יום ראשון, 26 בינואר 2020

דודתי ובת דודתי הישנות

נכתב על ידי אלכסנדר (שם בדוי), בעל המעשה עצמו, בתאריך 25 במרץ 2019.
______________________________________________________________

היי חברים. אציג את עצמי קצת לפני שאספר את החוויות המענגות שלי. אני בן 18, עומד להיות בן 19 במאי. בת דודתי בת 19, וגם היא תחגוג יום הולדת 20 במאי. נדלקתי על כפות רגליה של בת דודתי עוד בהיותי בן 10. תמיד חלמתי להתענג עם כפות רגליה. הגעתי למצב שאני רוצה לספר לה על הפטיש שלי לכפות רגליים, אבל אני חושש מהצורה שהיא תגיב לכך, והמקרה שאני עומד לספר לכם הוא הסיבה לחששותיי.

אקדים חוויה ראשונה מהעבר היותר רחוק:
שנת 2011, אני ומשפחתי עברנו למדינת ג'ורג'יה בארה"ב. דודתי, דודי ובת דודתי עברו לכאן שנה קודם לכן, אז עד שמצאנו דירה להשכרה גרנו בינתיים איתם. כבר אז נדלקתי על כפות רגליה של בת דודתי. תמיד בהיתי בהן כשוידאתי שאף אחד לא שם לב. הייתי חולם לרחרח אותן ולהרגיש את החמימות הקורנת מהסוליות היפיפיות שלה. למרבה הצער, החוויה היחידה שאני יכול לזכור בבירור התרחשה כשהיינו יורדים לקומה הראשונה של הבית. הקומה השנייה הייתה היכן שהמטבח, הסלון וחדרי השינה היו. בקומה הראשונה היה להם חדר אורחים שאיש כמעט ולא השתמש בו, אז הצבנו שם את ה-Xbox, ואני ובת דודתי היינו יורדים לשם ומשחקים שם במשך שעות. היא העדיפה לשחק במשחק Call of Duty: Black Ops 1, במצב שבו משחקים נגד המחשב, ולא אחד נגד השני. כשהיינו משחקים, מי שהיה תורו לשחק נגד המחשב ישב על כיסא משרדי, והאחר חיכה לתורו בצד. למזלי, כשהיא שיחקה, היא באמת התרכזה כל כולה במשחק. לכן, כשהיא הייתה זו שמשחקת, הייתי זוחל לאט לאט מתחת לכיסא בדיוק היכן שכפות רגליה היו תלויות, ונשכבתי על גבי מתחת לכפות רגליה והתחלתי לרחרח את סוליותיה. מידי פעם אפילו הייתי מגניב שם ליקוקון קליל, בעוצמה כזאת שהיא לעולם לא הייתה שמה לב שזה הלשון שלי, וזה היה מדהים. פשוט אהבתי את העובדה שהיא לא מודעת בכלל מה קורה ממש מתחתיה. לפעמים הייתי שומע אותה אומרת דברים תוך כדי משחק כמו: "נו באמת, זה לא היה אמור להרוג אותי" ועוד הערות קטנות אחרות, והייתי מגחך בהבנה כאילו אני מבין למה היא מתכוונת, בעוד בעצם התרכזתי כל כולי בלקרב את פניי כמה שיותר לסוליות כפות רגליה ככל שיכולתי. אותה חוויה נמשכה לתקופה די קצרה. אחרי שעברנו דירה, לא הצלחתי לשחזר שוב את אותן חוויות מענגות. רק הצלחתי לצלם פה ושם תמונות, בביקורים שלנו אצלם.

חוויה אחרונה (2018):
חווייתי המשמעותית האחרונה עם כפות רגליה של בת דודתי הייתה בליל חג ההודיה. בת דודתי לומדת כיום במכללה, והיא ניסתה בתחילה לשכור דירה עם חברות, אך זה פשוט לא הצליח, אז היא חזרה לגור עם הוריה בביתה החדש שנמצא במרחק שעה מאיתנו עכשיו. בשלב זה, הפטיש שלי לכפות רגליים רק הלך והתעצם. וכפות רגליה של בת דודתי הפכו אפילו ליפיפיות עוד יותר ממה שהיו בעבר. תמיד חשבתי שבת דודתי היא מאוד מושכת, אבל לא בקטע מיני. תמיד חשקתי רק בכפות רגליה, ולא מעבר. בכל אופן אחזור לסיפור.
אז זה היה בחג ההודיה, ואנחנו תמיד מגיעים אל ביתם של דודי ודודתי לארוחת ערב ולמשך החג. תמיד מסביב לשולחן החג דודתי הייתה מעלה זיכרונות טובים מבני משפחה שהלכו לעולמם, זכרונות מהנים שגם אבי ודודי היו מספרים עליהם ועוד. תוך כדי הסיפורים, לא יכולתי פשוט להפסיק לבהות בכפות רגליה של בת דודתי. אפילו הפלתי את המזלג לרצפה פעם כדי למצוא עמדה יותר טובה להשקיף על כפות רגליה.
אחרי הארוחה- דודי, דודתי ואבי ישבו כולם באזור המטבח / חדר האוכל. בינתיים, בת דודתי, אמי, אחותי ואנוכי ישבנו כולנו בסלון וצפינו בטלוויזיה. למזלי הספה הייתה בצורת L, ובת דודתי שכבה לצידי עם ראשה לכיוון פינת הספה באמצע, וכפות רגליה היו במרחק סנטימטרים ממני. אז כמו כל חובב כפות רגליים טוב, הוצאתי את הטלפון וחטפתי בזהירות כמה תמונות. קיבלתי תמונות מושלמות מסוליות והעקבים שלה, כמו גם בחלק התחתון של אצבעות רגליה (בהמשך אפרסם כמה תמונות). זה כאילו כפות רגליה ביקשו שאסגוד להן. יש לה כפות רגליים כל כך חמודות. וגם קצת ורידים בולטים.
אחרי שצילמתי כמה תמונות, היא קמה לרגע לחדר ובזריזות חזרה לאותה תנוחה, הפעם מכוסה בשמיכה. שמתי לב שכפות רגליה בקושי נראו מתחת לשמיכה, והיא לאט לאט נמנמה מכל האוכל שאכלה בארוחת הערב. בזהירות ובעדינות הרמתי את השמיכה למצב שבו יכולתי לראות את אצבעות רגליה. ידעתי שלא אוכל לפספס את ההזדמנות הזו, אז וידאתי שאמי ואחותי לא הסתכלו, ליקקתי את אצבעותיי והעברתי אותן באיטיות לאורך אצבעות רגליה. עשיתי זאת מספר פעמים, עד שהיא בטח הרגישה דגדוגים קלים, ומשכה את כפות רגליה לאחור לתוך השמיכה. לאחר מכן נרגעתי מפעילות לכמה שעות. אולם המשכתי להיות יותר ויותר אובססיבי לכפות רגליה ולא הפסקתי לחשוב עליהן. מכיוון שהוריי התכוונו לישון בחדר האורחים בקומה העליונה, שבה גם נמצאים שאר חדרי השינה, הייתי צריך להישאר על הספה בסלון עם אחותי בצד השני.
בסופו של דבר בת דודתי התעייפה מספיק והחליטה לעלות למיטה לישון, אז היא קמה, אמרה לילה טוב ועלתה לחדרה. עכשיו נשארנו רק אני, אמי ואחותי, שדי נמנמו להן בחוסר ריכוז מוחלט. אחרי המתנה של עוד 30 דקות, אמי עלתה למיטה לישון. ידעתי שהלילה הולך להיות חווייתי ומענג כל עוד אהיה שקט ככל האפשר כשאתגנב למעלה.
אחרי המתנה של כשעה שבה התאמצתי לא להירדם החלטתי סוף סוף להיכנס לפעולה. הקומה הראשונה של הבית הייתה מרצפת עץ, מלבד השטיח שמתחת לשולחן הקפה בסלון, ולכן השתדלתי ללכת על קצות אצבעותיי, מבלי שישמע כל חריקה או צליל בהליכותיי. כשהגעתי למדרגות הקומה העליונה, לבי כבר הלם בחוזקה. המדרגות היו מכוסות בשטיחים מה שבלם את קולות צעדיי, אך עדיין היו קצת חריקות, אז זה היה החלק היותר קשה. ספרתי 20 מדרגות עד שהגעתי לקומה השנייה. אני לא יודע אם אלו היו העצבים שלי, אבל זה הרגיש שכל צעד שצעדתי הרעיד וחרק את כל הבית.
כשהגעתי לראש המדרגות הייתי בטוח שכולם עדיין ישנים, אז החלטתי: "למה שלא נתפוס שתי ציפורים במכה אחת?". החדר של דודתי ודודי היה בדיוק מול המדרגות משמאל. למותר לציין שדודתי היא גם אישה מושכת, ולמזלי בת דודתי יצאה על המראה שלה. בעבר צילמתי גם לא מעט תמונות של כפות רגליה של דודתי (וגם אותן אפרסם בהמשך).
אז עם לבי ההולם ועם גוף רועד, פתחתי בעדינות את דלת חדר השינה שלהם, וראיתי אותם בקור, כשהדודה שלי יושנת בצידה הימני של המיטה. ירדתי על ארבע וזחלתי לצד הימין של המיטה, בדיוק במקום שכפות רגליה של דודתי היו מוצבות. הגעתי לנקודה כדי לזהות בדיוק היכן כפות רגליה, והתרגשות הציפה את גופי כשגיליתי שכפות רגליה כלל לא היו מכוסות בשמיכה, אלא חשופות לרווחה. לא בזבזתי זמן לרגע. מיד קרבתי את פניי כל כך קרוב לכפות רגליה והתחלתי לשאוף ולהריח את ניחוח כפות רגליה, את החום שנובע מהן מהתרוצצות בדירה עם נעלי הבית השטוחות שלה במשך כל היום.
כשהסתכלתי לוודא שהיא עדיין ישנה, אזרתי אומץ והתחלתי ללקק בקלילות החל מהעקב שלה ועד לכרית כף רגלה. המשכתי ללקק במשך כדקה בערך, ואחרי שהבנתי שכל הסוליה שלה הייתה ספוגה ברוק שלי, עברתי ללקק את אצבעות רגליה. כשהייתי אובססיבי לחלוטין לטעמן המלוח, הכנסתי את כל הבוהן הגדולה לפי והתחלתי למצוץ אותה, תוך כדי שאני מפוחד מההתעוררות הפתאומית האפשרית שלה. ואז התחלתי להעביר את הלשון בכל מרחבי תחתית אצבעות רגליה, החל מהבוהן הגדולה ועד האצבע הקטנטנה והחמודה, הלוך ושוב כמה פעמים. האיבר שם למטה כל כך עמד לי אז פשוט הוצאתי אותו ממכנסיי והתחלתי לענג אותו כמה דקות. אולם עדיין היו לי כפות רגליים של מישהי אחרת לסגוד אליהן באותו הלילה, אז החלטתי עדיין לא לגמור. לאחר שהרגשתי מסופק לחלוטין מחווייתי בחדרה של דודתי, נתתי לכפות רגליה כמה נשיקות נוספות, כיסיתי אותן בזהירות בשמיכה, ושוב זחלתי על ארבע, חזרה לדלת.
ברגע שסגרתי את הדלת, ידעתי שברור לי שעליי לפלס את דרכי לחדרה של בת דודתי. חדר האורחים בו הוריי ישנו היה ממש מעבר לחדר של דודיי, ממנו בדיוק יצאתי. החדר של בת דודתי היה מימין לחדר האורחים, אז התגנבתי בזהירות לדלתה כששוב לבי הולם בחוזקה. פתחתי את הדלת שלה באיטיות ככל האפשר, בגלל שידעתי ששנתה היא די קלה, מה שהפך את כל מה שאני עושה לרעיון רע מלכתחילה. בכל מקרה, ברגע שהאור במסדרון האיר בחדרה מספיק כדי שאוכל לראות את פניה וראיתי שהיא עדיין ישנה, שוכבת על בטנה, שוב ירדתי על ארבע וזחלתי את דרכי עד קצה מיטתה כשראיתי שכפות רגליה היו מתחת לשמיכה. כמובן שאין שום תירוץ לעצור כאן. משכתי את השמיכה לאט לאט כדי לחשוף את כפות רגליה עד אחרי שוקיה.
אני משתוקק לכפות רגליה כל כך הרבה זמן, וסוף סוף אני מקבל הזדמנות נוספת, הזדמנות שלא בטוח שתחזור שוב. בדיוק כמו שעשיתי לכפות רגליה של דודתי, התחלתי לרחרח את כפות רגליה של בת דודתי וליקקתי קלות את סוליותיה. פי הזיל ריר כל כך, עד שתליתי את ראשי מעל כפות רגליה ונתתי לרוק לטפטף לאט מהפה שלי על סוליותיה. ברגע שעשיתי זאת, שפשפתי את כפות רגליה עם ידיי, כאילו הרוק שלי היה קרם. לא יכולתי להחזיק את עצמי יותר, והאיבר שם למטה היה כל כך זקוף, אני חושב שהוא הגיע לשיאו, אז התרוממתי לגובה שבו האיבר שלי היה בדיוק בגובה המושלם כנגד כפות רגליה. הרמתי את שתי כפות רגליה כלפי מעלה והנחתי את איברי הפועם בדיוק בין שתי הסוליות שלה והתחלתי לדחוף אותו קדימה ואחורה. אני לא יכול לתאר במילים עד כמה התחושה הזאת הייתה מדהימה. כפות רגליים שפנטזתי עליהן מאז שהייתי בן 10 עכשיו כרוכים סביב איברי הזקור. המשכתי להעניק לעצמי פוטג'וב עם כפות רגליה הרפות של בת דודתי במשך 4 דקות נוספות, והרגשתי שאני עומד לגמור ולשפוך, אז הוצאתי את איברי מבין כפות רגליה, כשסוליותיה עדיין מופנות לתקרה עם איברי מעליהן, ופשוט השפרצתי את הגמירה הכי טובה שאי פעם הייתה לי היישר על סוליותיה. עונג צרוף.
טוב, זה המקום שבו זה החל להיות רע. אחרי הכל, בדיוק כרגע גמרתי ולכלכתי את כל כפות רגליה. ברגע שזרעי נשפך על כל כפות רגליה, בת דודתי מיד התעוררה... הייתי כל כך מבועת וחרד, שכשבדיוק היא התעוררה, מיד זינקתי מחדרה, ואני מתכוון שטסתי משם. בצעדים זריזים ביציאתי מהחדר שמעתי אותה צועקת קלות: "מה זה?!". יצאתי מהחדר ופשוט התבלטתי במסדרון כשכל כך הרבה מחשבות רצות במוחי. אף אחד ממשפחתי לא יודע על הפטיש שלי. רק מספר חברים בודדים יודעים עליו, והם כלל לא שיפוטיים בעניין.
עמדתי שם כמה שניות והייתי צריך לבחור בין שתי אפשרויות:
(1) אני מספר לה על הפטיש שלי ומשלם על ההשלכות שעלולות לנבוע ממנו ומהמעשה שעשיתי.
(2) אני שולף מהשרוול כמה תירוצים עבור השאלה מדוע הייתי בחדרה של בת דודתי באמצע הלילה, ומדוע ברחתי מחדרה מבועת.
מעולם לא ידעתי איך תגיב בת דודתי אם אספר לה על הפטיש שלי. לא רציתי להסתכן בזה, אז הלכתי על האפשרות השנייה: תירוץ ה"התבלבלתי". חזרתי לחדרה של בת דודתי כאילו שום דבר לא קרה קודם לכן, והיא שאלה אותי: "מה אתה עושה?!". זה היה בית די חדש עבורי, אז שיחקתי את עצמי טיפש ותמים: "שכחתי איפה השירותים" (ידעתי בדיוק איפה השירותים היו), והיא קמה ממיטתה, הביטה במסדרון והצביעה על חדר האמבטיה. היא לא הגיבה שום תגובה על כפות רגליה או על שום דבר שקשור אליהן. פשוט אמרתי: "תודה, סליחה שהערתי אותך". בטון מרוגז היא פשוט אמרה: "זה בסדר". נכנסתי לשירותים ונעלתי את הדלת. אני זוכר שרק בהיתי בעצמי במראה בחוסר אמונה שזה בדיוק קרה.
אחרי שבאמת עשיתי את צרכיי בשירותים, יצאתי חזרה למסדרון בשתיקה, כאילו שום דבר מיוחד לא התרחש קודם. בעודי מנסה לעכל את מה שהתרחש קודם, עברתי ליד חדרה של בת דודתי וליד חדר האורחים בו ישנים הוריי ועשיתי את דרכי במורד המדרגות בשקט, כדי לא להעיר את אחותי. נשכבתי על הספה וחזרתי מתחת לשמיכה ואיכשהו הצלחתי להירדם.
למחרת בבוקר התעוררתי, וכולם היו כבר למטה. אחותי עדיין ישנה, הוריי, דודתי ודודי כולם במטבח / חדר אוכל. דודתי ודודי הכינו ארוחת בוקר לכולם, וההורים שלי פשוט ישבו ליד שולחן האוכל ושוחחו. אחרי כמה דקות של ערנות אך עדיין עם עיניים עצומות, בת דודתי ירדה... שמעתי אותה נכנסת ונחרדתי, מה לעזאזל יקרה בהמשך? כולם אמרו לה בוקר טוב, ודודי שאל: "איך ישנת?", כי היא לא הרגישה טוב יום קודם לכן. היא התחילה לומר: "בסדר", אבל אז הזכירה את מה שקרה. היא אמרה: "זה היה מוזר, אלכסנדר היה בחדר שלי אתמול בערב", ואמי ענתה: "מה? את מתכוונת במסדרון מחוץ לחדר?". בת דודתי ענתה: "לא, ממש בתוך החדר שלי" ... לפני שהשיחה המשיכה, הזנקתי במהירות את ראשי ואמרתי: "בגלל שהבהלת אותי עם השטויות שלך", מנסה לשחק אותה טבעי וקול. השיחה הזו נפסקה ולא הועלתה שוב.
עד היום אינני יודע מדוע בת דודתי מעולם לא דיברה על מה שהיה מרוח על כפות רגליה. האם בטעות היא מרחה אותו על השטיח כשקמה? האם פשוט לא היה איכפת לה כי היא הייתה עייפה מידי? אני באמת לא יודע. היא מעולם לא אמרה דבר בעניין כשהתראינו לאחר אותו אירוע. האם היא יודעת על הפטיש שלי אבל לא מדברת על כך בגלל שהיא יודעת שאני מפחד? אני פשוט לא יודע. אני עדיין מחכה להודעה או לשיחה ממנה, שתשאל אותי אם יש לי פטיש מסוים שאני רוצה לדבר איתה עליו.

אז זהו חבריי סיפורי. אני מעריך את זה שלקחתם את הזמן לקרוא אותו ואני מקווה שנהניתם. יש לי סיפור נוסף על כפות רגליה של אמו היושנת של חברי, דומה לסיפור של דודתי ובת דודתי. ואספר אותו בהמשך.

הנה כמה תמונות של כפות רגליה של בת דודתי שהצלחתי לצלם באותו יום המיוחד:



ואלו כפות רגליה של דודתי, אותן צילמתי בהזדמנויות אחרות:


-----------------------------------------------------
הערת כותב הבלוג "משתחווה לכפות רגלייך"- אם הסיפור שהבחור סיפר אמיתי, זה בהחלט מטורף. שלא נדבר שזה על גבול הפלילי. לחכך את איבר המין שלך בגופו של אדם מבלי ידיעתו, זה ניצול מיני. יחד עם זאת, אין ספק שהסיפור מחרמן. וניכרים דברי אמת, כי הוא קישר תמונות של הכפות רגליים המדוברות.
וגם הסיפור שהוא סיפר על אמא של חבר שלו, אותו אפרסם בהמשך, מחרמן מאוד, ובעל אותו עיקרון כמו הסיפור הזה. מה שבוודאות אפשר לומר, שהבחור יותר שרוט ואמיץ מרובנו בתחום. לנשק, ללקק כפות רגליים, ולאונן ולעשות לעצמיך פוטג'וב על קרובות משפחה ישנות?! לא הייתי מעלה על דעתי לעשות זאת. בקושי אני מעז לצלם כפות רגליים של זרות, וגם זה בסתר מתחת לשולחן אחרי אינספור בדיקות שאף אחד לא שם לב.

בכל אופן, נתראה בהמשך, עם חוויות כפות רגליים נוספות,
"משתחווה לכפות רגלייך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה