יום ראשון, 19 במאי 2019

בחורה הרימה את רגליה היחפות על משענת הראש שמולה בזמן טיסה

* בחורה אנונימית הייתה תחת אור הזרקורים של הרשתות החברתיות לאחר שישבה בתנוחה לא שגרתית במהלך טיסה.

* כפות רגליה היחפות הונחו על מושב הראש שמולה, עם מעט מאוד תשומת לב משאר הנוכחים.

* כובע הונח על כפות רגליה המורמות מעלה, על מנת להסתיר את אצבעות רגליה החשופות מפני הדיילות.

* ברשתות החברתיות כינו את המחזה בשלל כינויים מגנים, כמו "גס" ו"דוחה".


פורסם ב-15 במאי 2019, Daily Mail

-----------------------------

בחורה אנונימית הייתה תחת אור הזרקורים במהלך טיסה לאחר שהנוסעים האחרים הבחינו בהרגל המוזר שלה. האישה, ככל הנראה תושבת ארצות הברית, הרשתה לעצמה לחלוץ את נעליה ולהגביה את רגליה היחפות גבוה גבוה, על משענת הראש של המושב שמולה, בעוד היא יושבת בנינוחות על כיסאה.
בניסיון לכאורה להסתיר את אצבעות רגליה מעיניהן הבוחנות של הדיילות, היא הניחה כובע על כפות רגליה כדי לכסות אותן.
לאחר שתנוחתה הייחודית תועדה על ידי אחד הנוסעים, המחזה שותף ברשת, וזכה לשלל שיתופים עם הערות מגנות את המעשה.

התצלום של הבחורה שותף בחשבון אינסטגרם ייעודי המתעד התנהגויות לא שגרתיות של אנשים. העוקבים של העמוד גינו את הרגל תנוחת השינה הייחודי שלה

התצלום של הבחורה שותף בחשבון האינסטגרם @PassengerShaming, שיש לו כמעט 850 אלף עוקבים.

נדמה שהיא התמקמה בתנוחה הנוחה הזו לצורך תנומה בעת הטיסה המייגעת, על ידי כך שהגביהה את רגליה באוויר ותוך כדי הניחה אותן על הכיסא שמלפניה, כאשר כפות רגליה מונחות על מושב הראש שממולה.

היא אפילו הניחה כובע אפור על כפות רגליה היחפות כדי להסתיר אותן מהדיילות, או אולי מנוסעים אחרים, שעלולים למצוא את התנהגותה כמוזרה, או שאולי חלקם גם ניסו לומר לה זאת.

התצלום הגיע עד לעת פרסום הכתבה ל-3600 סימוני "לייק", אולם נראה שלא כולם התרשמו מהתנוחה הייחודית הזו.

 
משתמשים רבים תקפו את האישה האלמונית על מנהגה, וחלקם כינו אותה "גסה", וטענו שהיו מעירים לה על כך באם היו רואים זאת בזמן אמת

משתמשים רבים באינסטגרם תקפו את ההרגל המוזר, ויש כאלה שקראו לו "גס", והציעו שהיו מעירים לה על כך באם היו על הטיסה.
"אם זה היה המושב שלי והייתי רואה את זה, הייתי מאבד את דעתי", העיר אחד מהם.
משתמש אחר כתב: "טוב, הייתי אומר לה משהו. אנשים מתנהגים בצורה חמורה".

משתמשים אחרים ניסוי להסתכל על הצד החיובי של הסיטואציה, והעירו שכיסוי הרגליים עם כובע הוא הרגל מקובל יותר

אחד המשתמשים כינה את הבחורה כ"גסה": "הגסות פשוט לא מפסיקה. כל כך הרבה מזה".
משתמש אחר נותר המום מהמעשה, וכתב: "אולי אם אשים עליהן כובע אז אף אחד לא ישים לב שהרגליים שלי על גבי הכיסא הזה? קלאסי".
ואילו משתמש אחר ראה את הצד החיובי של העניין, וכתב: "לפחות היא כיסתה את כפות רגליה עם הכובע שלה".

------------------------------------------------------------ באופן אישי אני יכול לומר שהמראות האלה הכי עושים לי את זה. באם אני הייתי נוכח בטיסה הזאת, הייתי אולי מבקש מהבחורה שתסיר את הכובע מכפות רגליה, שנוכל כולנו להנות מהמחזה המלבב בזמן הטיסה הארוכה והמשעממת. ואולי גם היא הייתה מאפשרת לפנק אותה גם מעבר לזה כמו עיסוי טוב? מי יודע?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה