יום שבת, 21 ביולי 2018

זנות כפות רגליים

התחושה המדהימה הזאת של פוט פטישיסט, השוכב לו על הגב בנינוחות, כאשר בחורה צעירה ויפהפיה מניחה את כפות רגליה הסקסיות והמדהימות על פניו כדי שיתפנק מהן, זו התחושה המענגת ביותר שאדם יכול לחוש.

להלן כמה תמונות וסרטונים המציגים את הסיטואציה שאני מתכוון אליה, שהיא במקרה, או שלא במקרה גם התנוחה האהובה עליי.


לעתים פוט פטיש יהיה מענג אף לבחורה עצמה, כמו עיסוי לכפות הרגליים


אחחח... המלכה גבריאלה הצעירה והמדהימה מענגת את עבדה בר המזל עם כפות רגליה

היא יכולה לצפות בנינוחות בטלוויזיה, כאשר הוא נמצא תחתיה ונהנה מכפות רגליה

היא יכולה גם להתעסק בענייניה בזמן הסגידה לכפות רגליה


מה מרגיש פוט פטישיסט כאשר הוא מתענג מכפות רגליים מדהימות - מטעמן, מהסנפתן, ממגען, מראייתן? כל החושים האפשריים לוקחים חלק בזמן הסגידה לכפות הרגליים! החושים קולטים, המוח מעבד, והעונג - בשמים!
כאשר הלשון מטיילת בחושניות לאורך ולרוחב כף הרגל - העונג הוא כמו בסקס, אך בשונה מסקס, שנגמר אחרי כמה דקות ספורות, העונג של סגידה לכפות הרגליים הוא מתמשך ולא נגמר גם אחרי שעה או שעתיים!

 קראתי פעם טקסט פוט פטישיסטי, המייצג קורטוב מההרגשה של לבלות תחת כפות רגליים מדהימות, והוא הולך כך:
"לשוני המשיכה להחליק על כף רגלה היפה כאילו מנסה להכיר כל פינה נסתרת. מתרוצצת לאורך כל כף הרגל, מלקקת את העקב ומשם ממשיכה בתשוקה לאורך הקשת החטובה, עד לכרית שלפני הבוהן. שפתי ינקו את הכרית הרכה ומרוב אהבתי רציתי לנשוך, ללעוס, לאהוב. בעודי מפנק את כף רגלה ובין נשימה לנשיקה, החזקתי את עצמי שלא להתנפל ישר לקינוח  - הבוהן, וכשלא יכולתי להתאפק יותר בלעתי אותה אל תוך פי בבת אחת. טעמה המתפשט בחלל הפה  גרם לזרמים בגופי, מוצץ אותה עם השפתיים, בעוד הלשון המחודדת עושה עיסוי לאצבע והחיבור שלה לכף, וכבר בראשי מתרוצצות מחשבות על כף הרגל השנייה". (מקור)

אותי באופן אישי לפחות הטקסט הזה מאוד מייצג. כל חלק וחלק מכף הרגל הנשית הוא מקום מדהים, ואי אפשר להשאיר אותו ללא התייחסות נאותה.

מה שמדהים הוא שהתנוחה הזאת ותנוחות רבות אחרות, לא מצריכות מאמץ מיוחד מצד הבחורה, כפי שאפשר לראות בתמונות ובסרטונים המפורסמים כאן. ואדרבה - לעתים ההרגשה תהיה מענגת אף לה, כמו עיסוי לכפות הרגליים.
דרגת העונג שאליה מגיע הפוט פטישיסט לעומת זאת היא עצומה - עונג עולמי צרוף. לא נמאס לאדם הנמצא למטה - תחת כפות רגליה, והוא יכול להשאר שם שעות על גבי שעות, ולהנות מכל רגע. וכפי שחכמנו אמרו: "זה נהנה וזה לא חסר".

בדרך כלל פוט פטיש אינו מצריך מאמץ מיוחד מצד הבחורה

אפשר גם להביא חברות ולהנות ביחד

בחורות רבות ברחבי הארץ והעולם מודעות לעונג הצרוף שחווים הפוט פטישיסטים בזמן סגידה לכפות רגליהן. לכן חלקן לקחו את זה צעד אחד קדימה, והחליטו להתפרנס מהתופעה.
העסקה פשוטה: רוצה לסגוד לכפות רגליי? סבבה. תשלם ותהנה!
בצורה הזו התפתחה בעולם תעשייה גדולה מאוד של: כפות רגליים תמורת תשלום.
התעשייה כוללת את כל הסוגים של שירותי פטיש לכפות רגליים - החל מפגישה עם הבחורה וסגידה לכפות רגליה בשלל המצבים שיחפוץ - ליקוק כפות רגליים, הרחת כפות רגליים, פוטג'וב, הדום לרגליים וכו', ועד לקניית סרטונים ותמונות באינטרנט של כפות רגליים מדהימות שמופצות באתר ייעודי של אותה בחורה, לדוגמה הבחורה החמודה הזאת.

סגידה לכפות רגליים תמורת תשלום

יש הרוצים להשוות את התופעה לתופעת הזנות - "זנות כפות רגליים", כפי שהכתבה האמריקאית הזאת אומרת. הסיפור הוא פשוט - רשת אמריקאית סחרה בנות צעירות עם כפות רגליים מדהימות, במטרה שגברים יגיעו ויסגדו לכפות רגליהן. הבחורות יהיו לבושות כרגיל, ורק כפות רגליהן יהיו גלויות, ומכאן כל שנותר הוא שצורך השירות יבלה מהן. בסוף ליל העבודה, לאחר כמה שעות שהבחורה פשוט יושבת ומאפשרת לציבור המבקרים לסגוד לכפות רגליה, היא מקבלת תשלום עבור זה.

יחד עם זאת, על אף שהתופעה מושווית לזנות, ברור לכל שאין לה יחס כפי שיש לזנות. בעוד היחס לזנות הוא יחס שלילי, ויש רצון למגר את תופעתה, במקרה של כפות הרגליים מתייחסים לזה כשעשוע וככיף בלבד.

לעניות דעתי, ברור שעל מנת שתופעת הפטיש לכפות הרגליים תתרחב במדינתנו בפרט ובעולם בכלל, צריך לשם כך ליצור איזשהו תמריץ. עיסוי בלבד לכפות רגלי הבחורה אולי יתרום בתחום הבין-אישי, של גבר עם חברתו או עם אשתו. אך על מנת שהתופעה תהיה רווחת ומפורסמת בצורה רחבה, לגיטימי ואף רצוי ליצור את תעשיית "זנות כפות הרגליים" הזאת.
בצורה כזו יופץ התחום בצורה מובהקת ורחבה, ונוכל כולנו - הפוט פטישיסטים להנות מסגידה לכפות רגליים באופן זמין.

לו יהי!!

נסיים בכמה תמונות המתארות תנוחות מסשנים של פוט פטיש...
הדום לכפות רגליים סקסיות

ליקוק כפות רגליים - תענוג!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה