של קיילי. "טוב אמא, קודם את צריכה לגרות אותו קצת". קיילי הניחה את כף רגלה האחת על איברי, והחליקה אותו תוך כדי הפעלת לחץ לכיוון בטני... "ואז אמא, את פשוט צריכה ללטף אותו בצורה כזאת שכאילו כפות הרגליים שלך הן כפות ידיים". היא כרכה את כפות רגליה סביב איברי הזקור באחיזה נעימה והחלה לעסות אותו. דודה איימי הביטה ואמרה: "אוקיי, תני לי לנסות בעצמי".  איימי החליפה את קיילי בתפקידה. פעם ראשונה שכפות רגליים ארוכות כאלה מענגות אותי! וואו! סוליות כל כך רכות וסקסיות! איימי הידקה את כפות רגליה סביב איברי והחלה לעסות אותו. "ככה? אני עושה את זה נכון קיילי?", שאלה את בתה. "את עושה את זה מדהים אמא! פשוט תמשיכי כך עד שהוא גומר". תוך כדי שדודה איימי מבצעת לי פוטג'וב מהסרטים, קיילי החליטה לא לחכות ולהסתכל מהצד, אלא להצטרף למסיבה. היא התיישבה, הניחה את כפות רגליה על פניי ואיפשרה לי ללקק אותן להנאתי. ההרגשה הייתה שמימית! זה הדבר המענג ביותר שחוויתי בחיי! כפות רגליה של בת דודתי קיילי בפי, מלוקקות לאורכן ולרוחבן עם טעמן הממכר, ואילו כפות רגליה הארוכות והסקסיות של דודתי איימי כרוכות סביב איברי, עם הלק השחור והמושך הזה, ומעסות אותו הלוך וירוד! "הההחחח..", נהמתי! הלוואי שההרגשה העילאית הזאת לא תיגמר לעולם! פשוט גן עדן עליון!
לאחר כמה דקות כבר לא יכולתי להחזיק את עצמי. פשוט גמרתי בחוזקה על כפות רגליה של דודה איימי, תוך כדי שכף רגלה של קיילי נמצאת בתוך פי! אי אפשר לתאר את העונג הזה במילים. לאחר שכפות רגליה של דודה איימי היו מלאות בכל הזרע שלי, היא פקדה עליי: "טוב, אני מניחה שבתור פוט פטישיסט אתה גם מומחה בליקוקי כפות רגליים, נכון? אז קדימה: תבריק אותן עם לשונך!". מיד צייתתי! ניקיתי אותן מכל סימן שהיה עליהן.

ככה שתי בנות מענגות עונג שמימי פטישיסט כפות רגליים אחד

לאחר שכל האירוע נגמר לחלוטין, וכפות רגליהן של איימי וקיילי היו מבריקות מהסגידה שלי אליהן, דודה איימי קמה ואמרה: "תודה לך מתוק! עכשיו דודך יהיה מאושר שלמדתי את הביצועים הנכונים של הפוטג'וב, וגם הוא יוכל להנות ממנו. ואל תדאג, לא אספר שום דבר לאמך. ומאחר שאני רואה שממש נהנית בצורה לא רגילה, אני מוכנה שבכל שבוע שתגיע לכאן, אנחנו נמצא את הזמן לעשות את זה שוב. בסדר מתוק?". מיד עניתי: "דודה איימי, את יודעת אני מוכן לסיבוב שני כבר עכשיו". הסתכלתי לכיוונה של קיילי שחייכה ואמרה: "כן, נראה לי שאנחנו עכשיו צריכים לתת לה שיעור על התנועות של סוליות הרגליים". גם דודה איימי חייכה כמו שנינו, ומיד חזרנו לתנוחה המקורית, "מדגימים לדודה איימי את התנועות הנכונות".

מאז ואילך, בכל סוף שבוע כשהגעתי לביתה של דודתי, ברגע שדודי יצא למשמרת הלילה שלו, שלושתנו התכנסנו בחדרה של דודה איימי והתחלנו בהנאת כפות הרגליים הסודית שלנו!

סוף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה