יום ראשון, 26 בינואר 2020

אמו של חברי הטוב ביותר

נכתב על ידי אלכסנדר (שם בדוי) בעל המעשה עצמו, בתאריך 4 באפריל 2019.
____________________________________________________

שוב שלום חברים. זה שוב אלכסנדר. אהבתי לראות את התגובות החיוביות על הסיפור הראשון שלי, וממש רציתי לחלוק חוויה נוספת. החוויה התרחשה עם אמו של חברי הטוב מייסון, ששמה אמילי (כל השמות בדויים). אני ומייסון חברים כבר קצת יותר משש שנים, ותמיד היינו ישנים אחד אצל השני כשהיינו צעירים יותר. כמובן שגם הוא היה מגיע אל ביתי בלילות כדי שנבלה יחד, אולם בעיקר אהבתי ללכת לישון בביתו, וזאת מאחר ששם זכיתי לראות הרבה את כפות רגליה היפיפיות והסקסיות של אמו. כך שבכל פעם שהייתי הולך לישון אצל מייסון, או שהייתי מגיע אליו לארוחת ערב, תמיד הייתי משתדל לתפוס כמה תמונות של כפות רגליה עם מצלמת הטלפון שלי. זה היה נמשך שנים, פשוט הייתי מצלם בלי סוף את כפות רגליה, כשהייתה מבשלת, יושבת על הספה, יושבת ליד שולחן האוכל, ועוד ועוד. כל זה היה כשהייתי בערך בגיל 14-15.
כשהייתי בן 16, החוויה הממשית הראשונה שלי עם כפות רגליה התרחשה לראשונה. זו הייתה אחת הפעמים האחרונות שיצא לי להעביר את הלילה בביתו של מייסון. בשלב הזה, עם כל התמונות והצפיות שלי את כפות רגליה, אפשר לומר שפשוט התאהבתי בהן והתאוותי לסגוד אליהן. באותו לילה זה היה אחד הלילות הטובים ביותר שהיו לי.
בכדי לתת לכם הבנה טובה יותר של הסיטואציה, אני הולך להסביר לכם כיצד ביתו של מייסון מעוצב. אז חדר המשחקים של מייסון (היכן שמוצב ה-Xbox שלו) נמצא בצד ימין, וממש משמאלו נמצא החדר בו אמילי מלמדת את שני אחיו הצעירים של מייסון. שכחתי לציין שאמילי היא אשת חינוך ביתי. בכל אופן, המדרגות לעלייה לקומה העליונה מוצבות ממש לפני החדר השמאלי. מימין לחדר המשחקים של מייסון יש מסדרון קטן המוביל משמאל לחדר האמבטיה, ומימין למטבח ודרכו לסלון.
אז כשהגעתי לביתו של מייסון היינו עושים את מה שאנחנו עושים תמיד: משחקים ב-Xbox ואז יוצאים לחצר האחורית ומשחקים כדורסל. היינו עושים זאת עד בערך השעה 23:00. אמילי בדיוק הפריעה לנו בשעה הזאת ואמרה שהיא מתכוונת לישון בקומה התחתונה על הספה בסלון, אז שלא נהיה רועשים. כעת, משום מה כשהיא הודיעה לנו היכן היא מתכוונת לישון, חשתי תחושה פנימית של "זו ההזדמנות שלי".
אחרי שאמילי ביקשה שנהיה בשקט, נכנסנו שוב לחדר המשחקים וראינו נטפליקס עד שנרדמנו. הייתי כל כך נחוש שיהיה לי קטע עם כפות רגליה של אמילי, שלא העלתי על דעתי להירדם. מתוקף זה שמעולם לא זכרתי שהיא ישנה לבד בסלון בקומה התחתונה, ואני מעולם לא קיבלתי הזדמנות לבלות את הבילוי האהוב עליי עם כפות רגליה, לא ידעתי עד כמה הייתה עמוקה שינתה של אמילי באופן כללי, אז פעלתי בעיוור, תוך סיכון ברור להיתפס. בערך כל חצי שעה הייתי בודק אם מייסון ישן. המשכתי לשכב ולבדוק אותו, עד שבערך בשעה 2:00 ראיתי שזהו זה - הוא נכנס לתרדמה עמוקה. ידעתי שזו ההזדמנות שלי, אז קמתי בזהירות. למרות שידעתי שמייסון בדרך כלל ישן מאוד עמוק ולא היה לי בעיקרון מה לדאוג, עדיין עשיתי לעצמי תוכנית גיבוי, וכשהלכתי במסדרון הקטן שמימין לחדר, הדלקתי את האור של השירותים וסגרתי את הדלת, כדי שאם איכשהו מייסון יתעורר ויתהה היכן אני, הוא יראה את האור הדלוק ויחשוב שאני עושה את צרכיי. אז המשכתי דרך המסדרון והגעתי למטבח. הצצתי עם ראשי מעבר לפינת המטבח, במקום שבו יכולתי לראות את הסלון וראיתי את אמילי יושנת שנת ישרים. זחלתי על קצות האצבעות לאט לאט מעבר לשולחן המטבח וחדר האוכל, ועשיתי את דרכי על השטיח בסלון. ירדתי על ארבע והצצתי לצד הספה כדי לראות אם כפות רגליה של אמילי חשופות, אולם לרועה מזלי, הן היו מכוסות לחלוטין, לצערי הרב.
עמדתי על ברכיי וזקפתי את גופי, במקום להישען על הספה ולשים משקל נוסף עליה, שהיה יכול לגרום לסיכון כזה שהיא תתעורר. משכתי בעדינות ובחשש את השמיכה הקטנה, ועשיתי זאת בשלבים, מעט מעט כל כמה שניות, כי שוב- לא הייתי בטוח כמה שינתה של אמילי עמוקה בדרך כלל. ידיי רעדו, ויכולתי לשמוע את לבי פועם כל כך מהר, והולם באוזניי.
סוף סוף הצלחתי למשוך את השמיכה עד לברכיה, אם אני זוכר נכון. ישבתי שם והתפעלתי מהמראה המרהיב של כפות רגליה השמיימיות במשך כ-5 דקות, ולאחריהן אזרתי אומץ והתחלתי לרחרח בשקט ובעדינות. לחצתי את אפי בין אצבעות הרגליים לסוליה שלה, ושאפתי חזק. הרגשתי תחושת גן עדן. פעם ראשונה שאני מפעיל חוש נוסף עם כפות רגליה מלבד חוש הראייה. וכפות רגליה הריחו ריח ניחוח. רחרחתי את כל מרחבי כפות רגליה. לא יכולתי להאמין שזה באמת קורה לי. התחלתי ללקק אותן בעדינות למעלה ולמטה- טעם גם עדן. לפתע הרגשתי שהיא זזה קצת, דבר שהקפיץ אותי מפחד, והתחלתי לדפוק ריצה למטבח ומשם למסדרון. חזרתי לחדר המשחקים כדי לוודא שמייסון עדיין ישן את שנתו העמוקה. חיכיתי שם עוד 10-15 דקות וחזרתי לסלון לסבב נוסף. אמילי הייתה בדיוק באותה תנוחה שבה השארתי אותה.
התגנבתי שוב לאותה תנוחה ראשונית שלי, והפעם התחלתי ישר בליקוקים עדינים. היא שכבה על הצד, כאשר גבה וסוליותיה מופנים לכיוון החדר, על משענת הספה. הייתה לי גישה מלאה ונוחה אל כפות רגליה. סוף סוף התחלתי למצוץ את הבוהן הגדולה שלה, ולא יכולתי להאמין שהטעם האדיר של אצבעות רגליה של האישה הסקסית הזה נמצא כרגע בפי. ליקקתי ומצצתי כל אצבע בנפרד, ואז העברתי את לשוני לרוחבן קדימה ואחורה מספר פעמים, עד שכולן היו ספוגות ברוק שלי.
איברי למטה היה כל כל קשה בנקודה הזו, שרק רציתי לפוצץ אותו על כל הסוליות שלה ולהשאיר את זרעי מטפטף בין אצבעותיה. לא היססתי. שלפתי את איברי הקשה כסלע ממכנסיי והתחלתי לאונן כמה דקות תוך שאני בוהה ביצירות המופת הללו שנקראים "כפות הרגליים של אמילי". התחלתי לנשק את סוליותיה תוך כדי אוננות, שמיד הוסיפו פרפרים להתרגשותי.
הרגשתי סוף סוף שאני עומד לגמור ולשפוך את זרעי בחוזקה, אז קמתי במהירות ונתתי לכל טיפה וטיפה לנחות היישר על כפות רגליה היפיפיות. אחחחח... איזה אורגזמה מענגת. נשענתי לאחור ונשמתי בכבדות, ורק התפעלתי מהעבודה שזה עתה עשיתי. רציתי לסגוד לכפות רגליה של האישה הזאת במשך שנים, וסוף סוף השגתי את מבוקשי. המשכתי לשפשף את איברי עוד קצת לאורך הסוליות שלה כדי שכל טיפות זרעי יצאו החוצה, וכשהייתי מרוצה לחלוטין מעבודתי החזרתי אותו למכנסיי הקצרים. הייתי כל כך מסופק מהאורגזמה שהגעתי אליה הרגע, שפשוט לא ראיתי עוד צורך להישאר במקום, אז פשוט השארתי את כפות רגליה מכוסות בזרעי וכיסיתי את כפות רגליה בשמיכה כגיבוי. עשיתי את דרכי חזרה לחדר המשחקים בו מייסון עדיין היה ישן עמוק. נשכבתי ונרדמתי עם חיוך גדול על הפנים.
למחרת בבוקר כשהתעוררתי, אני ומייסון נכנסנו למטבח לארוחת הבוקר, ואמילי ישבה ליד השולחן ואכלה. היא קיבלה את פנינו בדיוק כפי שהייתה רגילה לקבל אותם בעבר, ולא הראתה שום סימן על משהו שקרה לה בלילה, או על משהו מוזר שהיא קמה איתו בבוקר. לאחר אותו לילה, המשכתי להגיע פעמים נוספות לביתו של מייסון, אבל רק לארוחות ערב, או לאירועים מיוחדים, מסיבות וכו'. כל מה שהצלחתי להשיג מאז זה תמונות של כפות רגליה. היו עוד כמה לילות בודדים אחרי אותו לילה שנשארתי לישון אצל מייסון, אך אמילי הייתה תמיד עולה לחדרה לישון במיטה על בעלה באותם לילות. כך זה היה בכל לילה, והמשכתי לצפות בקוצר רוח להזדמנות שבה היא שוב תישן בסלון בלילה שבו אשאר אצל מייסון. בסופו של דבר זה קרה בערב מסיבת השנה החדשה. אחרי שרוב ככל האורחים עזבו, נשארו רק המשפחה שלי והמשפחה של מייסון. פשוט התנהגתי כרגיל, כמו שאר הפעמים שלא הייתי נשאר לישון אצלו, אבל כן הייתי נשאר אצלו עד מאוחר.
בסופו של דבר אמילי נכנסה לחדר המשחקים בזמן שאני ומייסון שיחקנו ב-Xbox, והמשפחה שלי התכוננה לעזוב. היא אמרה לנו משהו שלא שמעתי כבר זמן רב. היא אמרה שהיא ישנה הלילה על הספה. ברגע שהמילים האלו יצאו מפיה, גמרתי בדעתי שאני נשאר לישון את הלילה אצל מייסון. ברור שזה לא היה אפשרי ללא בקשת רשות מהוריי. הייתי כל כך באקסטזה, ורצתי לשאול אותם. החיוך על פניי נעלם כשהוריי אמרו לי שאנחנו צריכים להתעורר מוקדם בבוקר שלמחרת, ולכן לא אוכל להישאר. הייתי הרוס. רציתי עוד שוט עם כפות רגליה של אמילי לפחות פעם אחרונה, כי לא ידעתי אם אוכל לעשות זאת שוב.
חזרתי לביתי באותו הלילה ותהיתי...  האם אמילי ידעה שהוריי הולכים לאסור עליי לבלות את הלילה אצלם, ובגלל זה היא הרגישה יותר בנוח לישון בקומה התחתונה? האם היא בכלל הייתה מודעת למה שעשיתי? האם היא ידעה מה קרה אבל לא רצתה להתעמת איתי על זה בלי הוכחות שאני אשם? מי יודע. כל מה שאני יודע זה שהצלחתי לעשות את כל מה שרציתי לעשות לכפות רגליה, גם אם זה היה לילה אחד וחד פעמי. אולי אוכל לקבל עוד שוט איתן בקרוב. נראה.

תודה רבה על שקראתם את הסיפור השני שלי. אני מתנצל אם לא הספקתי לפרט יותר על החוויה, או אם זה הרגיש לכם קצר מידי.
ככל שאני מתבגר אני מקווה שיהיו לי חוויות נוספות, ואוכל לשתף אותם איתכם.

ולסיום, נפנק אתכם קצת עם תמונות מזדמנות של כפות רגליה של אמילי אותן תפסתי במצלמת הטלפון שלי:


--------------------------------------------

תיהנו, עד הפעם הבאה,
"משתחווה לכפות רגלייך".

תגובה 1: