יום שבת, 25 בינואר 2020

משרת את חברה שלי

נכתב על ידי אלכס - בעל המעשה עצמו, בתאריך 30 באוגוסט 2019.
______________________________________________________________________

היי, אני אלכס, ואני רוצה לחלוק איתכם כמה מחוויותיי עם חברה שלי אלי.

קצת רקע:
אני יחד עם חברתי אלי כבר שנתיים, וזאת ללא ספק התקופה הטובה ביותר בחיי. כל היבט בקשר שלנו מתאים לנו באופן מושלם. אבל כמובן שההיבט עליו אתמקד הוא הפטיש שלי. אני נמשך לכפות רגליים נשיות מאז שאני זוכר את עצמי, והיו לי בעבר כמה חוויות בתחום לפני שפגשתי את חברתי, אולם לא משהו קבוע ורציני. למעשה, רגע לפני שפגשתי את אלי הייתי די מתוסכל, מאחר שהפטיש שלי לכפות רגליים, לגרביים ולנעליים נדחה על ידי הבנות שיצאתי איתן, והן לא שיתפו פעולה בדרך שבה חפצתי.
לכן כשפגשתי את אלי לראשונה, הייתי מאוד לחוץ ומפוחד. אני זוכר את הדייט הראשון שלנו. זה היה בקיץ, והלכנו לנהר בהרים. המים היו קרים במיוחד, אז לא רציתי להיכנס, אולם אלי הסירה את נעליה וגרביה, ואמרה לי להחזיק אותם בשבילה בזמן שהיא טובלת את כפות רגליה בנהר. זו גם הפעם הראשונה שזכיתי לראות את כפות רגליה היחפות. כפות רגליה רזות במידה 39, וציפורני רגליה היו מרוחות בלק לבן. אני תוהה אם היא לא תפסה אותי בוהה בהן, כיוון שהייתי באותו זמן מהופנט מכפות רגליה היחפות והיפיפיות. אני זוכר שמנעליה אותן החזקתי נבע חמימות עם גרביה האפורות שהיו תחובים בתוכן. רציתי להריח ולהסניף אותן כל כך, אולם באותו רגע פחדתי שתראה זאת ותירתע ממני. הצטרפתי אליה ושנינו טבלנו את רגלינו במים כשפטפטנו על דא ועל הא. כשסיימנו, היא נשארה יחפה, והלכנו ביערות בה בעת שנשאתי את נעליה. היא אפילו לא ביקשה ממני לסחוב אותן, היא פשוט הניחה שעליי לעשות זאת, שהיה לי חם במיוחד.

נקפוץ חודש קדימה, רבצנו על מיטתה ודיברנו. ידעתי שאני חייב לספר לה על הפטיש שלי, אבל לא ידעתי איך. מה אם היא תחשוב שאני פריק? מה אם היא תספר לכולם? מה אם היא תפסול אותי על זה? דחקתי את כל המחשבות הללו, אזרתי אומץ והתחלתי לדבר: "אני צריך לספר לך סוד. זה מאוד אישי אז בבקשה, אל תשתגעי".
- "אתה יכול לספר לי כל דבר. על מה מדובר?", אמרה.
המילים שלה הרגיעו אותי מעט. "אני... יש לי פטיש לכפות רגליים". שתיקה. לבי פעם בחוזקה. יכולתי לראות אותה חושבת ומהרהרת. "אוקיי... פטיש לכפות רגליים... מה זה בדיוק?", היא שאלה בביישנות אך עם התעניינות. אז ישר סיפרתי והרחבתי לה על זה. כמובן שלא הכל, כי עדיין חששתי. אחרי שהסברתי לה היא פשוט צחקה, ואמרה: "טוב, באמת תהיתי למה אתה מעסה את כפות רגליי מרצונך, אבל באמת שלא איכפת לי בשום אופן לזרום עם זה". הרגשתי כה הקלה אל מול תגובתה הקולית. היא שאלה הרבה שאלות, והייתה מעוניינת להכיר אותי, והיא אפילו איפשרה לי לעסות את כפות רגליה עד שנרדמה באותו הלילה.
זו הייתה ההתחלה של מסע הפטישיסטי שלי. סיפרתי לה יותר ויותר על הפנטזיות שלי. על ההעדפה שלי לכפות רגליים ריחניות, על הרצונות שלי להיות כנוע, על הכל. אלי תמיד הייתי פתוחה איתי ועודדה לנסות את הכל. היא הייתה ועודנה תומכת בצורה קיצונית בי כחברתי וכאלילתי.
(שכחתי לתאר אותה: היא בגובה 1.68 מ', רזה, שיער אדום משולב עם חום אגוזי לוז, כפות רגליים במידה 39).

אכתוב כמה מחוויות הפוט פטיש שלי עם חברה שלי. רק שתדעו שלכתוב אותן היה הרעיון של אלי עצמה, והיא תקרא את הכל בטרם אשלח את זה. חלק מהסיפורים יהיו קצרים יותר וחלקם ארוכים יותר, אבל אני רוצה להיות מדויק לאמת במאת האחוזים, מבלי להמציא פרטים.

אז לחוויה הראשונה:
זה היה בפברואר, ויצאנו כבר חצי שנה. היא כבר ידעה שאני מתאווה להיות עבד כפות הרגליים שלה, שראיתי אותה כסוג של אלילה ושאני אוהב שהיא מתגרה בי. הייתי צריך להבין שגם היא אוהבת את זה. היינו בטיול סקי עם קבוצת חברים, אבל זה היה יותר בילוי של אחרי סקי מאשר סקי (שתייה בחליפת סקי בדיסקו הרים). אלי היא בחורה מאוד אתלטית, ואוהבת ספורט חורף, אז היא יצאה מהדיסקו לגלוש עם כמה מחבריי, בזמן שאני המשכתי לשתות בדיסקו עם כמה חברים אחרים. בערך בשעה 17:00 קיבלתי ממנה טקסט: "סיימנו להיום, אני הולכת להחליף נעליים, ואז הטרמפ הבא היישר אליך. לא יהיה לי זמן להתקלח, ואני לא רוצה להחליף גרביים, אבל אני בטוחה שלא איכפת לך [אימוג'י מחייך חיוך ערמומי]".
למותר לציין שמיד התחרמנתי. אחרי כחצי שעה היא סוף סוף הגיעה עם החבר'ה חזרה לדיסקו. בירכנו אותם לשלום עם שתייה ונישקתי את אלי נשיקה ארוכה ואוהבת. אבל ההתגרויות מצידה המשיכו תוך שהיא דורכת על רגלי ולוחשת לי באוזן: "אתה צריך לטפל בהן, אבל רק אם תהיה ילד טוב". הסתכלתי למטה. היא נעלה מגפי עץ טימפרלנד שהיו לה בערך כשנה, וידעתי שכפות רגליה מזיעות בתוכם.
המשכנו לרקוד, לשתות ולפטפט עם החבר'ה. בשלב מסוים אלי הביטה בי בחיוך. זה היה חיוך מבין. היא לא הייתה צריכה לומר דבר, מאחר שהיא ידעה שאעשה כל מה שתרצה, כמו רכוש שלה. היא ידעה גם שאוכל לכרוע על ברכיי בפניה, לא משנה מה היה סביבנו. כעבור זמן מה היא אמרה לחבר'ה: "אני חושבת שעלינו ללכת, כפות הרגליים כואבות לי נורא. יכול להיות שאצטרך פוט מסאז'", ואז קרצה לי ולחשה לי באוזן: "ואם ממש תתחנן, אולי תזכה גם לנשק אותן. עכשיו לך תביא לי משקה אחרון, עבד". התחרמנתי, ואלי ידעה זאת היטב. היא ציחקקה כשישר פניתי להביא לה עוד שוט וודקה ספרייט. מיד לאחריו קמנו והלכנו חזרה למלון.

לאורך כל הדרך יכולתי רק לדמיין את כל הדברים שהיא תגרום לי לעשות. הייתי מרוגש כמו ילד קטן. אלי נראתה רגועה ונינוחה, אך גם מעט עייפה. נכנסנו לחדרנו ונעלנו את הדלת. אלי התיישבה על המיטה ונפלה לאחור. צעדתי להצטרף אליה ובדרכי למיטה אלי מתחה את רגלה הימנית. "תוריד את הנעליים שלי!", ציוותה בקול משועשע. אלי נראתה קצת שיכורה מהאלכוהול, אבל לא יותר מידי. המשכתי לכיוונה ותפסתי את אזור העץ של נעלה, בה בעת שהיא עוצרת אותי שוב: "מה אתה עושה? חשבתי שאתה רוצה להיות עבד. כרע על ברכיך לפני אלילתך!", היא אמרה בחומרה אך עם ציחקוק לאחר שאמרה "אלילתך". כרעתי מיד על ברכיי ופתחתי את מגפיה. היא גרבה גרביים שחורים גבוהים. אלו לא גרבי סקי רגילים, מה שגרם לי לתהות אם היא החליפה אותם כשהחליפה את נעליה. אבל ברגע שהריח פגע בי, הספקות כבר לא נשארו. ריח מתוק בניחוח מוסקי הגיע מגרביה הלוהטות. סוליות הגרביים היו ממש מול האור, כך שראיתי היטב כמה הם היו ממורטים ומשומשים. אלי לא הייתה צריכה לומר דבר. מיד התחלתי לעסות את כף רגלה המגורבת השמאלית בה בעת שאלי הניחה את כף רגלה הימנית על כתפי. היא שכבה על המיטה כשידיה משולבות מאחורי ראשה בעודה גונחת קלות מהעיסוי שלי. מדי פעם הייתה נותנת לי הוראות כמו: "יותר לחץ על העקב" או "תפעיל יותר לחץ עם האגודלים שלך", בזמן שעצמה עיניים והתענגה מהעיסוי. לא העזתי להריח, כי היא לא נתנה לי אישור, והיא די הייתה במצב של דומינטריקס שתלטנית, אז פשוט המשכתי לעסות את כף רגלה השמאלית. בערך אחרי 20 דקות אלי משכה את כף רגלה השמאלית והחליפה אותה עם הימנית. היא פקדה: "תוריד לי את הגרביים כדי שתוכל לעסות בין האצבעות יותר טוב", ומיד הורדתי את גרב ימין שלה. לפתע היא הצמידה את כף רגלה השמאלית לפרצופי: "ומה איתה? יש לי שני גרביים, תסיר גם אותו!", אמרה בחומרה. עשיתי מיד מה שפקדה עליי, והיא המשיכה לשפשף את כף רגלה בפניי, משחקת באפי. מדי פעם התגרתה בי ושאלה אותי איזו כף רגל מריחה יותר טוב, ואיזו אצבע מאצבעות רגליה אני הכי אוהב.
אחרי בערך 20 דקות לא יכולתי לעמוד בזה יותר. הייתי כל כך חרמן, אבל לא העזתי לגעת בעצמי. אז פשוט ביקשתי את רשותה לגמור. התחננתי. יש לנו את הקטע הזה שלחברתי הייתה שליטה מוחלטת בגופי, אפילו בזמן שאני גומר. אז אלי פשוט הניחה את שתי כפות רגליה היחפות על פניי. "נשק אותן ותתחנן עוד יותר", אמרה בחיוך אכזרי. הרגשתי את הזיעה של כפות רגליה. הסנפתי את הארומה המשכרת. טעמתי את הטעם המלוח של כפות רגליה המיוזעות והתחננתי כמו כלב: "בבקשה... בבקשה האלילה אלי... בבקשה תני לי לגמור!", התחננתי בין הנשיקות.
אלי התרוממה והביטה עמוק בעיניי. "תגמור!", הורתה. לא העזתי להפסיק לנשק את סוליותיה תוך כדי האורגזמה. אורגזמה ארוכה. חזקה. אינטנסיבית.
נפלתי אחורה על הרצפה, מותש לחלוטין. אלי פשוט קמה והתנשאה מעליי בחיוך מאיר. היא ציחצחה את לחיי עם הבוהן הגדולה שלה: "ילד טוב! עכשיו נקה את הבלגן. אני הולכת להתקלח. הצטרף אליי כשתסיים!", היא צחקה.

הסוליות המושלמות של חברתי אלי

--------------------------------------------------------------------------------
חוויה שנייה (נוסף ב-6 בספטמבר 2019):
חוויה זו התרחשה לפני כשנה. במשך הזמן הצגתי בפני אלי עוד ועוד מעולם הפוט פטיש, ודיברנו הרבה על הגשמת פנטזיות. כל האקסיות שלי היו בנות מאוד ספורטיביות, בגלל הפטיש שלי לכפות רגליים מיוזעות, לגרביים ולנעליים. ובכן, אלי היא שחקנית כדורעף, שזה עבורי בעצם זכייה בכל הקופה, כי אני גר איתה, כך שבאופן זמין מיד אחרי אימון הכדורעף שלה, מגיעים לאפי ריחן של כפות רגליה הטהורות והשמיימיות. בדרך כלל כשאלי חוזרת הביתה מהאימון, הדבר הראשון שהיא עושה זה להסיר את כל בגדי הספורט שלה ולעשות מקלחת חמה וארוכה. סיפרתי לה על ההעדפה שלי שהיא תהיה מיוזעת, וכמה זה מדליק אותי לשרת את כפות רגליה מיד אחרי אימון מפרך. לקח לי קצת זמן לשכנע אותה, אבל אחרי שהצעתי להקפיץ אותה הביתה עם רכבי לאחר כל אימון, היא הסכימה לנסות. ברור שחשתי תחושת גן עדן.

ידעתי שאימון הכדורעף הבא של אלי הוא עוד יומיים. למרות שכל הזמן חשבתי עליו, לא דיברתי על זה עם אלי, כי לא רציתי להרגיז אותה ושאיכשהו יתקלקל מזלי. אז המשכתי לחכות בסבלנות... ובחרמנות.

יום לפני האימון, עברתי בחדר הבגדים של אלי, וראיתי את תיק האימון שלה ארוז לקראת יום המחרת על הרצפה. לא יכולתי להתאפק, וכרעתי על ברכיי כדי לפתוח אותו. הוצאתי את נעלי הכדורעף השחוקות והוורודות שלה והתחלתי לנשק אותן. הריח פגע בי מיד כשהתכופפתי לנשק. הוא לא היה יותר מידי חזק, אבל הרגשתי את התערובת של מוסקי מעופש וזיעה נשית. כשהסתכלתי פנימה פשוט התרגשתי - גרביה הישנים מהאימון האחרון היו תחובים בפנים, והם כנראה הגורם לריח הניחוח. מיד הוצאתי אותם מנעליה והתחלתי לשאוף חזק חזק. הריח היה כל כך טוב וממכר, ואפילו נשארו מהאימון האחרון שלה על גרביה כמה כתמים של לכלוך באיזור הסוליות והאצבעות. היה לי קשה להפסיק להסניף ולשאוף, אבל לא רציתי שאלי תתפוס אותי תוך כדי האקט המוזר, אז החזרתי מיד את הגרביים לנעליה, ואחסנתי אותם חזרה בתיקה ומיד יצאתי. האירוע השמיימי הזה היה אמנם מדהים, אבל הוא ללא ספק הקשה עליי את זמן ההמתנה למחר. אולם עדיין המשכתי לחכות בסבלנות.

היום המיוחל הגיע. הייתי ממש עסוק במהלך היום, כך שלא היה לי זמן יותר מידי לחשוב על האלילה המיוזעת שלי בערב. ובכן, הכל השתנה כשקיבלתי הודעה מאלי. זו הייתה תמונה שלה בתלבושת הכדורעף עם תוספת טקסט: "תתייצב לאסוף אותי ב-19:00 😉", ולאחריו עוד תמונה, הפעם רק של כפות רגליה נעולות בנעלי הכדורעף שלה. יכולתי אפילו לראות את גרביה הלבנים עליה, אותם גרביים שרק אתמול הסנפתי ושאפתי להנאתי, ומיד התחלתי לדמיין את גן העדן שמצפה לי בערב. שלחתי חזרה לאלי: "כן אלילתי!". אם לא הייתי אז במקום ציבורי, ללא ספק הייתי מאונן באותו הרגע.

הקפדתי להקדים בכמה דקות, כדי שלא תצטרך לחכות לי, אבל בכל זאת היא חיכתה שם. אולי היא פשוט רצתה להתגרות בי על כך, כי אחרי ההמתנה שלה היא פשוט פתחה את דלת הרכב, נישקה אותי ואמרה: "היי, תודה שבאת להקפיץ אותי הביתה. זה כל כך נוח שיש לי עבד!", עם קריצה. התחלתי לנהוג, חרמן להפליא תוך כדי שהיא מספרת לי על האימון שלה ועל כמה הוא היה אינטנסיבי. ואז פתאום אלי תחבה את אצבעה בין הנעל לגרב שלה, ואז שלחה אותה מתחת לאפי. "אתה מריח כמה קשה התאמנתי?", היא ציחקקה, תוך כדי שאני שואף עמוק. וכן, הרחתי את זה. היה לזה ריח דומה לגרביה שהרחתי יום קודם לכן, אך חזק פי כמה. נישקתי את אצבעה, פעולה שגרמה לה שוב לצחקק.

סוף סוף הגענו הביתה ופנינו לחדר השינה. תודה לאל שהיינו שם לבד. היא התיישבה על המיטה והצביעה על נעליה, ומיד כרעתי על ברכיי ופתחתי אותן בזהירות רבה, לפני ששחררתי אותן מכפות רגליה. הריח חבט בי שוב, וכשנשענתי קדימה כדי לנשק את כף רגלה המגורבת, היא דחפה אותי ממנה. "לך תביא לי קודם כוס מים. כוס גדולה, אני צמאה", אמרה בנוקשות, בזמן שבדקה את הסמארטפון שלה. צייתתי כמו ילד טוב, וחזרתי לחדרה, כורע על ברכיי מיד. היא הסירה את בגדיה ונשארה עם חזיית הספורט והתחתונים שלה. "אז הנה הכללים. תשאר כורע בזמן שאני שוכבת על המיטה ותירגע. אתה תעשה אך ורק מה שאני אומרת לך לעשות. אסור לך להשתמש בידיים, אז תניח אותן מאחורי הגב שלך". עשיתי מיד כמצוותה, והתמקמתי ממש מול הסוליות שלה. רציתי לענות "כן אלילתי", אבל לפני שסיימתי את צמד המילים, מיד הושתקתי על ידי כף רגלה השמאלית המיוזעת, שלחצה על שפתיי: "ושום דיבורים", אמרה בחיוך זדוני ומרושע, שגרם לי להתחרמן עוד יותר. "עכשיו, רק לרחרח", הגיעה הפקודה שלה, תוך כדי שהיא משפשפת את גרביה הריחניים בתוך פניי. שאפתי עמוק את הריח השמיימי שלה. במשך 10 דקות פשוט הסנפתי להנאתי תוך כדי שאלי שיחקה בטלפון שלה. לאחר מכן הרימה את מבטה ונתנה לי את הפקודה הבאה: "עכשיו תוריד את הגרביים שלי". ידעתי שהכלל הראשון שלה היה ללא ידיים, אז הורדתי את גרביה בעדינות עם שיניי, דבר שגרם לה להגיב עם "ילד טוב". אחר כך רכנה קדימה, לקחה גרב אחת, ותחבה אותם בזהירות לתוך פי, עם חיוך. אז המשכתי להסניף את הסוליות היחפות שלה 10 דקות נוספות. כפות רגליה היחפות הריחו ריח חמצמץ עוד יותר מגרביה, כמו גם הזיעה בכפות רגליה הנשיות והסקסיות. אלי הניחה את הטלפון שלה, והביטה בי כשזרועותיה מאחורי ראשה. "תוציא את הגרב מהפה. הרווחת את הזכות לנשק את כפות רגליי. אבל בלי ללקק!", היא הורתה. הייתי בגן עדן. סוף סוף שפתיי מורשות לגעת בסוליותיה היחפות השמיימיות. שתלתי נשיקות ארוכות ואוהבות על כל מילימטר מכפות רגליה. היו בנשיקותיי כל כך הרבה תשוקה שאני בטוח שזה הדליק אותה גם כן. היא התבוננה בי מקרוב בזמן שסגדתי לסוליותיה כשהאיבר שלי למטה פשוט היה אבן מרוב חרמנות, תוך כדי שהיא מתגרה בי בטבעיות, לוחצת את אצבעות רגליה חזק יותר על פי, או אומרת לי באיזו נקודה בדיוק לנשק. לפתע היא דחפה אותי משם ופתחה את פיה שוב: "מספיק עם כפות הרגליים לעת עתה! עלה למיטה ותענג את אלילתך!", הייתי כל כך שמח שהיא ממשיכה בטון של דומינטריקס, וכמעט קפצתי למיטה. נישקתי את כל דרכי למעלה דרך רגליה וסביב הכוס המושלם שלה, לא לפני שהתגרתה בי ולחצה את ראשי תוך כדי גניחה. הרגשתי כל כך מחויב לרצות ולענג אותה, למרות שצווארי התחיל להיפגע וכאב לי. אבל ידעתי שאין לי אפשרות להפסיק כיוון שאלילתי דרשה: "מהר יותר" ו"חזק יותר", והנחתה את ראשי לאן שהיא רוצה. רגע לפני שהיא הגיעה לאורגזמה, ובכנות, שניות לפני שגם אני הגעתי אליה, אלי הזיזה את סנטרי, כך שהסתכלתי עמוק בעיניה: "תשכב על הגב שלך! אני רוצה להרגיש אותך בתוכי!".
תוך שנייה הייתי על גבי, כפות ידיי מאחורי צווארי ועיניי עצומות, כשאלי טיפסה עליי והחלה לרכב עליי בתנוחת הבוקרת כאילו הייתי הסוס שלה. זה נהיה פראי להפליא, עם קצת נשיכות, שריטות ותפיסות חזקות מצד שנינו.
לא יכולתי להחזיק את עצמי יותר, כשאלי פקדה עליי לפתוח את הפה, ותוך כדי ירקה לתוכו, כשהיא יודעת שזה תוספת גדולה עבור חרמנותי. שנינו הגענו לשיא כמעט באותו הזמן, והתמוטטנו על המיטה, רועדים מעונג. בגלל המשחק המקדים והתהליך שקדם לשיא, זו הייתה אחת האורגזמות המענגות ביותר שאי פעם חוויתי. היא הניחה את עצמה בזרועותיי, נושמת בכבדות. כל החדר הריח ריח של סקס וזיעה. אולם ברגע שהתקררנו ונרגענו, היא הביטה בי בחיוך מתוק ואמרה: "אני צריכה להתקלח עכשיו, אבל נראה לי שאתה חייב לי לפני כן עיסוי בכפות הרגליים!".
זחלתי לקצה המיטה והתחלתי למרוח את כפות רגליה המסריחות בנשיקות, כדי להודות להן, תוך כדי שאלי התנמנמה.

שוב, החוויה הזו אמיתית, ומדויקת בפרטיה ב-100%, ואלי קראה הכל לפני ששלחתי אותה לפרסום. מקווה שאהבתם את זה.
אלכס.


קצת מחוויותיי עם חברתי אלי

-------------------------------------------------------------------------------------

הערת כותב הבלוג "משתחווה לכפות רגלייך" - באם אלכס יחליט לפרסם עוד חוויות עם חברתו, אעדכן את הפוסט ואקפיץ אותו לראש הבלוג.
תודה על הקריאה, ומקווה שנהניתם. אני ללא ספק נהניתי.

"משתחווה לכפות רגלייך".

תגובה 1: