יום ראשון, 19 במאי 2019

רכבות סידני: נוסעות מניחות את רגליהן היחפות על המושבים

פורסם ב-13 במאי 2019, 7news

כוכבות הכתבה

קבוצה של נוסעות ברכבת היו תחת אור הזרקורים לאחר שנתפסו מניחות את כפות רגליהן היחפות על המושבים שמולן.
שלוש נשים שמופיעות בתמונה המטושטשת, נראות נשענות לאחור כאשר כפות רגליהן היפות מונחות על המושבים שמולן - מחזה שעורר תגובות זועמות מקרב חלק ממשתמשי המדיה החברתית.
"זה יותר מגעיל מאשר לשים את הנעליים על המושבים", כתב משתמש Reddit.
"זה לא מוסרי, וזו התנהגות חברתית מגונה", כתב משתמש אחר. "אין שום הצדקה לכך באמת".

המחזה המלבב של הכתבה

קו ההליכה בתלם

כל אדם המניח את רגליו על המושבים בסידני יכול להקנס ב-100$ לאחר אזהרה, עם עונש מרבי של 1100$, על פי אתר תחבורה-NSW, של רכבות סינדי.
גרימה לאי סדר או נסיעה ללא כרטיס תקף עלולה לגרום לקנס של 200$, בעוד עישון ברכבת יכול לגרור קנס של 550$. שתיית אלכוהול, שפה פוגעת, יריקה כלפי מישהו או חסימת דלתות, יכולה לגרור קנס התחלתי של 400$, ומי שעולה על פסי הרכבת כשהוא ממתין בתחנה יכול לקבל קנס עצום של 5500$ כעונש.

"צריך להתחשב בנוסעים אחרים בעת נסיעה ברכבות, באוטובוסים, ברכבת קלה, באניות ובקרונות משרתי צבא", אומר דובר האתר "תחבורה NSW".  "אל תניח את כפות רגליך על המושבים. תניח את תיקך עליך או על הרצפה שלצידך ולא על המושב שלידך, כדי למנוע אי נוחות עבור נוסעים אחרים".

-------------------------------------------

ואני אפנה אתכן גבירותיי למאמר שכתבתי בנושא. אנחנו אוהבים לצפות בכפות רגליכן! באם אתן מרגישות בנוח, אל תהססו לחלוץ את נעליכן או את כפכפיכן ולהניח את כפות רגליכן היחפות על המושב שמולכן. אתן נהנות, אנחנו נהנים - מה רע בזה?


תגובה 1: