יום שישי, 8 במרץ 2019

8. שיעורי בית תמורת כפות רגליים

מה לעזאזל הולך כאן?! אני לא מבינה מה השאלה אומרת... שיעורי הבית האלה נוראיים! בזמן ההרצאות והתרגולים הראש שלי נמצא במחוזות אחרים. לא הצלחתי להתחבר לקורס הזה עוד מתחילת הסמסטר, ושיעורי הבית תופסים כ-30% מהציון הסופי. אינני יכולה לוותר עליהם! המתרגל קצת צהוב ורציני, ובודק את השיעורים המוגשים, ולא יקבל חירטוטים או שיעורי בית מקורס אחר, כלומר אני באמת זקוקה לענות על השאלות הללו במלואן...
אין ברירה - עליי להפעיל את הנשק הסודי. ג'ק - ידיד טוב שלי, אחד מהגאונים הידועים במחלקה, יכול לפתור עבורי את שיעורי הבית בלי מאמץ מיוחד. הוא אמנם פחדן ונזהר לפעול לפי הכללים בכל נושא ונושא. אין סיכוי שסתם כך יבוא ויענה לבקשתי בחיוב בנושא הזה. אך עם תמריץ מסוים הוא יענה עליהם בהתלהבות. ג'ק הוא פטישיסט כפות רגליים ידוע. לעובדה זו התוודעתי במהלך הלימודים, כאשר לא הפסיק לבהות בכפות רגליי במשך כל סמסטר אביב. כאשר אימתי אותו עם עובדה זו, תחילה הכחיש ושיחק אותה כאילו אין לו מושג על מה אני מדברת, אך בסופו של דבר הודה באשמה: "כן, יש לי פטיש לכפות רגליים, אז מה?". באותם הרגעים חייכתי והמשכתי הלאה כאילו כלום לא קרה.
עכשיו, כשאני זקוקה לעזרתו, אשלוף את הנשק הזה כדי להשיג את מטרתי... אין לי ספק שיקפוץ על המציאה כמוצא שלל רב, וכולנו נצא מורווחים: שיעורי הבית שלי יהיו פתורים ומוכנים לקראת התרגול המאיים, והא יזכה לטעום את טעמן ולחוש במגען של כפות רגליי המושלמות, בהן הוא חושק...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה