יום רביעי, 24 באפריל 2019

"גברים משלמים לי כדי לעסות לי את כפות הרגליים"

גוונת' לי מגלה כיצד היא מקבלת מזומנים מלקוחותיה: השולטת המקצועית מקבלת כמויות עצומות של כספים על כפות הרגליים שלה, כמו גם פגישות עיסוי קינקיות. 


כוכבת המדיות החברתיות מרוויחה כ-23,000 שטרלינג (למעלה מ-100,000 שקל) בשנה, על ידי צילום תמונות מפנקות של אצבעות רגליה המושלמות.

גוונת' לי, בת 49, מקבלת מתנות מפוארות וכספים רבים תמורת פנטזיות שהיא מגשימה בעזרת כפות רגליה.

היו אנשים שגם התפתו לקבוע איתה מפגשים ממשיים שבהם הם סוגדים ומעריצים את כפות רגליה, ומוכנים לשלם 230 שטרלינג (למעלה מ-1000 שקלים) לשעה עבור הפגישה הקצרה.

כאן, הדוגמנית לשעבר שכיום היא דומינטריקס מקצועית, מגלה הכל על הפטיש המיני הנפוץ.


גוונת' מרוויחה כסף בהגשמת פנטזיות פטיש נפוץ

גוונת' נתקלה בתופעה הלא שגרתית במהלך עבודתה במקרה, ועכשיו היא עוסקת בה במשרה חלקית.

היא חושפת: "מעולם לא הבחנתי באמת בתופעת הפטיש לכפות רגליים עד שהגיע גל הרשתות החברתיות. תמיד הייתי מפרסמת תמונות של כפות הרגליים שלי ליד הבריכה, והיה מעקב ענק ועניין רב בתמונות הללו. בסופו של דבר יצרתי דף אינסטגרם חדש וייעודי עבור אנשים שאוהבים את כפות הרגליים שלי. יש לי אנשים קבועים שמשלמים לי כדי לעסות את כפות רגליי במשך שעה. הם ילקקו את כפות הרגליים שלי והם אוהבים לשחק איתן בכמה דרכים".


חלק מהאנשים משלמים מחירים מופקעים כדי להיפגש עם גוונת' באופן אישי ולהגשים איתה את הפנטזיות שלהם

הדומינטריקס מקבלת באופן קבוע מתנות ממעריציה הרבים


יותר מ-1300 אנשים עוקבים אחר דף האינסטגרם של גוונת': @gwenethsfeet. 

אולם לשמור על עוקביה מעריצים את כפות רגליה עבורה מצריך השקעה וטיפוח קבוע של כפות הרגליים. היא משקיעה כשעה ביום בכפות רגליה כדי להשאיר אותן מושכות עבור מעריציה. היא חושפת כי פוט פטישיסטים רבים מחפשים נשים ש"שומרות היטב על כפות רגליהן, עם אצבעות ישרות, קשת גבוהה וקרסוליים קטנים". 

היא מוסיפה: "את צריכה לשתות כ-2 או 3 ליטר מים ביום כדי לשמור על רכות העור ועל כפות רגליים יפות ללא עור מת ויובש. אני משתמשת בקרמים לכפות הרגליים על העקבים שלי ועל כפות הרגליים שלוש פעמים ביום, ואני נוטה כמעט תמיד לגרוב גרביים ולנעול נעליים כדי להגן עליהן. אני מפרידה בין האצבעות כאשר אני הולכת לחדר הכושר או שאני יוצאת לריצה. זה מה שהפדיקוריסטית שלי טוענת שבריא עבור שמירה על כפות הרגליים שלי במצב צעיר ומאריך את ימיהן כמה שיותר. אני גם אוכלת הרבה דגים טריים, כי שמן דגים מונע עור יבש".


גוונת' מבלה שעות בשבוע בטיפוח ופינוק כפות רגליה

אמנם קיימת סטיגמה מסוימת סביב הפוט פטישיסטים, אולם גוונת' שמפתה אותם עם כפות רגליה מקפידה שהחבורה שהיא מקבלת תהיה טובה ואיכותית.

לדבריה: "אני נוטה לקבל לקוחות איכותיים. הם משכילים והם אנשי משפחה טובים. אנשים עם פטיש לכפות רגליים הם בכלל נוטים להיות אנשים עדינים למדי. זה לא פטיש הארדקור. אני חושבת שזה לא שונה מאנשים שאוהבים הלבשה תחתונה של נשים. הם פשוט אוהבים לראות את בנות זוגם לבושות בגרביים יפים, וכמה גברים גם אוהבים נעליים. הלקוח האופייני שלי הוא בדרך כלל איש עסקים שיושב כל היום במשרד, וצריך לפרנס אישה ושלושה ילדים. יש עליו המון לחץ. אם הוא רוצה לבוא אליי בהפסקת הצהריים שלו כדי להתפרק: לנשק לי את כפות הרגליים, ללקק אותן ולקבל פוטג'וב, אני נותנת לו לעשות את זה. אלו שני מבוגרים המקבלים החלטה של מבוגרים".


גוונת' נפתחת בפני לקוחותיה, והיא מפרגנת להם מאוד

הגישה המפרגנת של גוונת' ללקוחות שלה עשויה להיות עקב המתנות הרבות שאלו מרעיפים עליה. הם משלמים לה עבור בתי מלון מפוארים ברחבי העולם, כולל פאלם ספרינגס, ניו יורק ולונדון. 

היא אומרת: "אני נדהמת כמה גברים פשוט נחמדים. לכל אחד יש משהו מיוחד שהוא אוהב, וכמה אנשים פשוט אוהבים כפות רגליים. לקוח אחד מקסים, שהוא חובב יינות, נותן לי בקבוקי יין יוקרתיים, שהם לפעמים בשווי של 500 דולר (385 שטרלינג). אני מקבלת תכשיטים ויש לי מסמכי מתנות בבתי מלון מפוארים, כמו בסנט רג'ס או ב'ארבע העונות', שעולה לאדם הרגיל כמה מאות דולרים ללילה". 

.......................

תמונות נוספות של כוכבת הכתבה:









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה