יום רביעי, 22 בינואר 2020

סיפור כניסתה של נינה יו לעולם דוגמנות הפוט פטיש

נכתב על ידי דוגמנית הפוט פטיש נינה יו, בתאריך 30 בדצמבר 2019.
____________________________________________________________________

היי כולם.
אמנם אני פעילה בתחום זה זמן מה, אולם רק עכשיו החלטתי סוף סוף לספר לכם את הסיפור שלי. כי אולי יעניין אתכם איך בחורה כמוני - בחורה ונילית רגילה לחלוטין, נכנסת לעולם הפוט פטיש והופכת למה שאתם מכנים: דוגמנית כפות רגליים. :-) 

במקור אני רוסייה, אולם אני גרה בעיקר בתאילנד. אני בת 21, נשואה, ובעצם בעלי הוא זה שהכניס אותי לעולם פטיש כפות הרגליים. ובכן, למעשה זה לא היה תהליך ארוך. כשהכרנו לפני שהתחתנו, פשוט דיברנו אחד עם השנייה על מה ששנינו אוהבים, והוא פשוט אמר לי שהוא אוהב כפות רגליים. זה היה ממש ככה פשוט. אם תשאלו אותי אם ראיתי בזה משהו מוזר, הייתי עונה משהו כמו "קצת". ידעתי שקיים סוג כזה של פטיש, על אף שמעולם לא חשבתי שאתעסק איתו מתישהו בחיי בשום דרך. אז ראיתי את זה קצת מוזר, אבל לא יותר מוזר מרוב ההעדפות המיניות האחרות ששמעתי עליהם לפני כן. הבעיה העיקרית מבחינתי הייתה שמצאתי את כפות רגליי גדולות מדי (אני במידה 42 בכפות הרגליים), ומעולם לא חשבתי עליהן כעל חלק גוף אטרקטיבי מבחינה מינית. כמה חודשים אחר כך נודע לי שיש מספר רב של אוהבי כפות רגליים שמעדיפים דווקא כפות רגליים במידה גדולה (למרות שיש המון שאוהבים בעיקר כפות רגליים קטנות, כמובן).

אני ובעלי עברנו מעיסוי כפות רגליים, דרך נשיקות קלות והגענו לסוג של משחקי שליטה עם כפות הרגליים, מדי פעם. כן, עשיתי את זה וגם נהנתי מזה לחלוטין. בעלי מבוגר ממני בכמה שנים, וזה היה מצחיק, משעשע ונעים לי לראות גבר מבוגר ומשכיל יותר ממני כורע על ברכיו כנגד כפות רגליי.

צעד אחר צעד, המשכתי לקרוא כמה מאמרים הקשורים לפוט פטיש, והגענו לרעיון שנוכל לעשות קצת מזומנים עם כפות הרגליים שלי. התחלתי עם פרופיל באינסטגרם, חשבון טוויטר, פרופילים ברשתות חברתיות אחרות בפורומים של abd ובהמשך גם ב-FetLife. תוך כחודש הוזמנתי לראשונה לדגמן בסט צילומים מקצועי. מאותה נקודה אני יכולה לומר שאהבתי את זה בוודאות. כמובן שברשתות החברתיות שבהן הייתי פעילה קיבלתי אינספור פניות שביקשו ממני לשלוח להם צילומי כפות רגליים ייעודיים אליהם, ופשוט התרגלתי לומר להם "לא" בכל פעם. מאוחר יותר עברנו גם לאתר הפורנו הגדול בעולם: Pornhub, מכיוון שחוקי האינסטגרם מחמירים יותר ויותר עבור דוגמניות כפות הרגליים.

אנשים רבים שואלים אותי אם יש לי פטיש לכפות רגליים, או אם אני נערת פוט פטיש. בכנות, אינני ממש יודעת מה לענות להם :-) זה בהחלט חייב להיות חלק מחיי, ואני כן אוהבת את זה. מצד שני, אני מממשת את זה בצורה אחרת מאוהבי כפות רגליים אחרים. לדוגמה, למרות שאני שמה לב שלבחורה מסוימת יש כפות רגליים יפות, זה לא משהו שאני חושבת עליו כשאני רואה אותן. כמו כן, אני בוודאי לא בתחום כפות הרגליים הגבריות (אני מזכירה את זה כי היו בחורים ששלחו לי תמונות של כפות הרגליים והסוליות שלהם, ובטח חשבו שאתעניין בהן, אז תדעו שלא). כמו כן, אני צופה הרבה בסרטוני פורנו פוט פטיש וסגידה לכפות רגליים, אבל זה בא מהטעם שאני רוצה ללמוד ולקבל רעיונות חדשים עבור הסרטונים שאני מכינה ומוכרת. 

אולי הסיפור שלי לא נראה מי יודע מה מיוחד, וחסר בו פרטים מסוימים, אבל לדעתי הוא מספיק מעניין וארוך כדי לכתוב אותו :-) אני לא יותר מדי עובדת במכירת תמונות, אז אם אתם רוצים לראות אותי ואת כפות רגליי (אני לא מסתירה את זהותי ואת פניי), אתם יכולים פשוט למצוא אותם בחשבונות האינסטגרם שלי (ויש לו גיבויים במקרה שאינסטגרם יחליטו לסגור אותו: כאן וכאן) ובטוויטר שלי או אפילו בערוץ ה-Pornhub שלי.

אז תודה על הקריאה,
נינה יו.
____________________________________________________

סשן שליטה עם כפות רגליים בשלושה חלקים, מאת דוגמנית הפוט פטיש נינה יו:

חלק 1

חלק 2

חלק 3

-------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה