יום שבת, 15 בפברואר 2020

איך לעשות כסף עם כפות הרגליים שלך - כל האפשרויות


נכתב ע"י TheFeetHunter, עוצב ותורגם על ידי "משתחווה לכפות רגלייך".
_____________________________________________________________________

מדי שבוע אני מקבל מספר מיילים של בנות המתעניינות בתחום דוגמנות כפות רגליים. לצערי אינני יכול להשיב לכולן באופן פרטי, מקוצר זמן, אולם אני כן יכול לשפוך קצת אור על הנושא על סמך הניסיון שלי בתחום זה. אז איך להפוך לדוגמנית כפות רגליים ולא למות בדרך? זהו מדריך למתחילה.

הצעירה שעושה 5,000 דולר בחודש עם כפות רגליה

-------------------------------------------------------

להיות דוגמנית כפות רגליים זה לא מיטת ורדים.

זהו תחום מורכב, וכמה בנות פשטו את הכל בשאלה אחת: "איך אוכל למכור תמונות של כפות רגליי?". הן צפו בסרטון ביוטיוב על הנושא, או קראו כתבה או פוסט באיזה פורום או רשת חברתית המדבר על מישהי שהרוויחה כמה אלפי דולרים "ממכירת תמונות של כפות רגליה".

היזהרו מאנשים המבטיחים הבטחות גדולות

כן, את יכולה להרוויח כסף ממכירת תמונות של כפות הרגליים שלך, אבל זה בהחלט לא פשוט כמו שזה נראה.
ראשית, עסקי פוט פטיש לא מתמקדים רק ממכירת תמונות. השוק בתחום גדול בהרבה. מכירת תמונות של כפות רגליים היא רק חלק זעיר מאוד בעשיית כסף מהתחום. אבל, מה לגבי הדרכים האחרות? והכי חשוב, איך אני עושה את זה?
(הערת כותב הבלוג: לאחרונה נפתח מדור באתר wikiFeet שנקרא my.wikiFeet, המאפשר לכל הבחורה החפצה בכך לפתוח גלריות תמונות או סרטונים ולמכור אותן לציבור הרחב באיזה מחיר שבו את חפצה בקלות די רבה ובמינימום מאמץ. לקישור לחצו כאן).

ישנן דרישות מינימליות מסוימות.

אינך צריכה להיות יפיפיה במיוחד או שיהיה לך גוף של דוגמנית כדי לעסוק בתחום דוגמנות כפות הרגליים, אולם עדיין קיימות דרישות מסוימות:

למרות שזה נשמע ברור מאליו, את צריכה שיהיו לך כפות רגליים נחמדות, עם מראה סביר. 

לא משנה אם הן גדולות או קטנות, דקות או קצרות. מה שהכי חשוב בהן זה: ללא יבלות, עיוותים, יובש או מומים קיצוניים ובולטים בעין. חשוב שיהיה להן עור חלק וציפורניים שלמות ומטופחות היטב. כן, אולי קיימים פוט פטישיסטים שנמשכים גם לכפות רגליים מכוערות, אך ככלל, אוהבי כפות רגליים המצויים חפצים בכפות רגליים מטופחות וטובות מראה.

כפות רגליים יפות ומטופחות של דוגמניות כפות רגליים

מיומנות ברשתות החברתיות. 

כלומר, כישורים גבוהים. אם את יודעת להשתמש בהן, כיצד להפיק את התועלת המירבית מהן ואיך לקבל יותר ויותר עוקבים, בכך כיסית הרבה קרקע והתקדמת רבות בתחום שאליו את שואפת. בימינו, אם את רוצה להרוויח קצת כסף בפעילות אינטרנטית כלשהי, חיוני להיות בעלת מיומניות גבוהות ברשתות החברתיות.


קצת ידע בתחום שיווק באינטרנט. 

זה לא אומר שאת אמורה להיות מומחית בנושא, ואת בוודאי לא זקוקה לתואר בשביל זה. פשוט חשוב להשתמש בשכל הישר, ועל ידי ביצוע חפירות באינטרנט אנחנו יכולים להצליח לקבל את הידע הבסיסי שמאפשר לנו לעשות פעילות רווחית.


שיטות קבלת תשלום.

 את צריכה שיהיה בידך לפחות אמצעי תשלום אחד כדי להבטיח את הכנסת הכסף לחשבון שלך, אולם עדיף שיהיו כמה כאלה: פטרון, כרטיסי מתנה של אמזון, חשבון Onlyfans... וכמובן, בנקים מקוונים לצורך העברת כסף לחשבון הבנק המקומי שלך (Paxum, PayPal, Neteller וכו' - קישורים יובאו בהמשך).

דרכים להרוויח כסף באמצעות כפות הרגליים שלך.

ראשית כל, את צריכה לשאול את עצמך: איזה סוג של דוגמנית כפות רגליים את רוצה להיות?
ישנן שתי קטגוריות עיקריות (אינטרנטיות וחיות), שכל אחת מהן מחולקת למספר קטגוריות משנה. את יכולה לבחור אחת מהן, כמה מהן, או רק כאלו שלדעתך הן טובות יותר או מתאימות לך יותר. בכמה מהדרכים הללו תוכלי להרוויח כסף מיד, באחרות את תרוויחי אותו בטווח הבינוני והארוך.

1. דרך האינטרנט

יוטיוב.

זו הייתה יכולה להיות האפשרות הטובה ביותר אילולא היה להם מדיניות מגבילה במיוחד. אני בטוח שאת פחות או יותר יודעת איך זה עובד - ככל שיש יותר פעילות בסרטונים שלך, את מרוויחה יותר כסף... הבעיה כמובן היא שנושא הפוט פטיש אסור בהחלט תחת הפלטפורמה הזאת, ופטיש לכפות רגליים או סרטונים שקשורים לתחום נמחקים מהאתר באופן שיטתי, או פשוט מונעים קבלת רווחים.
את יכולה לנסות את זה, אבל זה סיכון כאמור. אולם התהליך פשוט: ליצור ערוץ, להעלות כמה סרטונים ואולי יוטיוב יכבד את זה, כמו שקורה אצל כמה מערוצי פטיש כפות רגליים מפורסמים, כפי שכבר כתבתי על חלקם בעבר. הערוצים הללו פעילים כבר כמה שנים!

דוגמנית כפות רגליים ביוטיוב

אם תבחרי בדרך הזו, תדאגי שלא להשתמש במילים מסגירות כמו "פטיש לכפות רגליים", "סגידה לכפות רגליים", "עבדי סוליות" וכיוצא באלה בתיאור הסרטונים או בתגי מילות המפתח. מצד שני, אפילו אם הערוץ שלך ימשיך להיות פעיל, לא תוכלי לייצר רווחים מהסרטונים שלך כאמור, אולם את יכולה להשתמש בקהל שעוקב אחרייך לצורך קידום מוצרים, אתר או רשת חברתית שלך.

אתרי שידור פורנו.

זוהי האלטרנטיבה הטובה ביותר ליוטיוב, באם תרצי להרוויח כסף מסרטוני כפות רגליים. אתרים כמו Pornhub, Xhamster או Xvideo הם פורטלי ענק עם מיליונים של מבקרים מידי יום, והם מספקים לנו כמה דרכים להרוויח כסף עם התמונות והסרטונים שלנו. וכמובן, האתר המוביל בתחום הפורנו תוצרת עצמית: OnlyFans. אבל בדומה ליוטיוב, ההכנסה עשויה להיות אטרקטיבית באמת רק כאשר יש לנו מספר גבוה של מנויים.

תוכנית הדוגמניות של Xhamster

את יכולה להרוויח כסף באמצעות פרסום המוטמע בסרטונים, או שאת יכולה גם למכור את הסרטונים שלך מתוצרת עצמית, לקדם את האתר שלך ואת החשבון שלך ברשת החברתית... את רק צריכה לאמת את זהותך, להעלות כמה סרטונים באיכות גבוהה ולהתמיד בפעילות שלך. אם תעשי זאת היטב, את אמורה להתחיל להשיג מזה רווחים מרשימים תוך זמן קצר, כל יום יותר ויותר.

טיפ קטן: אם תנסי ב-Pornhub ישנה דרך לקבל יותר מבקרים בסרטונים שלך בהתחלה. כשאת מעלה סרטון, תתרגמי את הכותרת לכל השפות האפשריות, השתמשי בכותרות שונות בכל פעם:

רשתות חברתיות.

את יכולה להרוויח כסף לא רע באמצעות הרשתות החברתיות, אבל את זקוקה להרבה עוקבים, בין אם בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת. אני ממליץ לך להתחיל עם אינסטגרם, מכיוון שכרגע היא הרשת החברתית הכי אופנתית, ואם תעלי תוכן פוט פטיש באיכות גבוהה, את יכולה להשיג המון עוקבים תוך זמן קצר מאוד. זכרי כי המטרה העיקרית כאן היא הגדלת מספר העוקבים. תשכחי בהתחלה מהכסף עד שיהיו לך מספר גבוה של עוקבים.


ברגע שיש לך מספר די גבוה של עוקבים, את רק צריכה להוסיף כמה אפשרויות תשלום כדי לייצר רווחים מהתוכן שלך:






הבלוג או האתר שלך.

בלוג / אתר יכול להתברר כמשתלם למדי, אולם יש לו יתרונות וחסרונות שיש להעריך לפני שתבחרי באופציה הזאת:

יתרונות:

- שליטה מלאה על המרחב שלך.
- פרסום התוכן המועדף עלייך ללא גבולות.
- מכירת מוצרים משלך.
- קידום אתרים אחרים או חשבון הרשתות החברתיות שלך.
- לא ניתן להגביל אותך וחשבונך לעולם לא יימחק.

חסרונות:

- דורש ידע מינימלי במחשבים וקצת מיומנות תכנות באינטרנט (אך כרגע זה די קל עם WordPress).
- כמו כן, את צריכה ללמוד על שיווק מקוון, מיטוב של מנועי חיפוש (SEO).
- זקוק לזמן רב על מנת להשיג מספר מבקרים גבוה.

אם את רוצה ליצור אתר משלך בחינם, יש לך את אפשרות זו:


מכירת הנעלה משומשת.

מכירת פריטי לבוש משומשים כמו נעליים, גרביים וגרביונים למיניהם, או אפילו תחתונים (אולם אנחנו נתמקד בפריטי כפות הרגליים). למכירת הנעלה משומשת, גרביים וגרביונים מסריחים או נעליים שחוקים וריחניים, יש ב-eBay שוק תת קרקעי שלם עבור פטישיסטים לכפות רגליים, בו תוכלו לרשום ולמכור את כל מה שתרצו ללא גבולות, ולשלם אגרה קטנה.

את יכולה למכור נעליים בלויות ב-eBay בקלות

על אף שיותר קל לפעול עם eBay בארה"ב ובבריטניה, עדיין את יכולה לנסות למכור את מוצרייך ב-eBay, או לחילופין, לפרסם אותם באתר של מודעות סודיות, בפורומים שונים או אפילו בחשבון שלך ברשתות החברתיות.

מצלמות רשת (וובקאם).

מופעי מצלמות רשת מקוונים הם עסק ידוע, עם אפשרויות רבות לרווחים כספיים נאים. ישנן מספר עצום של בנות המציעות מופעי עירום מיני דרך מצלמת רשת, אך רק מעטות מתמחות בתחום הפטיש לכפות רגליים והשליטה... וזה המקום שלכן בנות לתפוס יוזמה ולנצל את הסיכוי! זו פעילות רווחית מאוד מכיוון שיש ביקוש גבוה והיצע נמוך.

צעירה שניצלה את ההזדמנות ועושה רווחים ממצלמת רשת

גשי מכאן לספונסר מצלמות הרשת הטוב ביותר.

דוגמנית עבור אתר פטיש כפות רגליים.

את חייבת לקחת בתחילה את היוזמה הראשונית. נכון לעכשיו ישנן אלפי דפי פטיש כפות רגליים ברשת - אתרים המחפשים כל הזמן דוגמניות כפות רגליים חדשות, והם בדרך כלל משלמים להן מספיק טוב. את רק צריכה ליצור איתם קשר ולנהל משא ומתן על התנאים. או אפילו למכור סרטונים ותמונות משלכן לאתרים אלה.


בקישור הזה המכיל קישורים רבים לאתרי פטיש כפות רגליים, תוכלו למצוא אתרים שיכולים לעניין דוגמניות כפות רגליים חדשות.

טיפים להצלחה.

כדי למשוך הרבה עוקבים עלייך להיות מקורית, אמיצה ונועזת. בחרי בפרופיל, סגנון או צרי דמות מרשימה ובולטת: זה יכול להיות המפתח להצלחה. בעולם פטיש לכפות הרגליים, הדמות האופיינית היא אישה דומיננטית (דומינטריקס), מיסטרס (Mistress), מלכה (Queen) או "אלילה" (Goddess).


להלן כמה פרופילים של צעירות העוסקות בתחום השליטה הנשית (פמדום), שליטה כלכלית (פינדום) או סתם מוכרות קטעי וידאו ותמונות של כפות רגליים:
- Loira Feet
- Twenty Year Old Toes
- Goddess Jay
- Goddess Envy
- Amara Jade
- Vegan Foot Queen

אם כי, דמותה של האישה הדומיננטית והשולטת היא לא הכרחית. אם את אוהבת לדוגמה משחקי וידאו, את יכולה להיות גיימרית יחפה, כמו הבחורה הקינקית הזו שמעבירה שידורים חיים של משחקי הוידאו שלה בה בעת שהיא מציגה את כפות רגליה וסוליותיה המדהימות לעיני הקהל, ובכך צוברת המוני עוקבים.

Pixie Nixx היא גיימרית פוט פטישיסטית

ישנן בנות שאפילו מערבבות פטיש כפות רגליים עם דת, כמו היוטיוברית הזאת, אולם אני חושב שזה יותר מידי מוזר, אפילו בשבילי (אההה), אולם כמובן שאני לא מפספס שום סרטון שלה ונהנה מסוליותיה המהפנטות. בכל מקרה, כל דמות שתבחרי תחשבי על הכיף והרווחי שזה עשוי להיות עבורך. לא הייתי ממליץ על שום דבר רציני מידי, או על שום דבר פריקי ומוזר מידי.


אחדי את הכל.

אחדי את כל הרשתות החברתיות שלך, הפרופילים, האתרים, הבלוגים, אתרי הפורנו-סטרים וקדמי את המוצרים שלך (תמונות, וידאו, מכירת הנעלה וכו') בכל הזדמנות אפשרית. נסי ליצור מותג או דמות עם סגנון מאוד מוגדר, כזה שיהיה מוכר, קינקי ומרשים. עבודה, התלהבות, סיבולת, מסירות ומחויבות: זה הצעד הראשון, הדרך היחידה. ואז כל השאר (כסף) מגיע בהדרגה.

2. פוט פטיש חי (פנים אל פנים)


ישנם גם עסקים משתלמים מאוד ורווחיים באופן לא אינטרנטי. המפגשים הפוט פטישיסטיים החיים הם סגנוניים מאוד, ובכל יום יותר ויותר בנות נכנסות לתחום, ובדרך כלל נהנות ממנו. אבל, מהן האפשרויות? באופן כללי, ישנן שלוש אפשרויות עיקריות:

מסיבות כפות רגליים.

מקום בו פטישיסטים לכפות רגליים פוגשים דוגמניות כפות רגליים. עיסויי כפות רגליים, הסנפות, סגידה, רמיסות ושאר משחקי כפות רגליים מהנים. סקס אסור בהחלט במסיבות כפות רגליים. דוגמניות כפות הרגליים בדרך כלל מקבלות כסף לפי קליינטים, עם תשלום מינימלי של 20 דולר ל-10 דקות. בנוסף, את יכולה לקבל תוספות תשלום כמו טיפ מצד הלקוח - ככל שיהנה יותר מהסשן, כך סביר יותר שיוסיף תשלום על התשלום המינימלי. במסיבה אחת שנמשכת כמה שעות בלילה, דוגמנית כפות רגליים יכולה לעשות למעלה מ-600 דולר (ללילה אחד!) מרבית המועדונים בתחום נמצאים בארה"ב, אולם יש גם כמה באירופה, במזרח אסיה ובמדינות נוספות. את מוזמנת להכנס לקישור הזה ולבחון את המועדונים המתאימים לך.

מסיבת כפות רגליים

דוגמנות כפות רגליים מסחרית.

כמובן, התחום הקלאסי. מותגי הנעלה, גרביים או הלבשה תחתונה מעוניינים תמיד בנשים עם כפות רגליים חמודות לקמפייני הפירסום שלהם. מוצרי ציפורניים, קרמים, סבונים... ישנם אינספור מוצרים מסחריים שקשורים בכפות רגליים, עם קצת מזל, כפות הרגליים שלך יכולות להיות דימוי של מותג משמעותי.


להלן רשימה של אתרים שבהם ניתן להגיש מועמדות לתחום דוגמנות כפות רגליים מסחרית:
- Closeup Models Agency
- Parts Models
- UK Model Agencies
- Models Direct
- Milano Models Agency

פגישת פוט פטיש פרטית.

שיטה מפחידה שאינה מתאימה לכל אחת, והיא מכילה גם סיכונים וסכנות שעלולות להיות לך בהכנסת טיפוסים שונים למרחבך הפרטי. אם אזרת אומץ והחלטת ללכת על זה, קחי את כל אמצעי הזהירות האפשריים, ועדיף שתיידעי מישהו נוסף על פגישותייך. ספרי לאדם מהימן עלייך או לחברה טובה מה את עושה.


על אף הסיכונים שבדבר, ניתן למצוא רשימות ארוכות של בנות, אפילו בארץ, שמקבלות לקוחות אליהן לסשנים שונים (תמיד פוט פטיש בינהם), ונהנות מכסף טוב. כנראה שאחרי הפעם הראשונה כבר מתמכרים לזה.
היתרון המשמעותי בשיטה הזו הוא כמובן המחירים הגבוהים שמשולמים טרם תחילת הסשן. בפגישות פרטיות המחירים נעים בין מאות לאלפי שקלים לשעת סשן. ובכל הנוגע לפוט פטיש, מלבד טיפוח כפות הרגליים לפני הסשן, זה דורש מינימום מאמץ מצד הבחורה.

פגישת פוט פטיש פרטית

מידע זה יכול להיות יקר אם תדעי כיצד להשתמש בו. את באמת יכולה להרוויח כסף עם כפות הרגליים שלך. זה רק עניין של עבודה וגישה.

אני מקווה שמידע זה הועיל לך,
נתראה בקרוב,
משתחווה לכפות רגלייך.

4 תגובות:

  1. גם באיביי אפשר למכור תמונות של כפות רגליים?

    השבמחק
    תשובות
    1. משתחווה לכפות רגלייך25 ביולי 2020 בשעה 13:26

      בהחלט. כמובן שישנן בנות שמנצלות גם הפלטפורמה הזאת למכירת תמונות..

      מחק
  2. יכול לשלוח לי לינק איפה זה נמצא באייבי?

    השבמחק
  3. הי
    אני ובן זוגי חובבי סאדו ויש לו פטיש לכפות הרגליים
    טיטולים
    חשבנו לעשות מזה משהו
    לא בשביל הכסף כמו ההנאה שלי מזה
    איך אתה ממליץ לנו להתחיל?

    השבמחק