יום חמישי, 25 באפריל 2019

מועדוני פוטנייט (FootNight) למימוש פטיש לכפות רגליים, הנפוצים בארה"ב ובעולם

כידוע, ברחבי העולם קיימים מועדוני פוט פטיש, שאליהם מגיעים חובבי כפות הרגליים כדי לממש את הפטיש שלהם בכיף וללא בושה מיותרת. לצערי במדינת ישראל אין מועדון פטיש בלעדי לכפות רגליים. אולם בארצות הברית ובמקומות נוספים בעולם קיימים מגוון מועדונים כאלו, השייכים לרשת המכונה "FootNight". לדעתי חובה עבור כל פטישיסט כפות רגליים לבקר במועדון כזה ברגע שהוא מגיע לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
כתבתי בעבר פרק קצרצר על האירוע הזה בסדרת הפוט פטיש שהופיעה בבלוג.
להלן אציג תרגום של מידע על רשת מועדונים אלו, בצורת שאלות ותשובות, כפי שהחברה עצמה מפרסמת באתרה.


סשן פוטנייט סטנדרטי: 10 דקות של תענוג צרוף! 

כתבה תקשורתית על מועדוני פוטנייט








1. מהו הגיל הדרוש על מנת להשתתף באירוע פוטנייט?

פוטנייט הוא אירוע למבוגרים בלבד. על אף שבכמה מקומות מעין אלו נהוג לספק אלכוהול במקום, באירועי פוטנייט לא מוכרים ולא מספקים אלכוהול כלל. עם זאת, אתה רשאי להביא עמך אלכוהול באופן עצמאי. באם אתה בגיל 21, אתה רשאי להשתתף באירוע ולשתות אלכוהול. באם אתה בגיל 18 אתה רשאי להשתתף באירוע אך ללא אלכוהול.
תעודת הזהות תיבדק בכניסה עם הגעתך למקום, לכן הקפד להביא עמך רישיון נהיגה או תעודת זהות משלך לאירוע. ובאם אתה תייר מישראל לדוגמה, כמובן תבוא עם הדרכון.

2. אני מעט ביישן - איך אפשר שיהיה לי הכי כיף במסיבה?

זוהי מסיבה שבמהותה נועדה לשם כיף, שבה אתה יכול לפגוש וליהנות מכפות רגליים רבות של נשים אשר באמת אוהבות שמפנקים את כפות רגליהן, סוגדים אליהן ומעריצים אותן. למשך כל הלילה! :-) אתה יכול להיות מתחיל בתחום מסיבות כפות הרגליים או מעט ביישן בפני הבנות המגיעות לשם. אבל רק תזכור: אלו בחורות שאוהבות (!) להעניק לך את כפות רגליהן, והן מחכות ומקוות שתיגש אליהן ותבקש מהן לסגוד ולהעריץ את כפות רגליהן! הרגישו חופשיים לגמרי לפתוח בשיחה ידידותית עם אחת מהבנות שיושבות שם. ולאחר מכן להתחיל וליהנות יחדיו במה שאתם אוהבים כמה שיותר! אם יש בחורה מסוימת ששמת עליה ועל כפות רגליה עין, ואתה רואה  אותה יושבת ומפטפטת עם בנות אחרות או עם בחורים שמפלרטטים איתה יותר מידי זמן, אל תפחד להפריע בנימוס ולבקש ממנה מפגש עמה באופן חופשי. היא רוצה שיסגדו לכפות רגליה, ותאהב להצטרף אליך להנאתך בכיף!

3. אני יכול לקחת את אחת מהבנות שבמקום למלון סמוך לאירוע או למקום פרטי במהלך המסיבה?

לא! אסור לאורחים או לבנות לעזוב את המקום בעבור מפגשים פרטיים במקומות אחרים במהלך המסיבה. אם מישהו עושה את זה, שניהם לא יורשו לחזור לאחר מכן למסיבה! אנו מזמינים מספר מסוים של בנות כדי להבטיח שיהיה מבחר מגוון ורחב ביותר של צעירות עבור האורחים. אם הבנות נלקחות מהמסיבה, זה פוגע במסיבה. כמו כן, זה לא נוהג בטוח עבור הבנות עצמן.

4. מהי המדיניות בנוגע להכנסת טלפונים לאירוע?

אין להכניס טלפונים סלולריים לתוך המועדון. אם אתה צריך לקבל או לבצע שיחה, נא לעשות זאת בלובי, או מחוץ למועדון.

5. אני יכול לבוא עם חבר למסיבה?

הינכם מתבקשים לזכור כי רק אורחים מוזמנים הנמצאים ברשימת האורחים הפרטית רשאים להיכנס למסיבה. אין חברים, מלווים, או כל אדם אחר שלא נרשם או הוזמן באופן רשמי, אלא אם הוא מקבל אישור על ידי אחד המארחים באופן אישי.

6. האם שמותינו או פרטינו האישיים יינתנו למישהו?

לעולם לא! כל מידע שניתן לנו בעת ההרשמה או בזמן ההשתתפות במסיבה, נשמר על ידינו באופן פרטי וסודי. לעולם לא ניצור איתך קשר בדואר או בטלפון. המידע היחיד שאנו שומרים אצלינו הוא כתובת המייל שלך, כדי שנוכל לשלוח לך מידע על מסיבות ואירועים.

7. האם זאת מסיבה עם ריקודים, מופעי בידור וחגיגות?

למרות שאנו מתייחסים לפוטנייט כ"מסיבת כפות רגליים", זה לא ממש מסיבה קלאסית עם ריקודים, חגיגות ומופעי בידור כמו שאתה מדמיין ש"מסיבה" אמורה להיות. אמנם אין לנו בעיה עם זה שמשתתפי המסיבה ירקדו אם הם רוצים (ולחלוטין נפרגן להם!), אולם פוטנייט בהגדרתו הוא ערב שבו בנות ובנים מתכנסים יחדיו כדי ליהנות ולהתמכר להעדפותיהם בכל הנוגע לכפות רגליים, לפעילות האהובה עליהם, כגון סגידה לכפות רגליים, ללקק אותן, לנשק אותן, להרמס תחתיהן (טרמפלינג), לדגדג אותן, להיחנק על ידן, לעסות אותן, למצוץ את אצבעותיהן, להישלט על ידן, להריח ולהסניף אותן ועוד ועוד. זהו אירוע פרטי, דיסקרטי, מאופק, שבו חובבי כפות רגליים יכולים להגיע אליו ולמלא את פנטזיות כפות הרגליים שלהם, בנינוחות וללא סביבה מאיימת.

8. אני יכול פשוט להופיע בכניסה למסיבה?

לא. רק אנשים המופיעים ברשימת האורחים יורשו להיכנס למסיבה. יהיה עליך להירשם עבור מסיבה ספציפית שבה אתה מעוניין. לאחר שתירשם, תקבל מיד אישור אישי / הזמנה עם כל הפרטים של האירוע.

9. באיזו שעה מתחילה המסיבה?

האורחים יכולים להתחיל להגיע בשעה 20:00 בדיוק (לא לפני כן), ובדרך כלל מסיימים עד השעה 00:30-1:00 לפנות בוקר. אתה צריך להיות שם לפני השעה 23:00, כי בשעה 23:30 הדלתות ננעלות. הבחורות מגיעות בין השעות 18:30-19:30, כלומר הן כבר שם כאשר האורחים מגיעים.

10. האם אני יכול להתלבש איך שאני רוצה במסיבה, או שיש קוד לבוש מסוים?

אנחנו רוצים שתרגישו כמה שיותר בנינוחות. אתה מוזמן להתלבש באיזו דרך שתחפוץ. באם אתה רגיל ללבוש בגדים מיוחדים למועדוני פטיש, נא ללבוש אותם תחת הג'קט או המעיל עד שאתה מגיע לתוך המועדון עצמו. אנחנו מבקשים: לא לבוא עם בגדים מרושלים, קרועים או מזיעים.



11. האם נקבל אוכל ושתייה במסיבה?

יהיו במקום חטיפים ומשקאות קלים ומים זמינים, בהתאם למדיניות של מנהלי האירוע שבו אתה נוכח. רוב אורחי המועדון מביאים עמם אוכל ושתייה מהבית, אולם גם זה חלק מתקנון האירוע, בהתאם להוראות שתקבל מראש. לא יסופק אלכוהול במקום.

12. עד כמה בטיחותית המסיבה?

יש באופן קבוע חברת אבטחה פרטית במקום, כדי להבטיח את שלומם וטובתם של האורחים. המארח של המסיבה יהיה זמין בכל עת באם אתה זקוק למשהו. האבטחה, הבטיחות והנינוחות במקום הם בראש סדר העדיפויות שלנו, לכן אתה יכול להיות סמוך ובטוח שתהיה מוגן היטב. כמו כן, באם אתה בכל זאת חושש, אל תהסס לבקש מלווה לרכבך בסיום המסיבה.

13. אני בחורה שמגיעה למסיבה כדי שיסגדו לכפות רגליי, אני יכולה להביא איתי עבדים אישיים?

אין לנו בעיה עקרונית עם הבאת עבדים אישיים, כנועים או נשלטים שיכנסו איתך למסיבה ויסגדו לכפות רגלייך, או לכל שימוש אחר. עם זאת, ישנם שני קווים מנחים חשובים בהקשר הזה: כל מי שמגיע איתך יצטרך להיות ברשימת האורחים הרשמיים כדי להכנס למסיבה, וכן כולם יתבקשו לקבל אישור כניסה עם הגעתם לדלת המועדון.

14. עד כמה גדול המקום? האם יהיה מספיק מרווח כדי להנות במקום?

המקומות נבחרים תמיד בצורה כזאת שכולם ירגישו מרווחים בצורה הולמת ומהנה, בהתאם למספר המוזמנים לאותה מסיבה. אתה ללא ספק תמצא מקום קלאסי, בטוח, נינוח ומרומם.

15. מהי העלות לכניסה למסיבה?

אנחנו משתדלים לשמור על המחירים במועדונים השונים כשווים באופן עקבי, כמו גם כמחירים סבירים, כך שלא תצטרך לבזבז את כל הכסף המזומן שלך עבור החוויה המרוממת שלשמה הגעת: ליהנות מכפות רגלי נשים. מחיר הכניסה עבור הגברים הוא 65 דולר. התשלום יינתן בדלת הכניסה למועדון הפוטנייט. בנות תמיד יכנסו בחינם!
אנחנו בטוחים שהמחיר מקובל עליכם, כי הוא זול מאוד בהתחשב בכך שבתוך המועדון אתה מקבל הזדמנות לפגוש וליהנות מכפות רגליהן של עד 70 נשים יפיפיות וחושניות, במשך 5 שעות רצופות בלילה מענג, תחת קורת גג אחת! רק לשם השוואה, עבור פגישה פרטית עם בחורה אחת שמאפשרת לך לסגוד לכפות רגליה מחוץ למועדון הפוטנייט, המחירים נעים בין 150 ל-400 דולר לשעה!

16. כמה אני אמור לשלם לבחורה שאני סוגד לכפות רגליה בתוך המועדון?

יש תשלום מקובל ומינימאלי של 20 דולר עבור 10 דקות של הנאה מכפות רגליה של הבחורה. עם זאת, אם אתה מרגיש שהמחיר נמוך מידי לאור החוויה השמימית שחווית ב-10 הדקות הללו, אל תהסס לתת לה תוספת תשלום, באם אתה מעוניין. כמה ממועדוני הפוטנייט שלנו כוללים גם מסלול חדש הקרוי "מיני פוט-פיקס": סשן "5-4-2" (5$ בשביל שתי דקות).

17. האם הבנות פונות אליי, או שאני אמור לפנות אליהן כדי להעריץ את כפות רגליהן?

בדרך כלל האורחים פונים אל הבנות. אין שום צורך להיות עצבני ולחוץ כאשר אתה פונה אל הבחורה ומדבר איתה. כל בחורה שנמצאת במקום נמצאת שם בדיוק מאותה הסיבה שאתה נמצא שם: לעשות כיף עם כפות רגליה! כל הצדדים נהנים מהסגידה לכפות הרגליים שלה, ורובן תמיד יהיו שמחות לחלוק את החלום שלך איתך. בין אם אתה נהנה מסגידה חושנית לכפות רגליים, מדגדוג שלהן, מרמיסה תחתיהן, מכך שהן עומדות על פרצופך או מהסנפה שלהן, הבנות יהיו שמחות להתמכר ולהתענג איתך מכל פעילות כזאת שתבחר. אתה לעולם לא תישפט על כל פעילות כזאת או אחרת שתבחר ליהנות בה במועדוני הפוטנייט, גם אם נראה לך שהיא מוזרה. זהו המקלט הפרטי שלך, שבו תוכל להנות מחלומות כפות הרגליים שלך והפנטזיות שלך!

18. האם פעילות מינית מותרת במסיבה?

מצטערים, אבל לא. הצעה, הסכמה או השתתפות בפעילות מינית או זנותית, או שידול למעשים כאלו, אסורים בהחלט בשטח המועדון. המועדון הוא מתחם מאורגן ומוסדר באופן חוקי, שנועד במטרה ליהנות ולעשות כיף עם הפטיש לכפות רגליים שלנו, המספק את התנאים לבלות ולממש את אותו פטיש. אנא הבינו שהכללים הללו נועדו להגן על כולנו מפני בעיות משפטיות אפשריות. רשת פוטנייט פיתחה מוניטין מצוין של אירוח בטוח, חוקי, נקי ומהנה של כל המשתתפים בו. הדבר האחרון שאנו מעוניינים בו הוא לפגוע במוניטין האמינות שעבדנו כל כך קשה כדי להשיג, כמו גם בסיכון האורחים והנשים המשתתפים במסיבות שלנו, וסיבוך שלהם עם רשויות החוק.

19. אני יכול להביא מצלמה ולצלם במסיבה?

זהו עניין מאוד רגיש, ועם הרבה אנשים המשתתפים במסיבה. הכבוד שלנו לפרטיות אורחי המסיבה והזהירות שאנו נוקטים הם הדאגה מספר 1 שלנו - מעבר לכל שיקול אחר. מסיבות אלו, יש לנו מדיניות של ללא מצלמות בתוך המועדון, אלא אם כן קיבלת אישור אישי לכך מהמארח במועדון.
אם בכל זאת אתה מעוניין בתמונה שלך או במזכרת עם אחת מהבחורות שאיתה נהנית, אל תהסס לפנות לאחד ממארגני המסיבה, ואנו ננסה להשיג לך אחת כזו.

20. אני בעצמי מארח מסיבות כפות רגליים דומות למודל של פוטנייט. האם אני יכול לפרסם את המסיבות שלי בעזרת חלוקת כרטיסי ביקור לאורחים במועדון הפוטנייט?

לא.. בהחלט לא! אין לנו בעיה איתך שאתה מקיים תחרות בשוק הפטיש לכפות רגליים, ושיהיו עוד מארגנים בתעשייה הזאת. עם זאת, באם אתה אכן מארגן אירועים דומים, פרסום האירועים הללו במתחמי מועדוני הפוטנייט שלנו עבור אורחי המסיבה הוא אסור בהחלט. נא לכבד אותנו כפי שאנחנו מכבדים אותך. אם נגלה שאתה פונה בעניין הזה לאורחים שלנו או לבנות, אתה תתבקש לעזוב את מתחם המועדון, ולא תורשה להיכנס יותר לאירועים שלנו בעתיד.



21. האם אוכל לערוך פגישות פרטיות עם הבנות לפני או אחרי שעות המסיבה?

בהחלט. אנחנו מבינים שכמה מכם כבר סגרו עם הבנות מפגש פרטי אחרי המסיבה. אבל גם אם לא, אתם בהחלט יכולים לארגן לעצמיכם מפגשים פרטיים למחרת המסיבה או בכל זמן אחר.

22. כמה בנות יהיו במסיבה?

יש לנו יותר מ-3000 בנות יפיפיות במאגר הנתונים שלנו. הנשים בדרך כלל נבחרות לפי מיקום גיאוגרפי של המסיבה. אנחנו בוחרים בדרך כלל בין 15 ל-65 בנות איכותיות ויפיפיות למסיבה סטנדרטית - הכל ביחס למספר המוזמנים ובגודל המיועד של אותה מסיבה.

23. היגיינה מאוד חשובה לי. האם הבנות ינקו את כפות רגליהן אחרי כל מפגש עם אורח שילקק את כפות רגליהן?

היגיינה היא בראש סדר העדיפויות שלנו. כפות רגליהן של הנשים יוברקו היטב לאחר כל מפגש עם אורח כזה או אחר, בעזרת חומרי ניקוי אנטי-בקטריאליים, כך שלא ישאר עליהן זכר מהרוק של קודמיכם. חומר הניקוי מתייבש מהר מאוד, והוא חסר ריח וחסר טעם, כך שכפות רגלי הנשים ישמרו על ניחוח טבעי ועם טעמן המקורי והממכר המוכר לנו - מזומנות לאפך וללשונך ונעימות להסנפה ולליקוק. האירוע יהיה בטוח לחלוטין עבורך מבחינה בריאותית והיגיינית. אל חשש.

24. האם תמונותיי יהיו בשימוש לצרכי המסיבה?

בהחלט לא! בכל מקרה יש לנו מדיניות של איסור הכנסת מצלמות למתחם. עם זאת, באם אתה מעוניין שתמונתך תהיה לנו כדוגמה עבור המבקרים באתרי רשת מועדוני הפוטנייט, אתה יכול לחתום על מסמך ויתור על הפרטיות ואנחנו נשקול ברצינות לפרסם אותה.

25. היכן מתקיימים מסיבות הפוטנייט שלכם?

יש לנו מגוון רחב של מסיבות ברחבי ארצות הברית וגם מחוצה לה. באתר הזה תוכל לראות את המיקומים העדכניים של המסיבות הקרובות.

26. אני בחורה, איך אני יכול להצטרף למאגר הבנות שלכם כדי להשתתף במסיבות?

את צריכה להירשם לדף הדוגמניות שלנו בקישור הזה. בפרטייך את צריכה לכלול תמונה של פנייך, של גופך כולו ושל החלק התחתון של כפות רגלייך (כולל סוליות והאצבעות במבט מלמטה). אנו נבדוק אותם ונחזור אלייך בנושא.

27. האם יש דרך בשבילי לדבר באינטרנט עם הבנות או עם אורחים אחרים במסיבה כדי לקבל רושם ראשוני מהאירוע?

לא, על אף שבנות רבות נמצאות באופן פרטי ברשתות המדיה החברתית כמו אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק ו-Fetlife.
אם כי תוכל להיכנס ולהתרשם מהדפים הרשמיים של רשת המועדונים ברשתות החברתיות השונות.

28. זהו אירוע הפוטנייט הראשון שלי. מהי הציפייה ממני?

לא מצפים ממך לשום דבר מיוחד. אורחינו נעים בין משתתפים חדשים לחלוטין, לבין משתתפים ותיקים ומוכרים. אתה מוזמן לפעול בקצב שלך, באווירה ידידותית ונינוחה. כולנו כאן להתענג באווירת הזמן, ליהנות מכפות רגליים יפיפיות בסביבה נוחה וללא לחץ כלשהו. הבנות במקום הן ידידותיות, חמות מאוד ופתוחות לחלוטין לכל פנייה שתפנה אליהן ומוכנות לשתף עמך את כפות רגליהן להנאה משותפת. למעשה, הן מקוות שתפנה אליהן ותשאל אותן אם תוכל לסגוד לכפות רגליהן. אז אל תתבייש או תתרגש מידי. עשה כיף ותהנה מההזדמנות שנקרתה בדרכיך: להגשים את חלומות הפטיש לכפות רגליים שלך ולממש את הפנטזיות שלך באופן אופטימלי.

29. כיצד ניתן לבטל את המנוי שלי לשליחת הודעות מהרשת?

לחץ על הקישור הזה כדי לבטל את המנוי, כדי לשחזר סיסמאות שאבדו או כל צורך כללי או שירות לקוחות.

30. אני לא זוכר את הסיסמה עבור המנוי פוטנייט שלי. איך אני יכול למצוא אותו?

לחץ על הקישור הזה כדי לבטל את החברות שלך, לשחזר סיסמאות שאבדו, או כל שירות לקוחות אחר.



באופן אישי אני יכול להוסיף, על אף שטרם ביקרתי באירוע כזה של הרשת המדוברת, אין ספק שהוא נראה חלום! להגיע למקום ששורץ כל כך הרבה דוגמניות יפיפיות שכפות רגליהן מזומנות ללשוננו? אין לי מילים לתאר את העונג הזה. אולם ישנו חיסרון יחיד וחד משמעי: הבגדים חייבים להשאר עליך למשך כל האירוע. המסקנה מאוד ברורה: אי אפשר לגמור. אין פוטג'וב. שיא העונג לא יכול להגיע למימוש! אף על פי כן, אני חושב שמקום כזה הוא חובה עבור כל פוט פטישיסט.
אז שתהיה חוויה מרוממת לכל מי שיבקר שם!























































































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה