יום שלישי, 18 בינואר 2022

איך אני יכולה למכור תמונות וסרטונים של כפות רגליי מבלי לחשוף את זהותי?

בחורה שואלת: אני מעוניינת להיכנס לתעשיית הפוט פטיש - למכור תמונות וסרטונים של כפות הרגליים שלי, למכור גרביים משומשים שלי, ועוד, אך אינני מעוניינת שאנשים ידעו מי אני. האם זה אפשרי?

תשובה: בהחלט. למעשה, זה גם לא כל כך מסובך כל עוד את שומרת על כמה אמצעי זהירות:

1. תמיד תדאגי שפנייך יהיו מחוץ לפריים של התמונה, או אם את עושה סרטונים - כשאת עורכת את הסרטון ומגלה בטעות שפנייך מופיעות שם - תדאגי לחתוך את הקטעים הבעייתיים. אם את לא רוצה להשקיע יותר מידי בעריכת סרטונים מכל סיבה שהיא - את יכולה לדאוג לכסות את פנייך במסכה או בפוסטר מסוים במהלך צילום הסרטון וכך פתרת את הבעיה.

2. לעולם אל תשתמשי בשמך האמיתי. אם שמך לדוגמה הוא טלי כהן, תכני את עצמך בשם בדוי כמו אפרת לוי, או בכינוי מפוצץ וסקסי כמו: "המלכה השמימית". העיקר שתבחרי כינוי כזה שלא קשור כלל לשמך או זהותך האמיתיים.

3. תדאגי לטשטש או לחסום כל מאפיין זהותי שעלולים לזהות אותך דרכו, כגון: צלקת, קעקוע, נקודות חן ועוד. אם את רוצה להיות ממש ממש אנונימית שאפילו לא יצליחו להעלות על הדעת שזו עלולה להיות את, את יכולה לחבוש פאה על הראש (כשכמובן פנייך לא פונות למצלמה) או בלבוש ייחודי שמעולם לא לבשת, ואף אחד לא מכיר אותך דרכו.

4. תצרי חשבון חדש לחלוטין ברשתות החברתיות (עדיף כמובן עם הרשתות הגדולות - טוויטר, אינסטגרם ופייסבוק), עם אימייל חדש הנושא שם בדוי, כך שגם אם מישהו ינסה להתחקות אחר זהותך דרך האימייל שלך, כל שיצליח להגיע אליו הוא אותו שם בדוי. 

5. לעולם (!) אל תספרי לאנשים באיזה עיר או אזור את מתגוררת. אם לדוגמה את גרה בתל אביב וידרשו לדעת היכן את מתגוררת, במקסימום אם תרצי להתייחס אליהם כי נראה לך שהם לקוחות פוטנציאליים לקניית שירותייך תגידי להם שאת גרה בקריית שמונה, בירושלים או באילת. ואם תרצי ממש להשקיע ואת שולטת בשפה בצורה סבירה - תפעילי חשבון באנגלית ותגידי להם שאת מתגוררת באריזונה או בקליפורניה.

6. תדאגי לבטל את כל מאפייני המיקום בטלפון שלך או במכשיר שמצלם אותך ומעלה את התמונות לחשבונותייך השונים. בצורה זו, אף אחד לא יוכל לראות בטעות מהיכן את משדרת או מעלה תוכן. 

את לא חייבת לחשוף את פנייך או את זהותך כדי להיות דוגמנית כפות רגליים

אלו שישה טיפים כדי לעזור לך עם כניסתך לתעשיית הפוט פטיש ולהישאר אנונימית (והרבה בנות בוחרות להיכנס לתעשייה בדרך זו).

אזהרה: חשוב רק שתזכרי ובוודאי את יכולה להניח זאת בעצמך, שככל שתסתירי בצורה הדוקה יותר את זהותך, פחות אנשים יימשכו לחשבונך ולסחורה שאת מציעה. וזאת מאחר שמספר הבנות הבוחרות כן לחשוף את פניהן וזהותן הולך וגדל, וההמון נמשך יותר לחשבונות גלויים מאשר לחשבונות אנונימיים. אף על פי כן, לעולם אל תפרצי את גבולותייך האישיים שגבלת לעצמך עבור מזומנים, לא משנה עד כמה את נואשת להשיג אותם. אז אולי לא תרוויחי כמו אותן בנות שמציגות את כל כולן לראווה, מכף רגל ועד ראש, אולם את עדיין יכולה להרוויח סכום הגון גם מבלי להתחרות עם אחרות. 

אז שיהיה בהצלחה בנות בדרך שאתן בוחרות לכן.

---------------------------------------------------

לעוד טיפים להצלחה בתחום ולהרחבה את יכולה לצפות בסרטון הזה ולהתרשם מהבחורה החמודה הזאת, עם ניסיון עשיר בתחום. וכן את יכולה לקרוא מאמר נוסף שכתבתי להצלחה בתחום כאן.

באדיבות, 

"משתחווה לכפות רגלייך".

4 תגובות:

  1. אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של דר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+66 81 302 8552)

    השבמחק
  2. מצאתי את הבלוג הזה בעבר ומאוד התלהבתי, אבל הוא לא מאוד פעיל, הפוסט האחרון מינואר 2022 והפוסט לפניו מ-2020. לדעתי אפשר תמיד למצוא נשים מהממות שאפשר לדבר עליהן ודברים סקסיים. זה לא מציאותי לחשוב שהבלוג הזה יכול להפוך את הפטיש האהוב שלנו לכפות רגליים לדבר רגיל, ואני גם לא רוצה שזה יהיה דבר רגיל, אני אוהב להיות מיוחד ואני אוהב לסגוד לנשים, ולא רק לכפות הרגליים שלהן (אבל בלי קללות, אני לא אוהב שמקללים אותי או מעליבים אותי, זה לא כיף), ולתת להן לזרוח במקום להיות מעליהן ולהשתמש בהן למין. אבל אני חושב שיש מקום לבלוג שלך לתת השראה לבנים עם פטיש לכפות רגליים (וגם לבנות! אפילו שיש פחות מבנים!) ולהראות שזה דבר נורמלי (אתם נורמלים!) ולא דבר רע, ואולי גם לתת השראה למישהי שתמצא את הבלוג הזה ואולי תרצה שיהיה לה בן זוג עם פטיש לכפות הרגליים שלה. אני רק רוצה להוסיף משהו קטן, כפות רגליים יפות ויחפות של בנות זה נפלא, אבל אני גם מאוד אוהב סנדלים, זה יכול להיות יפהפה ומאוד להוסיף. כמו שבנות אוהבות להתלבש יפה, אני חושב שלבוש יכול להוסיף מאוד לנראות של אישה ולא "להסתיר" את היופי שלה, וסנדלים יכולים להיראות ממש סקסי על כפות רגליים של בחורות, וזה דבר שאני מעריך. אולי בתור רעיון אתה יכול לכתוב פוסטים גם על נעליים וסנדלים של נשים ולא רק כפות רגליים?

    השבמחק
    תשובות
    1. רק אם להוסיף לתגובה שלי מאתמול, אני רוצה להוסיף, יש משהו מיוחד בפטיש לכפות רגליים של בנות, זה שילוב מיוחד של שלושה דברים שאני לא חושב שיש בפטישים אחרים: יש בזה משהו יפה ונשי, כי בנות אוהבות לטפח את כפות הרגליים שלהן ולנעול נעליים יפות ולשים לק וקרמים שכפות הרגליים שלהן יהיו חלקות ויפות ולגרוב גרביים מעוצבות, יש בזה משהו תמים כי אין בזה עירום ובחורה לא צריכה להתלבש כמו חשפנית כדי להראות את כפות הרגליים המתוקות שלה, והן יכולות להיות גם ממש חמודות ואם בחורה משחקת עם הבהונות שלה ומזיזה אותן אני חושב שיש אנשים אפילו שאין להם פטיש שיסכימו שזה פשוט חמוד, ויש בזה גם משהו קינקי כי אנחנו סוגרים אותן בתוך נעליים ויש להן ריח והן נראות מוזר/מיוחד (אולי אנחנו לא שמים לב לזה כי אנחנו אוהבים כפות רגליים, אבל יש משהו מיוחד באיך שהן נראות ואני חושב שיש הרבה אנשים שחושבים שכפות רגליים נראות מוזר). אה וגם כפות הרגליים הן בין מהאיברים הרגישים בגוף אצל הרבה אנשים. אני לא חושב שיש עוד פטיש עם כל הדברים האלה. אני חושב שיש מקום לבלוגים כאלו לתת השראה לבנים וגם לבנות עם פוט פטיש, ולהראות את הטוב בזה, תלוי באופן שזה מוצג ופחות לדעתי בתוכן הדברים שאתה מציג בבלוג. מקווה שתמשיך את הבלוג בעתיד… ושיהיו עוד בלוגים כאלה, למה אין יותר??

      מחק