יום רביעי, 8 במאי 2019

דוגמנית פוט פטיש טוענת שהיא מרוויחה כ-100 אלף שטרלינג בשנה על עבודתה

  • רוקסי סייקס פתחה חשבון אינסטגרם מיוחד עבור בעלי פטיש לכפות רגליים, ועכשיו יש לה למעלה מ-50 אלף עוקבים

  •  היא מוכרת את גרביה המשומשים למעריציה תמורת 20 שטרלינג לכל זוג, ואת נעלי התעמלות ישנות שלה תמורת 200 שטרלינג.

  • היא אומרת שאין לה כוונה להפסיק מלעסוק בתחום, ושכפות רגליה "תמיד יעשו כסף" עבורה.



פורסם ב-1 בנובמבר 2018

בחורה צעירה שעובדת כדוגמנית פוט פטיש חושפת כי היא מרוויחה קרוב ל-100 אלף לירות שטרלינג בשנה ממכירת גרביים משומשים ונעליים ישנות עבור מעריציה הרבים.

אחרי שמישהו החמיא לה שכפות רגליה יפיפיות, רוקסי סייקס, בת 33, הבינה שהיא יכולה לפלס את דרכה לתעשייה ארוטית לא שגרתית במיוחד.

"משקיעת הנכס" החליטה להקים דף אינסטגרם כדי לראות את הביקוש האמיתי לכפות רגליה, ולאחר שהדף שפתחה הגיע ללמעלה מ-10,000 עוקבים תוך חודש, החליטה להקשיב למעריציה.

רוקסי, תושבת לונדון, החלה להוציא למכירה נעליים וגרביים משומשים שלה בחשבונות המדיה החברתית הייעודיים שפתחה, כאשר היא דורשת 20 לירות שטרלינג לכל זוג גרביים משומשים, ו-200 לירות שטרלינג לכל זוג נעליים שעשתה בהן שימוש.

רוקסי סייקס עובדת כדוגמנית פוט פטיש ומרוויחה כ-8000 שטרלינג בחודש ממכירת נעליה וגרביה המשומשים באינטרנט

אחרי כ-4 שנים שבהן היא עוסקת בתחום, רוקסי טוענת שכיום היא יכולה להרוויח עד 8000 שטרלינג בחודש עבודה.

רוקסי אומרת: "אחרי שנאמר לי על ידי חבר לעבודה שיש לי כפות רגליים יפות, החלטתי לפתוח חשבון מדיה חברתית ולהציג אותן בפני הציבור. אולם לא ממש התחלתי בכל מה שאני עושה עכשיו עד שקיבלתי אלפי עוקבים והודעות לגבי מכירת פריטים משומשים הקשורים לכפות רגליי, ורק אז הבנתי שאני יכולה להרוויח מזה".

"בהתחלה לא הצגתי את פניי ולא יכלו לזהות אותי כלל, אז ידעתי שאנשים פשוט מתעניינים בכפות הרגליים שלי, לכן לא הרגשתי משהו אישי בכל העסק הזה".

רוקסי סייקס טוענת כי גרביה המשומשים, כמו אלה שבתמונה, יכולים להימכר בסביבות 20 שטרלינג לזוג

רוקסי פתחה חשבון מיוחד לפוט פטיש באינסטגרם, ולאחר מכן קיבלה מחמאות רבות על מראה כפות רגליה וצברה למעלה מ-10,000 עוקבים תוך חודש אחד בלבד 

"אבל כשהתחלתי למכור את הפריטים בפועל, קיבלתי באזז אמיתי, והבנתי שהפוטנציאל מכל העסק הזה הוא הרבה יותר גדול משציפיתי, ושאני יכולה למכור נעליים וגרביים משומשים שלי לעתים הרבה יותר קרובות".

"הבנתי כמה כסף אני באמת יכולה לעשות מחודש עבודה שלם, וראיתי למעלה מ-8000 שטרלינג, רק עבור מכירת קטעי וידאו שלי מציגה את כפות רגליי, וכן מכירת פריטי הנעלה - הגרביים והנעליים המשומשים שלי".

"עכשיו אני לא מסוגלת לראות את עצמי עוצרת מלעסוק בזה - לא משנה כמה מבוגרת אהיה, כפות הרגליים שלי תמיד יוכלו לעשות עבורי כסף!".

אחרי שהתחילה את החלק הראשון של המיזם החדש שלה במדיה החברתית, רוקסי ידעה שהיא צריכה ללכת צעד אחד קדימה באם היא רוצה לשמור על עסק תחרותי ומצליח, שעומד בציפיותיה.

רוקסי כיום מתגאה בלמעלה מ-50 אלף עוקבים, ומשתפת איתם בקביעות תמונות שגרתיות מהיום-יום שלה ושל כפות רגליה

רוקסי אומרת שאין לה שום כוונה לפרוש מהעסק - לא משנה כמה מבוגרת היא תהיה, כפות רגליה "תמיד יוכלו לעשות עבורי כסף"

רוקסי מוסיפה: "פרסום תמונות וקטעי וידאו של כפות הרגליים שלי היה ללא ספק הצלחה לא רעה, אולם אנשים תמיד רצו יותר. הם רצו להחזיק בידיהם משהו פיזי הקשור לכפות הרגליים שלי".

"אני הייתי בפגישות עסקיות, מצלמת את כפות רגליי תחת השולחן, מפרסמת ומקבלת זרם של הודעות, תוך כדי שאני שואלת את עוקביי באם הם מעוניינים לקנות משהו".

"אז התחלתי להרחיב את העסק שלי גם לאתרים נוספים, כמו גם למדיות חברתיות, ופתאום ראיתי שאני מרוויחה כ-2000 שטרלינג בשבוע, דרך אתר אחד בלבד".

"זוגות נעליים שאני נועלת במשך חודשיים נמכרות תמורת 200 שטרלינג, ואילו זוג גרביים שלבשתי למשך יום נמכרים ב-20 שטרלינג.

שתי עבודות בו זמנית: רוקסי צילמה ושיתפה את כפות רגליה תוך כדי פגישות עסקיות

בעוד התעשייה יכולה למשוך תשומת לב רבה, רוקסי טוענת שהיא אוהבת את אותה תשומת לב

"מסרטון אחד בלבד שבו אני מנענעת את אצבעות רגליי, הייתי מרוויחה כ-100 שטרלינג, אז הבנתי שאני באמת גורפת מזה הרבה כסף".

רוקסי גם יצרה רשימת בקשות באמזון, שבו מעריציה הרבים יכולים לקנות פריטים ברשימת המכירות שלה.

על אף שהתעשייה זוכה להרבה ביקורת, ומחזיקה בסטיגמות רבות, רוקסי טוענת שהיא אוהבת את כל תשומת הלב שהיא מקבלת בתעשיית הפטיש.

היא אומרת: "אני בהחלט אוהבת את מה שאני עושה, ואני חושבת שזה בגלל שהפסקתי להתרגש מזה, וראיתי בזה עבודה לכל דבר".

"מעולם לא התקשיתי להיכנס למערכות יחסים בגלל העסק הזה, והחברים והמשפחה שלי תומכים לחלוטין במה שאני עושה".

"זה נהדר להיות מסוגלת לחזור הביתה מיום עבודה רגיל ושגרתי, ולדעת שאני יכולה לעשות עוד כסף מתמונות של כפות הרגליים שלי"

רוקסי בת ה-33 אומרת שמעולם לא היו לה בעיות עם מערכות היחסים שלה

מלבד העסק הייחודי שלה, רוקסי עוסקת גם בייעוץ והדרכה עבור דוגמניות פטיש

"אני יודעת שזה משהו שלעולם לא אפסיק אותו - הכסף כל כך טוב והעבודה כל כך פשוטה, אין שום סיבה שאפסיק!".

יחד עם הקמת העסק שלה, רוקסי עוסקת גם בייעוץ והדרכה עבור דוגמניות פטיש.

היא אומרת: "התחלתי להכשיר דוגמניות שונות בכניסה לתעשיית הפטיש, על מנת שיעשו כסף כמוני".

"זה נהדר להיות מסוגלת לעזור לאחרות וללמד אותן את ה"כישרון" שלי, תוך שהן יכולות לעקוב אחרי מה שאני עושה".

"זה גם מדהים לראות איך הביטחון העצמי של אותן נשים גדל כאשר הן מתחילות לעשות קטעי וידאו משלהן ומרוויחות כסף ממשהו כמו זוג גרביים משומשים".

"עבודה כקבוצה משותפת גם מסייעת לשבור את הסטיגמה, ולהפוך את התעשייה הזאת לפחות מוזרה בציבור".

----------------------------------------------

סרטון בהוצאת רוקסי סייקס:

אין ספק - היא מדהימה!

מביקור קצר בטוויטר שלה מסתבר שהיא התפתחה גם מעבר למתואר בכתבה, ומקבלת אנשים גם לסשנים פרטיים בעיר המגורים שלה - לונדון, ומעניקה להם את הזכות לסגוד לכפות רגליה בתאווה, כולל פוטג'וב. זה פשוט מדהים!
כן ירבו נשים כאלו! ושיתחילו להופיע גם בישראל סוף סוף!

עוד סרטונים שלה:


ועוד מתמונותיה של הבחורה המדהימה והסקסית הזאת:

הטקסט של התמונה בטוויטר: "אני באמת נהנית כאשר ילד כף הרגל מגיע לנקות את כפות רגליי עם לשונו"

זכה הבחור לשאוף את ניחוח כף רגלה של הבחורה הסקסית הזאת, ולהנות מהטעם הממכר שלה, דרך הבל גרביה הריחניות


טוב חברים, אז אחרי שנהנינו מכל כך הרבה תמונות וסרטונים של כפות רגליה המושלמות, השאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמינו היא: מי מסוגל להגיע ללונדון ולא לבקר אצל הבחורה המדהימה הזאת, במטרה לסגוד לכפות רגליה?! וואו! לבלות שעה תחת כפות הרגליים השמימיות הללו - גן עדן חלומי!

אז תהנו חברים!
"משתחווה לכפות רגלייך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה