יום שבת, 27 באפריל 2019

מכתב מספר 2 מאת "לוחש כף הרגל": חווית הפוט פטיש הראשונה שלי

שלום לכל אוהבי כפות הרגליים - משפחה, חברים מכורים ועוד..

אני מקווה שלכולכם היה חג הודיה נפלא, והתמלאתם מכפות רגלי התרנגול הודו, עם רוטב אצבעות. אמנם לא אכלתי הרבה, אולם מהמעט שאכלתי זכיתי לקבל רוטב סוליות חמוציות. ;-)

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור שקרה לי כילד בגיל 12, באירוע חג ההודיה שנחרט בזכרוני ולא יישכח ממני לעולם! אמי במקור היא דרומית, כלומר היא טבחית מעולה. למעשה, היא הבשלנית הטובה ביותר מכל משפחתי המורחבת, ובשל כך כולם מגיעים בהמוניהם לביתנו בתקופת חג ההודיה, כדי להתענג מפשטידות הבטטה המתוקות שלה, עם הרוטב המדהים! היא תמיד הייתה מבשלת 12 פשטידות כי האורחים תמיד התחננו וביקשו ממנה לקחת אחת כזאת איתם לביתם. כמובן שגם אני הייתי מתגנב למטבח ומפלח לחדרי שתי פשטידות כדי להנות מטעמן המענג בעצמי. אם אמי הייתה תופסת אותי עושה את זה, הישבן שלי היה הדבר הבא שהיא הייתה מכניסה לתנור!

באותו חג הודיה, היו לנו כרגיל הרבה אורחים מבני ובנות המשפחה המורחבת, וכהרגלנו, המבוגרים ישבו יחד בחדר האוכל, והילדים היו יושבים בנפרד בשולחנות בחדר הסמוך. 
ובכן, כאן עיקר הסיפור מתחיל. בת דודתי הייתה אז בת 14, ואילו אני כאמור הייתי בן 12. היא הייתה יפיפייה אמיתית, עם שיער קצר וגלי. היו לה עיניים גדולות, כמו ינשוף בלילה! אתה יכול ללכת לאיבוד באותן עיניים כהות ועמוקות, כי כאשר היא הייתה מביטה בך, היית מרגיש כאילו עשר כמוה מביטות בך! היה פשוט כיף להסתכל על היופי שלה, אבל מה שהיה מדהים אפילו יותר מזה היה היופי של כפות רגליה! אצבעות רגליה היו ארוכות מאוד - כמעט כמו אצבעות ידיה. הן היו גמישות מאוד, והיא תמיד נהגה לשחק איתן בכך שהיא הרימה בעזרתן דברים מהרצפה. באותה העת עדיין לא למדתי מספיק על הפטיש שלי לכפות רגליים, והמשיכה שלי אליהן עדיין לא הייתה מובנית ומופנמת על ידי, אולם עדיין, כאשר ראיתי את כפות רגליה, כל הגוף שלי היה רועד.

כמו אמי, גם בת דודתי הייתה דרומית, וככאלה, הן תמיד נהגו להתהלך יחפות בביתן. ובשל כך צפיתי בה מתהלכת ומשחקת בבית כאשר כפות רגליה חשופות לחלוטין, וזכיתי להנות מהמראה של הכפות רגליים היפות ביותר שאי פעם נתקלתי בהן. לאחר שסיימנו לסעוד את סעודת החג וקצת לשחק, אמא שלי קראה לנו להיכנס לחדר הטלוויזיה כדי לצפות בסרט המצויר האהוב: "101 כלבים דלמטיים", וכל הילדים היו יושבים על השטיח של החדר כדי לצפות בסרט. אני הייתי שוכב לי על הבטן וצופה להנאתי בסרט, ורוב הילדים היו נרדמים תוך כדי הסרט - דבר טבעי שהתרחש בדרך כלל אחרי ארוחה טובה של תרנגולי הודו עם רוטב, ירקות, תירס ועוד ועוד. הטעם של זה כל כך טוב, שרק עצם המחשבה על המטעמים הללו גורמת לי עכשיו להזיז ריר!

בכל אופן, בזמן ששכבתי שם, מנומנם ותיכף נרדם, פתאום הרגשתי משהו על גבי, כאילו מישהו לוחץ על החולצה שלי מהגב. אני מסתכל סביבי ורואה שעל הכיסא שלידי יושבת בת דודתי! כפות רגליה היפיפיות הונחו על גבי והשתמשו בו כהדום לרגליה המושלמות והיחפות! כמו ילד טיפש ומטומטם הייתי צריך לשחק אותה גבר עם כבוד עצמי, אז אמרתי לה: "תפסיקי! תורידי את הרגליים המסריחות שלך ממני!". היא צחקה ואמרה: "שתוק! אתה אוהב את זה!". כמובן שאמרתי שאני שונא כפות רגליים, כי זה מה שילדים אומרים כשהם מרגישים בדיוק הפוך, אבל מתביישים בהרגשתם האותנטית. היא צחקה והחלה ללחוץ על גבי עוד יותר עם כפות רגליה. עכשיו הייתי אומר לך פשוט שמישהו מהנוכחים בחדר היה שם לב למתרחש, מרים את ראשו והאירוע היה מסתיים, אבל לא - על אף שחלק מהילדים שנכחו בחדר החטיפו מבט לכיווננו, אני נשארתי שם כאשר כפות רגליה על גבי. אולם תפסתי את קרסולה והורדתי את רגליה ממני כמו טיפש, אבל היא פשוט הרימה את רגליה והניחה אותן חזרה על גבי. התחושה שאני משמש מעמד לכפות רגליה היפיפיות הייתה מדהימה! אולם לא הייתי בוגר מספיק כדי להבין מה באמת קורה לי, כי התחושה שהרגשתי הייתה חדשה עבורי: הלב שלי פעם מהר יותר והתחלתי להרגיש את נשימותיי.

רוב הילדים כבר נרדמו, אבל לא באמת נתתי את דעתי לכך. רק הסיטואציה שבה נמצאתי הייתה מעניינת אותי, כאילו רק אני ובת דודתי נמצאים על הפלנטה. המשכתי כמו טמבל להסיר את רגליה מגבי, אולם היא למזלי המשיכה להחזיר אותן חזרה עליי. ואז התגלגלתי לשכב על הגב כדי להביט בה. למה לעזאזל עשיתי את זה?! היא הניחה את כפות רגליה בדיוק על פניי!

לוחש כף הרגל

OMG!! לרגע אחד שהיה נדמה לי כמו חיים שלמים הרגשתי רכות כזאת, חוויה אדירה שמעולם בחיי לא חוויתי. כפות רגליה כיסו פשוט את פניי, כאשר אזור העקבים שלה נושק לסנטר, הקשת והכריות של רגליה לאורך פניי: הפה, האף והעיניים, ואילו אצבעות רגליה מתפתלות בשערי. שכבתי שם שרוע. לא יכולתי לזוז! לא הייתי מסוגל להזיז את ידיי כדי לעצור להסיר את רגליה! והיא התחילה לחכך ולשפשף את כפות רגליה קדימה ואחורה, כאילו פניי היו משטח החלקה עבורה. הריח היה כל כך שונה ממה שנתקלתי בו אי פעם. הוא היה אמנם חזק ועוצמתי, אבל גרם לי לנשום עמוק, כאילו שחלק מהריח חסר לי ולא מגיע לאפי, אז אני מגביר את עוצמת השאיפה שלו, שואף בחוזקה את ריח כפות רגליה המתוקות של בת דודתי שהשתרעו על פניי. היא מחליקה ומשפשפת את כפות רגליה על פניי, ואני פשוט שוכב שם! היא צחקה ואמרה לי: "אני יודעת שאתה אוהב כפות רגליים. ראיתי אותך מסתכל עליהן כל היום". עדיין לא קלטתי בדיוק את ההרגשה החדשה. אין ספק שזוהי הייתה נקודת המפנה בחיי בתחום כפות הרגליים, והתחלתי להבין שאני סוג של נמשך אליהן. אם כי באותו היום הרגשתי כאילו אני אשם במשהו. כאילו עשיתי משהו שאסור לי לעשות.

לא יכולתי להגיד דבר כאשר כפות רגליה כיסו את פניי, ופי היה סתום על ידי סוליית כף רגלה. אני פשוט אמרתי משהו כמו: "מממממ...", כלומר "לא!". היא אמרה לי שאם אשאר שם בתנוחה הזאת למשך עוד 5 דקות, היא תסיר את כפות רגליה ממני. הייתי כבר בחוסר שליטה עצמית, ולא יכולתי לזוז גם אם הייתי מנסה. כל הגוף שלי רעד והלב שלי פעם כאילו רצתי עכשיו 20 קילומטר ללא הפסקות באמצע! הרגשתי סחרחורת, הפה שלי היה יבש, ניסיתי כל הזמן להפיג את היובש הזה על ידי ליקוק השפתיים שלי, אולם כשעשיתי זאת והוצאתי את לשוני החוצה, היא התנגשה לה עם הכרית של כף רגלה, והיא התחילה לצחקק ואמרה לי להפסיק כי הלשון שלי מדגדגת את הסוליה שלה, ושוב החלה לחכך את כפות רגליה במרחבי פניי, ואמרה שאם לא אפסיק לדגדג את כף רגלה עם לשוני, היא תאריך את הזמן שבו כפות רגליה יונחו על פניי, מעבר ל-5 דקות שהיא קבעה קודם. כאשר לשוני פגשה את סולייתה של בת דודתי, הרגשתי מהן טעם מלוח, אולם הטעם הזה היה מעשיר וגרם לי להזלת ריר בפי. זה היה טעם שמעולם בעברי לא טעמתי. במקום להמשיך לחכך את לשוני עם סולייתה המדהימה, ולהנות ממגע כפות רגליה על פניי למשך זמן רב יותר ועם הטעם החדש והממכר שאיתו נפגשתי לראשונה, בטיפשותי הקשבתי לאזהרה שלה, והשארתי את לשוני בפי, כי כילד קטן וחסר דעת, הייתי צריך להמשיך לשחק את התפקיד של ההוא ששונא כפות רגליים. ילד טמבל!

לעזאזל! לו רק הייתי יכול לחזור בזמן לאותם רגעים! במבט לאחור אני נזכר שכשליקקתי את כף רגלה, היא צחקקה לה, אבל הצחקוק היה יותר כמו גניחה והנאה מהסיטואציה, ואפילו היה לה חיוך גדול על פניה, לכן אני יכול להניח כיום ששנינו העמדנו פנים שאנחנו שונאים את זה, אולם שנינו מאוד נהנינו מזה.
בינתיים עברו כ-10 דקות, שהן מעבר ל-5 הדקות שהקציבה לי בת דודתי, שבהן השתרעתי בהנאה תחת כפות רגליה, בעודה יושבת וצופה בסרט כשפניי הם הדום לכפות רגליה, אולם לא העזתי לצייץ על כך דבר. פשוט נהניתי לחלוטין מהסיטואציה. כאשר החליטה בסופו של דבר להרים את רגליה ממני, קמתי ואמרתי לה: "עכשיו אני צריך ללכת לשטוף את הפנים שלי". אז רצתי לחדר האמבטיה, אולם כשהגעתי לשם, הריח של כפות רגליה עדיין נשאר על פניי, ובמקום לשטוף אותו במים ובסבון ולהעביר את הריח, פשוט נשמתי נשימות עמוקות ושאפתי לתוכי את ניחוח כפות רגליה שנשאר על פניי. הריח גרם לי לשיכרון חושים מוחלט. הייתי פשוט מכור אליו. הייתי אז במקלחת במשך כ-15 דקות, רק מריח את ריח שאריות כפות רגליה שנשארו על פניי. היה לי פתאום דחף גדול גם להשתין. אולם כשפתחתי את רוכסן המכנסיים כדי להשתין, פתאום הרגשתי כאב עמוק, כי גבירותיי, הגברים ידעו בדיוק על מה אני מדבר - אתה לא יכול להשתין כאשר האיבר שלך זקור כמו לחם בן 30 יום!!!

אז עוד לא הבנתי זאת, אולם הפטיש שלי לכפות רגליים החל להתפתח. כשחזרתי לחדר הטלוויזיה חזרתי בדיוק לאותו מקום עם התנוחת שכיבה הראשונית שלי - שוכב על הבטן, ואמרתי לה: "עכשיו אל תגעי בי יותר". אולם כפי שקיוויתי, היא הניחה את כפות רגליה שוב על גבי. ובמשך שאר הסרט פשוט איברי הזקור קדח קידוח שלם דרך השטיח, והעיניים שלי היו כמו במבט מכור מרוב עונג, כאילו אני תחת השפעת סמים. הייתי עמוק בהשפעת סם שאני מכנה "סולסנט" (בושם סוליות רגליים).

זהו מתן התודה שאני לעולם לא אשכח. כי באותו יום הייתי בעצמי תרנגול הודו עם רוטב על פניו, והתוספת לחם תירס שלי היה רוטב צמח חמוצית.

מי יתן, וכל כף רגל שתפגוש תהיה כף רגל שתוכל לאכול ולסגוד לה!

באהבה,
המומחה האמיתי שלך לענייני כפות רגליים,
"לוחש כף הרגל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה