יום רביעי, 24 באפריל 2019

למעלה ממחצית הפוט פטישיסטים בבריטניה שומרים בסוד על נטייתם מפני בנות זוגם

הבריטים מסתירים סוד - כ-50% מהאנשים עם הפטיש הנפוץ ביותר בעולם מסתירים אותו מפני בנות זוגם.


כפות הרגליים הן האיבר שהמשיכה אליהן היא הכי נפוצה מבין כלל איברי הגוף שאינם מיניים, ואף על פי כן, מסתבר שעדיין ישנה בושה בקרב ציבור הפוט פטישיסטים בפרסום נטייתם גם בקרב בנות זוגם, ועדיין רבים מסתמכים על תמונות באינסטגרם ושכירת שירותים מנשים מקצועיות כדי לממש את נטייתם באופן פרטי מבלי שמישהו שהם מכירים ידע עליהם.

שולטת מקצועית גילתה שהיא מרוויחה כ-23 אלף שטרלינג בשנה על שירות שהיא מעניקה לאנשי עסקים נשואים: סגידה לכפות רגליה.

ובשנת 1992, שרה פרגוסון, שהייתה נשואה לנסיך אנדרו מבית המלוכה הבריטי, נתפסה על ידי פפראצי שהיא נותנת לאיש העסקים האמריקאי ג'ון בריין לנשק ולהעריץ את כפות רגליה בעודה משתזפת בעירום חלקי (למטה מופיעות תמונות הפפראצי שתיעדו חלק מהאירוע).

וכעת, סקר חדש מגלה את הנתון המדהים: למעלה מחצי מהבריטים מסתירים את העונג הפוט פטישיסטי שלהם מפני בנות זוגם.

חצי מהבריטים מסתירים את משיכתם לכפות רגליים מבנות זוגם

אנשים רבים מעוניינים להתענג מהפטיש שלהם על ידי בנות זוגם

ויקיפיט - אתר שבייעודו עוסק בפרסום כפות רגליהן של מפורסמות בכל העולם, סקר יותר מ-42 אלף פוט פטישיסטים ברחבי העולם. הנתון שהועלה מהסקר גילה ש-50.08% מהבריטים אמרו שהם מסתירים את הפטיש שלהם מבנות זוגם.

אולם היועצת הזוגית הפסיכותרפיסטית מרי קליג סבורה שהתנהלות כזאת של הסתרת חלק מרכזי באישיותך מפני בת זוגך המרכזית שאיתה אתה במערכת יחסים, היא לא בריאה עבור הקשר ועליך לפרסם אותה לפחות בפניה, לא משנה כמה בושה אתה מרגיש על נטייתך.
היא אומרת באופן בלעדי לאתר האינטרנט של דיילי-סטאר: "זה מאוד מסובך - יש הרבה דברים שעלולים להוות מכשול במערכת היחסים במצב כזה".

עקבים בגובה הראש: כמה פוט פטישיסטים מוצאים תנוחה כזאת כמגרה

"כל פטיש שלך שבן או בת הזוג לא מודע לו, יכול להוות בעיה. אם אתה לא יכול להיות מגורה ללא הפטיש, אז בוודאי אי אפשר להסתיר אותו מבת זוגך".
אולם הוסיפה בהמשך: "אם אתה משתמש בפטיש כתוספת להנאה המינית שלך, אבל אתה מתגרה גם בלעדיו, הקשר כן יכול לעבוד גם אם אתה מסתיר את אותו פטיש מזוגתך".
מצד שני, תחושה של צורך להסתיר חלק מרכזי כזה באישיותך המינית, יכול להיות דגל אדום.

עקבים גבוהים יכולים להיות מגרים עבור כמה גברים (ונשים)

"אבל לדעתי אני תוהה: אם אתם שומרים את זה בסוד, אילו עוד דברים אתם שומרים בסוד?", הוסיפה קליג.
"אני חושבת שמערכת יחסים טובה פירושה שאתה יכול להיות ישר וכן לחלוטין גם אם אתה חושש שיש לך נטייה מסוימת שזוגתך לא תאהב. אם יש לך הגיון ושכל ישר עם עצמיך, אתה צריך להיות מסוגל להיות כן ולומר: 'זאת ההעדפה שלי'".
הפסיכותרפיסטית ממשיכה: "יש אנשים שיש להם קשיים מהותיים עם הפטיש שלהם, משום שזו הדרך היחידה שבה הם מסוגלים להתעורר מינית".

אוהבי כפות רגליים לעתים קרובות משתפים תמונות של כפות רגליים באינטרנט

"לכן זוגתם תצטרך לדעת מזה. לעתים קרובות בת הזוג מודעת היטב לפטיש של בן זוגה, וזורמת איתו ונהנית ממנו גם היא. אני חושבת שכשאנשים לא ממש מבינים משהו, ולא משנה מהו אותו משהו, הם מדחיקים אותו. לפני שנים אולי הדיון הזה היה נסוב סביב מין אנאלי - זה עניין של יותר הכרה וידיעה. זה מנטליות בריטית מאוד: אם אנחנו לא מבינים משהו, אנחנו נמנעים ממנו. ואנשים שנרתעים מפטיש לכפות רגליים, כיצד הם התייחסו לסקס בילדותם, לפני בגרותם המינית? גם כן ברתיעה. לא צריך לחפור כל כך עמוק כדי למצוא דברים מעניינים".

גרביונים וגרביים משומשים לעתים נמכרים לפוט פטישיסטים במחירים גבוהים

סטיגמה: האם שיתוף הפטיש מקבל עסקה טרייה ברשת?

אתר ויקיפיט גם בדק מהן סוג כפות הרגליים המועדפות על הפוט פטישיסטים.
רק 18.8% מהפוט פטישיסטים בבריטניה מעדיפים כף רגל שבה האצבע השנייה לבוהן ארוכה יותר (אצבע מורטון).
וישנה העדפה ברורה לטיפוח מסוים בכף הרגל - עם יותר מ-72% שאוהבים את ציפורני הרגליים מרוחות בלק, ולא טבעיות.
הנסקרים גם נשאלו לגבי קעקועים בכפות הרגליים - 37.9% אמרו שהם "לעתים" מעדיפים קעקוע בכף הרגל, 28.4% אמרו שהם תמיד מעדיפים כף רגל מקועקעת בקעקוע כזה או אחר, ו-33.6% אמרו שהם לא אוהבים קעקועים בכף הרגל.
...................

להלן תמונות הפפראצי שתיעדו את איש העסקים ג'ון בריין סוגד לכפות רגליה של שרה פרגוסון, אשתו לשעבר של הנסיך אנדרו, דוכס יורק:

התמונות משנת 1992, הופיעו בכותרות הראשיות של אותם ימים (יחד עם תמונות אינטימיות נוספות) ועוררו סערה שהובילה לגירושין של הנסיך ורעייתו 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה