יום שלישי, 23 באפריל 2019

דומינטריקס מקצועית מסבירה: איך זה לקבל כסף מגברים עם פוט פטיש



לרבים מאיתנו כפות הרגליים הן דבר דוחה. אולם בתעשיית המין פטיש לכפות רגליים הוא עסק גדול ומצליח, במיוחד בהאל!


השולטת המקצועית ג'ולי פרטסון, הידועה בכינוי "הגבירה דיטה", ידועה בעיר האל ואומרת כי כפות רגליה הפכו לפופולאריות מאוד בקרב לקוחותיה.
"פטיש לכפות רגליים הוא נפוץ בתפוצה אדירה ומסיבית", היא אומרת.
"לא היה לי מושג כמה זה פופולארי כשנכנסתי לתעשייה". ג'ולי עבדה בתעשיית המין במשך 10 שנים, ובדרך כלל השתמשה בכפות הרגליים שלה כדי לגרש גברים, וכעת כפות רגליה הן חלק מרכזי במה שהיא עושה, בעזרת מתן שירותים פופולאריים לבעלי פטיש לכפות רגליים.
"נראה שאנשים נהנים לנשק לי את כפות הרגליים - יחפות או עם גרביים", היא אומרת. "חלקם נהנים לנשק אותן כאשר הן מזיעות ומסריחות, או כאשר הן עם גרבי כושר מיוזעות. אחרים נהנים להסתכל איך אני מוחצת עם כפות הרגליים שלי ענבים, פירות או דברים קטנים (קראש פטיש), ונראה שזה מדליק אותם".


פטיש לכפות רגליים הוא נראה תחום של גברים, כך על פי ג'ולי.
"כמעט ואין נשים שמראות עניין שהן בתחום הזה, זה בהחלט תחום גברי", היא אומרת. 
התרשמותה זו של ג'ולי מגובה גם על ידי כתב העת IJIR, שמצא יותר גברים עם פטיש כפות רגליים מאשר נשים.
"אני הולכת לבעוט בשקי אגרוף, ומקבלת בקשות לא לרחוץ את כפות רגליי לאחר פעילותי. חלקם רק רוצים לתת לך עיסוי מענג בכפות הרגליים - פוט מסאג', או למרוח לך לק על ציפורני הרגליים. חלקם אפילו משלמים כדי להעניק לי פדיקור, או לצפות בי עושה פדיקור, או לוקחים ממני תמונות של כפות רגליי לאחר פדיקור. פטיש לכפות רגליים היה תמיד קיים בקרב הציבור, ונראה שהוא מקושר לתחום הגרביים והרגליים. כמו כן, לפעמים אנשים אוהבים שאני לובשת גרביים עם עיצוב ישן, או נעלי עקבים גבוהים".
נשים רבות עלולות להרגיש חוסר נוחות עם כל הדברים שהוזכרו למעלה, אולם ג'ולי אומרת שפטיש לכפות רגליים הוא לא מזיק. 

ג'ולי פרטסון

לדברי ג'ולי, זה משהו שפשוט קל להכנס אליו, וזה קל מאוד לעשות אותו, ולמעשה, היא לא באמת צריכה לעשות שום דבר כאשר מעריצים את כפות רגליה. "יש בהחלט דברים גרועים יותר שאני יכולה לעשות, וכמה דברים ששולטות מקצועיות נכנסות אליהם הם דברים מוזרים מאוד", היא אומרת. "הכל נעשה בסביבה מבוקרת, ולכן אין צורך להתבייש בזה". 
ג'ולי מקבלת את העובדה שלא תמיד יש סובלנות כלפי עבודתה, במיוחד בעיר האל. "אני נוסעת ברחבי המדינה, ואף אחד לא נראה מוטרד מעבודתי כמו בהאל", אמרה. "הם נראים מאוד חשדניים כלפי פטישים שונים. אולי זה הפחד מפני הבלתי ידוע. כמובן, גם לי יש ביקורות על התחום, ואני נרדפת על ידי הרבה טרולים באינטרנט, אבל אנשים לא יראו שליליות על הפנים שלי. לעומת כמה בקשות שמגיעות אליי, פטיש לכפות רגליים הוא די מתון".


ג'ולי מקבלת בקשות מאנשים רבים לעשות דברים שהיא מסרבת לעשות. אחד הדברים המוזרים ביותר שביקשו ממנה לעשות, שאותו היא כן הסכימה לבצע, היא להאכיל גבר בקקי של כלב.
"אין לי אפילו כלב, והייתי צריכה לאסוף אותו מהכלב של השכן", אמרה.

פטיש נוסף שממנו נמנעת ג'ולי הוא פטיש לתינוקות מבוגרים, כלומר שהלקוח משחק את עצמו כתינוק.
"אנחנו מקבלות הרבה בקשות מאנשים שרוצים בעצם להיות תינוקות", אומרת. "מבחינה אישית, אינני יכולה להיות מקושרת בדרך כלשהי לפדופיליה, למרות שלמעשה זה נעשה בין שני אנשים מבוגרים ובהסכמה. לעתים קרובות בקשות כאלו מגיעות מאנשים חזקים ובמעמד חברתי גבוה, כגון משופטים וממנכ"לים של חברות גדולות, שנהנים מהפטיש הזה ורוצים לקחת הפסקה מהאחריות שמוטלת עליהם ביום-יום. הם רוצים להתפרק לגמרי".




עוד תמונות של כוכבת הכתבה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה