יום שלישי, 17 ביולי 2018

פוסט פתיחה והיכרות

אהלן חברים,

אמנם כבר עשו בלוגים בנושא זה בעבר, אך הרגשתי צורך לכתוב גם אחד בעצמי.
אז מי אני? שמי איתן (שם בדוי), אני בשנות ה-20 לחיי, וכפי שאתם יכולים לקרוא בנושא הבלוג, יש לי פטיש לכפות רגליים, הקרוי גם פוט פטיש. עיסוקי העיקרי בימים אלו הוא לימודים אקדמאים באוניברסיטה לתואר בהנדסה. בשעות הפנאי אני מעביר הרבה מאוד זמן בנושא זה של פוט פטיש, הכולל כתיבה והפצת הנושא בישראל בפרט ובעולם בכלל. בהמשך הבלוג אני גם מתכוון לפרט באיזו דרך עשיתי ואני ממשיך לעשות זאת.

הפוט פטיש שלי הוא כלפי כפות רגליים נשיות בלבד. לכפות רגלי גברים איני מרגיש שום משיכה, ואף מרגיש כלפיהם רתיעה. החלק שהכי עושה לי את זה בכף הרגל הנשית הינו התחתית שלה - סוליית כף הרגל והאצבעות במבט מלמטה. אין ספק שאני יכול לבלות תחתיהן שעות על גבי שעות ולא ימאס לי לעולם.

החלק התחתון של כף הרגל הנשית הוא החלק שהכי עושה לי את זה


מהו פטיש לכפות רגליים?
הרצון לסגוד, ללקק, לנשק, להסניף, לצפות, לעסות ולבלות תחת כפות רגליהן של הבנות - אלו מהתכונות המרכזיות של הפוט פטישיסטים. להמחשת הדברים, כאשר אנו יוצאים לרחובות בימי הקיץ, ורואים כל כך הרבה בחורות יפהפיות עם כפכפים, זה כאילו אנו יוצאים לחוף הים לצפות בבחורות עם ביקיני. וכאשר הבחורות מורידות את כפכפיהן וחושפות את סוליות כפות רגליהן, זה כאילו הן הורידו את הביקיני ורוקדות לעיננו עירומות וסקסיות. אולי זה נשמע גן עדן, אך לעתים זו חרב פיפיות, במיוחד בזמן הלימודים. כאשר אנו יושבים בספריה בתקופת מבחנים, ולידנו יושבות בחורות שחלצו את כפכפיהן, זרקו אותן הצידה ומתחילות לשחק עם כפות רגליהן - איננו באמת יכולים ללמוד באותם רגעים.

למטה הוספתי תמונות להמחשת הפטיש. באופן אישי, התנוחה המוצגת בתמונות אלו היא האהובה עליי. אני שוכב לי על הגב, בחורה יפהפיה יושבת עליי, נשענת על ברכיי ומניחה על פניי את כפות רגליה הסקסיות, בה בעת שאני סוגד אליהן בתאווה. בתנוחה הזאת אני יכול להשאר 24 שעות ביממה ולהנות מכל רגע.







טוב, אז התחלנו להכיר קצת, אולם לא מספיק. בהמשך אעלה פוסטים נוספים המפרטים על עצמי, על הנושא, ועל פועלי וקורותיי בתחום.

פרטים ליצירת קשר:
 אתם יכולים להשאיר לי הודעה בתגובות עם פרטיכם (מייל או פייסבוק) ואחזור אליכם
או לשלוח הודעה לדף הפייסבוק המיוחד שפתחתי.



2 תגובות:

  1. היי מאמי
    אנחנו עושות שיחות חמות בוואטסאפ , אנחנו אוהבות לדבר עם גברים ולשלוח תמונות וסרטונים שלנו.

    שלחו לנו הודעה ונדבר

    050-7534732 בר
    055-2664759 דנה
    055-9310377 ספיר

    השבמחק