יום שבת, 27 באפריל 2019

מכתב מספר 1 מאת "לוחש כף הרגל": איך להשתמש בכפות רגליים בצורה המיטבית


כפות הרגליים הן כמו שתי רקדניות: הן חינניות אך עוצמתיות, הן יכולות ללטף ולהקל, אך גם לפגוע ולהרוס

שלום לכל אוהבי כפות הרגליים, משפחה, חברים, מכורים ועוד..
אני "לוחש כף הרגל"! לעתים אנשים אחרים משתמשים בשמי, אולם אני לוחש כף הרגל המקורי והאותנטי. אני מלמד נשים כיצד להשתמש בכפות רגליהן בצורה המיטבית והאפקטיבית ביותר!

רוב הנשים שמודעות לכוח של כפות רגליהן, לא באמת מכירות את הפוטנציאל שלהן. רובן עשויות להתמקד בחלק אחד של כף הרגל, או להשתמש בהן באירוע מסוים. אך אילו באמת היו יודעות על כפות הרגליים כפי שאני יודע ומבין, הן היו מבינות היטב את המשפט שאני אוהב לשנן: "כפות הרגליים הן כמו שתי רקדניות: הן חינניות אך עוצמתיות, הן יכולות ללטף ולהקל, אך גם לפגוע ולהרוס".

נשים רבות אינן גמישות כלל עם אצבעות רגליהן, ולרוב האנשים המעוניינים ליצור קטע וידאו פוט פטישיסטי אין מושג כלל איך באמת לעשות אחד כזה. בדרך כלל בוידאו מעין זה אתה רואה דקה או שתיים של כפות רגליים, ובשאר הזמן אתה רואה זיונים, מציצות ושום דבר מיוחד, ובעצם הסרט הופך לקטע פורנו רגיל ומשעמם, ללא האלמנטים הפטישיסטיים שכולנו מצפים להם. אני שונא את הסרטונים האלה שבהם רואים בחורה עם כפות רגליים יפיפיות, שהיא פורסת לרווחה את אצבעות רגליה, מנדנדת ומנענעת אותן, ואתה חושב לעצמיך: "וואו!! היא הולכת לפנק את הבחור בר המזל הזה עם האצבעות הגמישות והסקסיות האלה! יאמי!!". אולם כאשר כפות רגליה המושלמות נוגעות באיבר הזקור של הבחור, היא פשוט לא מזיזה את כפות הרגליים בצורה שהיא אמורה להזיז ולגרות את כולנו בדרך שמצדיקה את צילום הסרטון. לעזאזל! אני שונא את זה! סרטון כוזב ומיותר!  זרקו פיתיון ולאחר מכן הסתובבו והלכו! הוליכו אותי שולל! רימו אותי!

היא מתחילה להניע את כפות רגליה מעלה-מטה, כמו בוכנה במכונית ישנה ללא שמן! או קדימה ואחורה כמו ניסור עץ בצריף מיושן! פניה של הדוגמנית נראים כמו בול עץ מחוסר סיפוק! משועממת ומתוסכלת! הבחור? הגולם המגודל הזה פשוט שוכב שם ומתבונן באיבר שלו מחליק החוצה ומסביב, ולמעלה ולמטה, כמו גזר שמשחק מחבואים ו"בוא תשפשף אותי". ואני צורח מול הסרטון: "תפוס את הגזר שלך, דביל מטומטם! תעזור לבחורה!", בה בעת שאני מחזיק את איברי בידי בתקווה "להמטיר ממנו גשם" ממבט בתוצרת הנוראה הזאת!
רוב מפיקי הסרטונים האלה פשוט גרועים בהצבת רגלי הבחורה בצורה נכונה ובעמדה נוחה עבורה (את העמדה שלהם אוהבי כפות רגליים לעולם לא יעשו בסשנים שהם רגילים), ואתה יודע שבפוזיציה הזאת הבחורה פשוט מתעייפת רוב הזמן כשהיא מתעסקת עם הגזר של הדביל הזה.

כפות רגליים צריכות להיות גמישות ולנוע כמו רקדנית. באם אתה מעיין מקרוב, אתה יכול לראות את העור הרך זורם, בו בזמן שאצבעות רגליה נעות ומקמטות את הסוליות שלה בצורת פתיחה וסגירה, כמו תריסים של חלון. אני משתמש בקמטים האלה כמו קרש כביסה כאשר אני מתענג איתן בסשן מפנק. חחח... יש כל כך הרבה דברים שאני יכול לספר לכם על כפות רגליים, ויתכן ואמשיך לספר לכם על כך בהמשך..

זה רק מכתב ראשון שלי אליכם כ"לוחש כף הרגל", ובמכתבים הבאים תוכלו להבין את כל הדגמים והסגנונות שאני מלמד, וכמה טוב סגנונות אלה עוזרים לנו בעולם שליטת כפות הרגליים. אביא לכם ראיונות של הזוכות בעבר ובהווה של "מיס פוטנייט" (Miss Footnight), ואתה יכול לבחור את כפות הרגליים האהובות עליך ביותר. לכל דוגמנית שאיתה אני מדבר או מצלם יהיו כפות רגליים מתוקות ויפיפיות, נקיות ומצוחצחות, אחרי פדיקור מושקע, אלא אם כן אתה אוהב כפות רגליים מלוכלכות, ואם כן אתה מזומן לקשקש ולצייר על התמונות האלו כאוות נפשך ולדמיין כאילו כפות הרגליים שלה מלוכלכות כפי שאתה אוהב, או מצד שני להביא קצת לכלוך וחול לאחת מסיבות הפוטנייט שתבקר בהן, ללכלך את כפות רגליה של אחת הבחורות שמצאו חן בעיניך, והיא תשמח להעניק אותן לך כדי שתלקק אותן היטב ותבריק אותן עם לשונך, והנה הבעיה שלך נפתרה! אבל רק תדע עליי שאני מסוגל לפגוש את הבחורה היפיפייה ביותר בעולם, שרוצה לתת לי את הציצי, והתחת והכוס שלה (סליחה על הביטויים), באם כפות הרגליים שלה יהיה מכוערות, אתה יכול להמשיך לדבר ולהעביר את הזמן שלך איתה, אני כבר לא אהיה שם. נעלמתי! 

אני אעזור לך להכיר את הסרטונים והאירועים האיכותיים ביותר בתחום כפות הרגליים, ומה שאני עדיין לא יודע, אני עוד אגלה. תאמין לי! אני מכיר היטב את תחום כפות הרגליים, ואתה תראה זאת מהראיונות שאנהל בפניך ומהמאמרים והמכתבים שאפרסם.

מי יתן וכל כף רגל שתפגוש, תהיה כף רגל שתוכל לאכול ולסגוד לה!

בברכה,
המומחה האמיתי שלך לענייני כפות רגליים,
"לוחש כף הרגל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה