יום ראשון, 28 באפריל 2019

מכתב מספר 3 מאת "לוחש כף הרגל": אסיה, מנדי והדובי

שלום לכל אוהבי כפות הרגליים - משפחה, חברים מכורים ועוד..

אני מקווה שאתה וכל אהוביך עושים חיים ונהנים!
הנה חלפה לה עוד שנה, ואנחנו צריכים להפנים שישנם אנשים רבים שהיו כאן בשנה שעברה אולם עכשיו הם אינם איתנו עוד. ובשל כך אני תמיד אומר: חייה את חייך בכל יום כאילו זה היום האחרון שלך, ותהנה מהם כאילו מחר נגמר לך הזמן להנות מהם. כי באמת איננו יודעים מתי הוא היום האחרון שלנו. החיים קצרים וחבל להפסיד אותם ואת כל הכיף שאפשר לעשות בהם.

במכתב זה אני רוצה להמליץ לך על קטע וידאו נפלא וסקסי שאני באופן אישי מאונן מולו וגומר ממנו בצורה הכי מיטבית וכיפית. סרטון שמונח בראשי ולא יכול להישכח. בקליפ המדובר מככבות אסיה פרז ומנדי קנדי: שתי דוגמניות פטיש כפות רגליים לוהטות! הסרטון הזה כל כך לוהט וסקסי, עד שאני צופה בו כמעט כל לילה לפני שאני הולך לישון כי זה מה שגורם לי להירדם עם חיוך רחב ועם סדינים דביקים!

הסרטון מתחיל כאשר אסיה מדברת בטלפון כשהיא יחפה, ובזמן שהיא מדברת היא כמובן משחקת עם כפות רגליה הסקסיות! אצבעות רגליה מנוענעות מצד לצד בצורה מגרה משחקות עם דובי צעצוע המיושב על הספה. אין איש או אישה בעולם שלא היו כמהים להיות במקום הדובי הזה אם הייתם רואים מה היא עושה לדובי. הדובי היה פשוט בגן עדן של דבש!

באותה עת, מנדי ישבה לה בצד השני של הספה, מנסה לקרוא ספר להנאתה, אולם היא איננה מסוגלת לכך בראותה את המראה המלבב של כפות רגליה של אסיה משחקות עם הדובי הזה, ומנדי עם פנים רעבים החלה לתכנן את המהלך שיעניק לה עונג, בו בזמן שהיא בוהה בציפורני האצבעות של אסיה מנצנצות בלק מושך, בעודה פורסת את אצבעותיה ומנענעת אותן בטבעיות סקסית על מפשעת הדובי.

קטע מהסרטון. את הסרטון המלא תזכו לראות בהמשך המאמר!

אסיה פשוט המשיכה לשוחח בטלפון, לא שמה לב כלל למנדי ולעיניה הבורקות, ששורפות במבטן את העורף של הדובי צעצוע בר המזל שנהנה ממגע כפות רגליים סקסיות, ושהיא מתאווה להיות במקומו ברגעים אלה! כאשר אסיה הפנתה את ראשה, אך אצבעות רגליה ממשיכות לשחק עם הדובי, מנדי מצאה הזדמנות להחליף את מקומו של החיה וליהנות במקום הדובי הזה - כי אם כבר כפות הרגליים מענגות מישהו בצורה כל כך עילאית, למה שאותו מישהו לא באמת ירגיש את אותו עונג?! מנדי ניצלה הזמנות כשאסיה הסתובבה ודעתה הייתה מוסחת, ומנדי גרמה לה להזיז קמעא את כפות רגליה מן הדובי, ובכך תפסה את ההזדמנות והחליפה את מקומו של דובי הצעצוע בר המזל, מתחת לכפות רגליה של אסיה. כאשר אסיה החזירה את כפות רגליה למקומם הראשוני, לכאורה על גופו של הדובי, הדובי כבר לא היה שם, אלא רק החזה של מנדי, ווואו! כפות רגליה של אסיה עיסו את שדיה של מנדי והתגלגלו הלוך ושוב! עיניה של מנדי התגלגלו והיא רעדה מהמגע המתגלגל והלוחץ של אצבעות רגליה של אסיה. אסיה בהמשך הורידה את רגליה מקדמת הספה, שינתה מעט את מיקומם, ומנדי ניצלה את ההזדמנות הזאת והחליפה פוזיציה: כאשר כפות רגליה של אסיה הונחו היישר במפשעתה! ועכשיו הכיף האמיתי מתחיל! הסרטון מתחמם יותר ויותר! אסיה מחככת את כפות רגליה במערה התחתונה של מנדי, מושכת, מנענעת ומגלגלת אותן במרחבי האוצר הזה שלה, ומנדי משתגעת מעונג!

אסיה המשיכה לדבר בטלפון כאילו שום דבר מיוחד לא קורה, וכאילו מה שנמצא תחת כפות רגליה הוא סתם דובי צעצוע, אולם מנדי הייתה בשיכרון חושים מוחלט, וגם אני כמובן צפיתי בזה והתענגתי יחד עם מנדי. הסיטואציה הזאת נמשכה למשך 8 עד 10 דקות, עד כאשר מנדי לא יכלה להחזיק יותר וצרחה צרחת עונג תוך כדי שהיא מרטיבה את תחתוניה במיץ של אהבה! ועם צרחות העונג של מנדי, אסיה החלה לקלוט מה מתרחש וסיימה בזריזות את שיחת הטלפון שלה תוך כדי שהיא קוראת למנדי: "מה לעזאזל?!". אחרי כמה דקות שבהן מנדי מסבירה לאסיה עד כמה זה היה מהנה ומענג, היא הצליחה לשכנע אותה להדגים לה איך זה באמת מרגיש. יש לי תחושה שאם מנדי לא הייתה מדגימה לאסיה את ההרגשה, התחת של מישהו היה מתמלא עשב.

אסיה היא אחת הנשים המתוקות ביותר על פני כדור הארץ, אבל אם אתה מעצבן אותה, היא עלולה להיות כלבה מטורפת וקשה. אסיה חובשת הרבה כובעים, וזה מה שהופך אותה לכל כך מדהימה. אבל אתה צריך לדעת שלאחד מכובעיה יש קרניים, אז תיזהר!

בכל אופן, מנדי שיכנעה את אסיה לאפשר לה להרגיש את העונג שהיא הרגישה: להתחיל לעסות את מפשעתה עם אצבעות רגליה, ולעזאזל! זה היה לוהט!! מנדי עיסתה עם כפות רגליה את המערה של אסיה באינטנסיביות. אצבעות רגליה מתפתלות ומחליקות בחוזקה בפתח האוצר, מדגדגות, מושכות את האזור, מנענעות אותו חזק, כאילו הן מנגנות בפסנתר! לפני שאתה מבין מה קורה, אסיה צרחה וגנחה מרוב עונג והנאה, עד שהיא התפוצצה כמו הר הגעש הגדול ביותר בפיליפינים! לבת האהבה פרצה ממנה בזרימה חזקה, ואני בטוח שהיא הייתה רותחת כמו לבה אמיתית. אני יכול לקרוא לזה: "אסיה אסייתית עם שפתי לבה". הסרטון הזה מקבל אצלי דירוג של "10 אצבעות רגליים", ואני ממליץ לך בחום ללכת לאתר "clip4sale", לקטגוריית "Foot Infatuation", ולקנות את הסרטון המענג (אנחנו כאמור הצגנו אותו במלואו ובחינם)! האמן לי - הסרטון עדיף על פני האלטרנטיבות שאתה מכיר ורגיל אליהן. תהנה מפוט פטיש מענג משתי נשים לוהטות עם כפות רגליים מדהימות!

הסרטון הסקסי המלא המתואר במכתב! 

סוליות רגליה המדהימות של אסיה פרז


כפות רגליה של מנדי קנדי נסגדות בתאווה
התמונות לא נלקחו מהסרטון המתואר

טוב, אז חברים! אם אתם רוצים לטעום כפות רגליים חמות מהתנור באופן אישי, ולענג חושים נוספים מלבד חוש הראייה, אז בואו להופעת הפרסים של "פוטנייט" (Footnight), ותוכלו לראות שם כפות רגליים סקסיות בטירוף שיהיו כולן שלכם ומזומנות לכל אחד מכם באופן פרטי. רק תחפשו את אסיה בטוויטר. הדף שלה הוא @Asia Perez. היא מעוניינת לדעת אם אתם מגיעים, וכפות רגליה הסקסיות יהיו זמינות עבורכם. תדברו איתה. היא מאוד נגישה ועם רגליים על הקרקע, ללא שמץ של התנשאות. היא באמת אוהבת שמעריצים את כפות רגליה: שמלקקים אותן, שמדגדגים אותן, שמוצצים את אצבעותיהן ושמעסים אותן היטב. אם אתה מעוניין בזה, פשוט תצייץ לה בטוויטר. אני בעצמי מזמין אצלה סשן במשך שעה, שבמהלכה אני זוכה למצוץ, ללקק, לעסות, לדגדג ולסגוד בתאווה לכפות רגליים אסייתיות יפיפיות! אם אתה ביישן, אתה פשוט מוזמן לפנות אליי - מר T, ואני אכיר לך אותה. אבל כשאתה פוגש אותה, תן לה להבין עד כמה אנחנו מעריכים ומעריצים אותה, ואל תתעייף מהאישיות המתוקה והעדינה שלה, וההתנהגות הסקסית שלה. היא לא משחקת או מזייפת כאשר היא גורמת לך להיות מחויך בלילה המענג הזה! לכן תן לה את ההרגשה שהיא באמת עושה לך את זה, כי על אף שבוודאי היא באמת עושה לך את זה (אי אפשר שהיא לא תעשה את זה), אתה עלול לא להביע זאת כלפי חוץ, כאשר אתה בשיכרון חושים כנוע ומכור לאצבעות רגליה הקטנות!

תן לי לסיים ולאחל לך המשך שבוע טוב ומקווה לראות אותך באירועי פוט נייט רבים, ולהנות מהפטיש שלך. האירועים הללו הם מסיבות כפות רגליים כיפיות ומענגות!

ואיחולים קצרים, לכל משפחת כפות הרגליים - חברים ומכורים!
מי יתן וכל כף רגל שתפגוש, תהיה כף רגל שתרצה לאכול,
שתאהב את כפות הרגליים שאיתך, ותעריץ את כפות הרגליים שתרצה,
שתהנה מריחן, מטעמן, ושתמיד יגרמו לך לאושר על פניך!
את החלקלקות שלהן, את הקימורים, את הקמטים שלהן שאתה מרגיש בפניך, מקצות האצבעות ועד העקב המעוגל!
כפות רגליים הן כמו רקדניות מלאת חן: גמישות עם סוליות וסטייל. הן מוחצות, מרסקות, מדגדגות וגורמות לך לחייך.
תהנה מהן כמה שתוכל!

באהבה,
המומחה האמיתי שלך לענייני כפות רגליים,
"לוחש כף הרגל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה