יום ראשון, 28 באפריל 2019

אמת או חובה? סיפור פנטזיה על פוט פטיש

אני גר בבית עם אחותי. אחותי שוכרת דירה יחד עם חברותיה. לאחת מאותן חברות יש כפות רגליים פשוט יפיפיות! בואו פשוט נקרא לה "רעות". בכל פעם שרעות התהלכה יחפה ברחבי הבית, לא יכולתי להסיר ממנה את מבטיי. אפילו נהגתי לצלם אותן בצילומי וידאו מידי פעם, ולהנות מהתוצרת בזמני הפנוי כשאין אף אחד בסביבה.

וכאן מתחילה הפנטזיה שלי: זה היה באחד הימים שלא היה אף אחד בבית מלבדי ומלבד רעות. ישבתי על הספה בסלון, כאשר רעות הגיעה והתיישבה בקצה השני של הספה, יחפה, ומשלבת את רגליה. קיבלתי זיקפה קלה מהמראה המגרה שלה!

רעות החליטה לקחת יוזמה ושאלה אותי: "רוצה שנשחק שנינו אמת או חובה?". עניתי לה: "למה לא?", והפניתי את פניי לעברה, תוך שאני מסתיר את הזיקפה משילוב הרגליים הסקסי שלה.
רעות: "טוב, אז אני מתחילה. אמת או חובה?"
אני: "אמת".
רעות: "האם אתה מחבב אותי?".
אני: "אממ.. בטח, אני מניח".

כפות רגליה פשוט מושלמות

לפתע הטלפון שלה צילצל, והיא הפנתה את מבטה לעברו. לא יכולתי שלא להביט בכפות רגליה המושלמות! היא החזירה את מבטה לכיווני ותפסה אותי בוהה בכפות רגליה, ובזריזות הסבתי את מבטי ממנה, כאילו הסתכלתי בה בחטף וללא סיבה מיוחדת.
לאחר שהיא סיימה את שיחתה הקצרה, חזרנו לשחק.
אני: "אוקיי, עכשיו תורי: אמת או חובה?".
רעות: "אמת".
אני: "האם את מחבבת אותי?".
רעות: "מובן שכן", היא חייכה. "אוקיי תורי: אמת או חובה?".
אני: "אמת".
זה הרגע שבו העניינים מתחילים להתחמם, כמו בכל משחק של "אמת או חובה" קלאסי. רעות מתחה את רגליה לרווחה והחלה לשפשף את מפשעתי על הג'ינס עם כפות רגליה המושלמות, תוך כדי שהיא מחייכת חיוך זדוני. הופתעתי לחלוטין ואיברי כמובן הזדקר למגע כף רגלה.
רעות: "תגיד לי את האמת - יש לך פטיש לכפות רגליים?".
אני: "אמממ...".
רעות: "אסור לך לשקר, וגם אתה לא מסוגל לעבוד עליי! אני תמיד רואה אותך בוהה בכפות רגליי, וגם עכשיו אני מרגישה שעומד לך".
אני: "טוב נו... כן יש לי פטיש לכפות רגליים". זהו! תקופת החשאיות שלי תמה!
רעות: "אוקיי", אמרה תוך כדי חיוך מתכנן, "תורך".
אני: "אמת או חובה?".
רעות: "חובה"!!
רעדתי כולי! באמת היא אמרה חובה?! אולם שמרתי על הבעת פנים אדישה והחלטתי לנצל את ההזדמנות לחמם כאן את העניינים עוד יותר. "חובה עלייך להוריד את כל בגדייך ולהישאר רק עם תחתונים וחזייה!".
היא החלה לבצע את המטלה שהטלתי עליה ללא היסוס. וואו! איזה גוף חלק וסקסי!
אחרי שהיא סיימה להתפשט, היא החזירה ישר את כפות רגליה למפשעתי והחלה לשפשף את האיבר שלי! כולי הייתי מרוגש!
רעות: "אוקיי, תורי: אמת או חובה?".
אני: "חובה!", לאור התחממות העניינים, לא הייתי מסוגל לבחור "אמת".
רעות: "אוקיי מתוקי! בוא נתחיל לשחק! חובה עליך ללקק לי את כפות הרגליים! אני יודעת שאתה רוצה בזה!".
אני לא מאמין! וואו!! לא חיכיתי הרבה.. מיד הרמתי את כף רגלה המושלמת, הוצאתי את לשוני החוצה והתחלתי ללקק אותה באיטיות ובעונג. התחלתי מאמצע כף הרגל ואז העברתי את לשוני ימין ושמאל, שלשוני תזכה לחוש את כל רוחב כף הרגל ולא תשאיר נקודות יבשות. לאחר מכן עברתי אל העקב, ניקיתי אותו היטב שלא אפספס איזשהו חלק בו, ואז עליתי במעלה כף הרגל היישר אל האצבעות הסקסיות והענוגות - מוצץ בתענוג כל אצבע ואצבע. כל אצבע קיבלה את תשומת ליבי המלאה, וגם בין האצבעות קיבלו את מגע לשוני.
לאחר שכל כף הרגל התמלאה ברוק שלי, הנחתי את כף רגלה חזרה למקומה. רעות הביטה בי בסיפוק ומיד הרימה את כף רגלה השנייה: "החובה שלי אמרה 'כפות הרגליים' ברבים, לא 'כף הרגל', לכן תתחיל ללקק גם את כף הרגל השנייה בדיוק כפי שליקקת את הראשונה!".
לא חיכיתי הרבה ומיד התחלתי לעבוד גם על כף הרגל השנייה. לא היה מילימטר אחד בכף רגלה שלשוני לא הבריקה אותו. אחחח... איזה תענוג עילאי זה היה!
לאחר ששתי כפות רגליה הוברקו היטב והיו מלאות ברוק שלי, הייתי בהלם מוחלט, אולם רעות הייתה לחלוטין צלולה וגרמה לי להתעשת ולחזור למציאות. "אוקיי, תורך", אמרה.

מלקק את כף רגלה

הייתי עדיין מסוחרר, אולם ניסיתי לחזור לשגרת המשחק בכל כוחי: "אמת או חובה?" קראתי במאמץ.
רעות חייכה חיוך רעב: "חובה!".
איברי היה זקור ופשוט רצה לגמור! כמובן שכששתי כפות רגליה המושלמות של רעות לנגד עיניי ואנחנו בעיצומו של המשחק המדהים הזה, לא אגמור באוננות כמו איזה בחור רווק מול המחשב, אלא אנצל את ההזדמנות שנקרתה בדרכי כמו גבר. "חובה עלייך להעניק לי פוטג'וב עד שאני אגמור!".
רעות צחקה. "ידעתי שזה מה שתבקש. עכשיו תוריד את המכנסיים שלך ותן לי לאונן לך עם כפות הרגליים שלי כמו בחלומות הכי ורודים שלך!".
הרגשתי כמו בגן עדן! לא היססתי לרגע! הסרתי את מכנסיי בזריזות, הורדתי את תחתוניי, ורעות הושיטה את כפות רגליה המושלמות אל עבר איברי הזקור והעומד, מורידה ומעלה אותן, מניעה אותן במיומנות מופתית! ניסיתי להנות מהפוטג'וב בצורה המיטבית ביותר, ולא לגמור עד הרגע האחרון. הצלחתי להחזיק את עצמי במשך לא יותר מ-5 דקות, שמבחינתי לאור הסיטואציה היה בחלט עמידה לא רעה. במשך כל זמן הפוטג'וב רעות ראתה אותי פשוט שיכור מרוב תענוג והשתעשעה מזה. ככל שעבר הזמן היא הגבירה את חיכוך כפות הרגליים שלה, עד שפשוט האיבר שלי השפריץ החוצה את זרעי כמו רובה אוטומטי! רעות צפתה במחזה משועשעת.

הדום לכפות רגליה 

לאחר מכן פקדה עליי להביא דלי ולרחוץ את כפות רגליה היטב מהזרע שלי, תוך שאני מעניק לה פוט מסאג' מפנק. לאחר סיום השטיפה החלטנו להפסיק עם המשחק, ורעות פשוטה הרשתה לי שפניי יהוו הדום לכפות רגליה בזמן שהיא נחה על הספה וצופה בטלוויזיה. אחרי כמה דקות היא אמרה לי: "בא לי להרים את הרגליים, תתרומם ותן לי להניח את רגליי על גבך", ואני כמובן צייתתי! אחחח... אחרי עוד כ-10 דקות שבהם שימשתי לה משענת לרגליה המושלמות, פקדה עליי רעות: "אוקיי, תקרב אליי את המשענת להניח עליה את הרגליים, ואתה רשאי לנשק וללקק אותן כאוות נפשך!
וואו!! זה אמיתי?! אני לא חולם?! זה לא הגיוני! מאיפה הגיעה אליי המלאכית הזאת?! לא היה מאושר ממני באותו הזמן! מה עשיתי שהגיע לי כל הטוב הזה?! אין ספק שזהו היום המאושר בחיי!

משמש כמשענת לרגליה

רעות נראתה מסופקת מאוד, נהנית מהחלפת התנוחות שלה ומהצייתנות שלי להוראותיה. תוך כדי שאני מלקק את כפות רגליה בשיכרון חושים ראיתי אותה מעונגת ועם מבט נעים ומסופק. אחרי כמה דקות היא נרדמה כשכפות רגליה היחפות על המשענת, מושטות קדימה ומוענקות ללשוני. כמובן שלא יכולתי להפסיק את התענוג והמשכתי ללקק אותן גם אחרי שנרדמה. אחרי בערך כשעה של שינה, שבהן לא הפסקתי ולו לרגע לסגוד לכפות רגליה, רעות התעוררה, מעיפה עליי מבט ומופתעת שאני עדיין מלקק בתאווה את כפות רגליה שעל המשענת ללא יכולת לעצור את עצמי. "מה, אתה עדיין פה? וואו, אתה ממש מכור אליהן, הא? טוב, בוא נעצור כאן! אחרי ששברנו את הקרח יהיו לנו עוד הזדמנויות להנות ביחד, אל תדאג!".
ללא ספק הייתי זקוק למעצור, אחרת לא הייתי יכול לעצור את עצמי עד שהייתי פשוט מתמוטט מחוסר שינה. ובכל מקרה אחרי כרבע שעה חזרה אחותי עם עוד שתיים מחברותיה חזרה הביתה, כך שבין כה וכה היינו אמורים להפסיק עם העונג כמה דקות אחרי.

כפות רגליה על המשענת, מוענקות ללשוני

אני ורעות שמרנו על האירוע בסוד מוחלט! לא סיפרנו עליו לא לאחותי ולא לאף אחת מחברותיה. מאותו היום ואילך, בכל פעם שאני ורעות נשארנו לבד בבית, לא היינו זקוקים עוד למשחק "אמת או חובה" כדי להנות. מיד ניגשנו לעניינים. סגידה לכפות רגליים, פוטג'וב, פוט מסאג', הדום לרגליים, מבריק כפות רגליים - הכל מכל.

זהו הסיפור שלי. גן העדן הפרטי שלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה