יום שישי, 8 במרץ 2019

9. פסיכולוגית פוט פטיש

פיתחתי מערכת יחסים עם בחורה באמת מדהימה. יפהפייה אמיתית. הסקס מענג, תחומי העניין משותפים, אנו נהנים זה בחברתו של זו. ישנה רק בעיה אחת מרכזית ביחסינו: יש לי פטיש לכפות רגליים, וזוגתי ממש לא בקטע...
החלטתי לא להמשיך לסבול ולפנות לפסיכולוג כדי שיטפל בי וירפא אותי מהפטיש שמטריד אותי, בכך שאיני יכול לממשו עם אהובתי.
אני זכאי לכמה טיפולים אצל פסיכולוג מטעם קופת חולים. אנסה לראות אם יש תקווה לעזרה בבעייתי.
*נכנס למשרדו של הפסיכולוג*
מה?! פסיכולוגית צעירה?! וואו! היא ממש פצצה! מעניין אם היא בקטע של כפות רגליים...
לא! לא! הגעתי כדי להתרפא מהפטיש! אציג בפניה את בעייתי במלואה ללא סייגים וללא צנזורים ובלי בושה מיותרת שתמנע את הצלחת הטיפול! אעבוד לפי הנחיותיה של הפסיכולוגית במלואן, אמלא בדבקות אחרי כל הוראה שתיתן לי, אסיים את הטיפול, אתרפא מהפטיש ואמשיך את חיי עם אהובתי בחיים רגילים!!! לפחות כך אני מקווה...


תגובה 1:

  1. תחליף חברה, לא fetish, ואם כבר, מילפיות בוגרות תמיד בקטע של foot fetish, תודה על הפוסט הקצר.

    השבמחק