יום ראשון, 5 במאי 2019

מדריך קצר למשחקי פוט פטיש ידועים

פעם ידידה שלי סיפרה לי שיש לה חבר חדש עם פטיש לכפות רגליים, והיא באמת אוהבת את זה ונהנית מזה מאוד. ולאחר מכן שאלה: מה עוד אפשר לעשות עם זה? יש לך עצות איך להפתיע אותו עם התשוקה שלו לכפות רגליים?

מאמר זה מנסה לענות על השאלה זו. אלו רק הצעות בסיסיות של משחקי כפות רגליים ידועים ומפורסים. כמובן שלכל אחד יכול להיות איזה משחק כף רגל ייחודי שעושה לו את זה.

אז להלן נציג כמה משחקי כפות רגליים ארוטיים ידועים. המשחקים הם בעיקר מיועדים לכפות רגליים יחפות, אבל לא רק.
לפרקטיקות האלה עשויות להיות משמעויות מיניות, וכל אחד צריך לדעת מה הכי עושה לו את זה.

--------------------------------------------------------

1. פוט מסאג'




פשוט אבל יעיל. תענוג עבור הפרטנרית שמקבלת את העיסוי, וכמובן עבור הפטישיסט שנהנה להעניק אותו. לעולם אל תזלזלו בעוצמה החושנית של העיסוי. בנוסף, היתרונות הבריאותיים של עיסוי כפות הרגליים ידועים היטב בשלל מאמרים המפוזרים ברחבי האינטרנט ובספרי המחקר.

--------------------------------------------

2. סגידה והערצה לכפות רגליים




כולל ליקוק, הרחה, נשיקה, מגע... ובעצם כל פעולה המביעה כניעה, תשוקה והתמסרות אל מול כפות הרגליים. כאשר בחורה מוצאת פטישיסט כפות רגליים שנהנה לסגוד לכפות רגליה, היא יכולה לנצל זאת היטב ולהנות מזה לא פחות ממנו.

--------------------------------------------

3. הדום לרגליים




להניח את כפות הרגליים מעל הפטישיסט, כמו ריהוט אנושי. מצוי מאוד בתחום תנוחת הדוגי, שבו הכנוע עומד על ארבע, כאשר הבחורה מניחה את כפות רגליה על גבו, כמו שולחן קפה. או שהוא שוכב על הרצפה ומשמש לה כשטיח, בזמן שכפות רגליה נחות על החזה שלו, על הפנים או על כל חלק אחר בגוף.

--------------------------------------------

4. טרמפלינג




פטישיסט כפות הרגליים שוכב לו על הרצפה או על המיטה, ואילו זוגתו עולה עליו עם רגליה ורומסת אותו. משחק זה יכול להיעשות באופן כללי בשתי דרכים: קפיצות אלימות, עם נעלי עקב גבוהים ודוקרים וכו', שבדרך כלל מתאימה למי שאוהב לערב כאב בסשנים שלו, או פשוט כרמיסה ארוטית, שלא מורגש בה כאב פיזי, והפטישיסט פשוט נהנה שכפות רגליים סקסיות נשענות עליו.

--------------------------------------------

5. דגדוג כפות רגליים




יש פטישיסטים שנהנים פשוט לדגדג את כפות רגליה של הפרטנרית המינית, בדרך כלל באזור הסוליות... ויש כאלה שאוהבים שמדגדגים אותם. דגדוג מייצר צחוק, והצחוק משחרר אדרופינים ("הורמון האושר"), אשר גורם לגירוי המוח באזורים הקשורים להנאה ותשוקה.

--------------------------------------------

6. אוכל ופוט פטיש (לאכול מכפות הרגליים או להאכיל בעזרתן)



שימוש באוכל הוא די רגיל במשחקים ארוטיים. זה גם מאוד חושני להפוך את כפות הרגליים למעין צלחת אוכל (להוסיף קצת שוקולד, דבש או יוגורט...). הפטישיסט מוצא את זה טעים מעבר לטעם הרגיל, ואוכל את זה כמובן בלי סכו"ם, אלא פשוט מלקק את הצלחת... יש כאלה גם מרגישים כיף ממחיצת מאכלים עם כפות הרגליים (בננות, עוגות וכו'), ולאחר מכן נהנים לנקות את כפות הרגליים מאותם מאכלים עם לשונם הרעבה.

--------------------------------------------

7. פוטג'וב (אוננות עם כפות רגליים)




איבר המין מוחזק על ידי שתי כפות הרגליים, עם שתי הסוליות, והפרטנרית המינית פשוט משפשפת אותו, עם תנועות מעלה-מטה. היא יכולה להשתמש באצבעות רגליה (טואוג'וב), או רק בסוליות (סולג'וב), או אפילו בנעליים (שואוג'וב). הפוטג'וב בהגדרתו לא בהכרח מתבצע רק על איבר המין הגברי, אלא יכול להיעשות גם על נשים, כמו ליטוף ושפשוף הדגדגן של האישה עם כפות הרגליים. בדרך כלל הפוטג'וב מסתיים באורגזמה. וכן נהוג בסשן פוטג'וב שהגבר גומר על כפות הרגליים. אולם שלא ישכח לרחוץ אותן לאחר מכן... אני באופן אישי נהנה גם מזה.

------------------------------------------------------

טוב, כאן מסתיים המדריך הקצר. כמובן שייתכנו משחקי פוט פטיש נוספים עם וריאציות מרובות. אתה רק צריך להיות יצירתי ולהפעיל את הדמיון שלך.
אז אילו משחקי פוט פטיש אתה הכי אוהב?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה