יום שישי, 8 במרץ 2019

7. שותפים בכל

הלימודים אוטוטו מתחילים. שכרתי דירת שלושה חדרים ליד האוניברסיטה בה אלמד, עם שותפי וחברי משכבר הימים. לקראת תחילת הלימודים המפרכים זקוקים למקסימום ריכוז ולמקסימום נוחות. לבזבז את הזמן בנסיעות ברחבי הארץ זה לא דבר שמקובל עליי, ובכלל בבית יש יותר מידי הסחות דעת, עם המשפחה שדוחפת את אפה לכל צעד ושעל שלי. 
כאן יש לי חדר משלי, וחבר טוב עם אותו ראש שלי, עם סלון גדול וטלוויזיית LCD ענקית, בה נצפה בכיף בכל משחקי הכדורגל הספרדי המפואר! כמובן גם בנות יגיעו לכאן, איתן נבלה בצורה המקובלת שמבלים איש ואישה...
אני מסתכל על הדירה ששכרנו ומתפעל מהמציאה הזאת! פשוט תענוג! 
אבל רגע... מה זה?! מה קורה בסלון? בחורה סקסית יושבת על הספה: חברי כורע על ברכיו ומנשק את כפות רגליה?! מה?! יש לו פטיש לכפות רגליים?! לא הייתי מודע לנתון הזה במשך כל זמן היכרותנו, עוד מימי בית הספר היסודי... 
הנתון שהוא לא היה מודע אליו הוא שגם לי יש פטיש לכפות רגליים! לראות אותו מתענג מכפות רגליה הסקסיות של הבחורה המדהימה הזאת שיושבת בנינוחות בסלוננו, בזמן שאני בוהה בהם מהצד ומפנטז להיות במקומו, ואחר-כך אצטער שלא לקחתי את הצעד המתבקש?! לא יעלה על הדעת!! אגש לשם ואדרוש את חלקי! 
כמובן שאשחק אותה קול וכאילו מברר מה לעזאזל מתרחש כאן, כי סוף סוף יש לי גם כבוד עצמי... העיקר שבסוף התהליך אזכה לקבל את כף הרגל השנייה!
שותפים מלאים בכל העניינים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה