יום רביעי, 25 בדצמבר 2019

"מדרון חלקלק", מכתב מאת מיסטרס טי (Mistress T)


קיימתי לאחרונה פגישה פרטית בתשלום עם בחור שמצא את עצמו במדרון סוטה חלקלק. הוא היה באמצע שנות העשרים לחייו, והיה לא כל כך מנוסה מבחינה מינית. הוא נתקל במקרה בסרטונים שלי באינטרנט, ושמח לגלות שאנחנו גרים באותה העיר.

כל חייו הוא אהב כפות רגליים נשיות. הקיץ הביא עמו כל כך הרבה כפות רגליים יפיפיות, בכפכפים ובסנדלים פרועים, והוא פשוט לא יכל לעמוד בפיתוי. באופן קבוע היה גולש באינטרנט באתרי פורנו כפות רגליים כדי לאונן. לא היה לו מושג כיצד באמת לממש את הפנטזיה שלו באופן מעשי. הייתה לו אפילו חברה, אבל הוא היה ביישן מידי מכדי לומר לה משהו על המשיכה שלו לכפות רגליים. אז הוא פשוט קבע איתי פגישה.

אין ספק שהוא ביצע מחקר על התחום של סשנים פרטיים, וזאת היה אפשר להבחין מהמייל הראשון שהוא שלח לי, שהיה מושלם מבחינת העידון, הנחמדות והנימוסים. הוא הגיע לביתי בזמן ואפילו הביא עמו מתנות מתחשבות! הוא היה כל כך נרגש ועצבני שיכולתי לראות את ידיו רועדות אפילו כשהניח את הכסף על שולחני לפני תחילת הסשן.

פטפטנו קצת טרם תחילת הסשן. ניסיתי להרגיע אותו כדי שירגיש כמה שיותר בנוח ויהנה מהפגישה ברמה האופטימלית. כמו כן, לא רציתי שבחור יקבל התקף לב ויתעלף בביתי. זה גרוע לעסקים ולשם הטוב שיצרתי לעצמי. 

הוא הסביר שהוא מקווה שהפגישה הזו תשחרר אותו מהפטיש שלו. הוא קיווה שאם יממש אותו ויסגוד לכפות רגליה של אישה באופן מעשי לפחות פעם אחת, אז הוא יוכל "להוציא את הפטיש מהמערכת שלו", וימשיך הלאה. פשוט חייכתי חיוך מנומס והתאפקתי שלא לצחוק.

הסשן התחיל. בילינו רוב הזמן בכך שישבתי לו על הבטן והנחתי את כפות רגליי על פניו. אני אוהבת לשבת על בחורים, וגם הוא היה סקרן לגבי "ריהוט אנושי", אז פשוט הפכתי אותו לכיסא ולהדום לרגליים וכך שנינו נהנינו. דיברנו תוך כדי הסשן על חיי המין שלו עם חברתו. נתתי לו כמה עצות כיצד הוא יוכל לנסות בעדינות להגיע למצב שהוא יסגוד לכפות רגליה, או לפחות לברר אם היא פתוחה לעניין:

- תציע לה עיסוי בכפות הרגליים מתי שהן עשויות להיות כואבות, כמו אחרי הליכה על נעלי עקב במשך היום, ואז לפנק אותה עם העיסוי ומשם להמשיך לאט ובזהירות.

- לעשות אמבטיה יחד ולהיכנס למצב שאתם יושבים זה מול זו, בזמן שכפות רגליה על על החזה שלך... ואז תן לאצבעות רגליה נשיקה קטנה ותראה איך היא מגיבה... אולי אפילו תתחיל ללקק ולמצוץ את אצבעותיה בעדינות.

- כשאתם שוכבים, להכניס אותה לתנוחה המיסיונרית, כאשר בזמן הסקס אתה מרים את רגליה שיהיו מונחות על כתפיך (הוא צריך להיות זקוף כך שבין גופו לגופה יהיו 90 מעלות, מבלי שהיא תתקפל), ובמהלך הלהיטות של הרגע, להביא את כף רגלה אל שפתיך, ולנשק וללקק בחושניות כדי לראות כיצד היא מגיבה.

הוא העריך את הטיפים האלה, ובמהלך השיחה ציין שלעיתים קרובות הסקס לא נמשך זמן רב כי הוא גומר מהר מידי. אז נתתי לו כמה טיפים לבקרת אורגזמה, והמלצתי לו על חלק מהסרטונים שלי כדי להדריך אותו דרכם. הסברתי לו שהוא צריך לענג מינית את חברתו, וזה אומר שהוא צריך ללמוד להחזיק את עצמו יותר לפני שהוא גומר, ולתת לה להתענג מהאיבר שלו כמה שיותר. ציינתי שחברה שמרוצה מינית היא בחורה מאושרת יותר, שמתפשרת יותר על דברים שהוא אוהב, וסביר להניח שתנדנד לו פחות, ועוד המון דברים יתנהלו בצורה חלקה בזוגיות שלהם.

בילינו רוב הזמן בכך שישבתי לו על הבטן והנחתי את כפות רגליי על פניו...

בסוף המפגש הוא התקשה לגמור מהפוטג'וב שהוא ביקש, אך גם הודה שהוא אונן וגמר לפני הפגישה שלנו, מכיוון שהוא חשש שהוא יגמור מהר מידי ויובך מזה.  האיבר שלו התנועע בעודו קשה ובכל פעם שעמד לגמור, הרמתי את כפות רגליי, והרגעתי את איברו. שאלתי אותו אם הוא מרגיש חרמן ומתוסכל- רוצה אורגזמה אך לא ממש מסוגל להגיע לזה. הוא אמר שכן. אמרתי לו שזאת התחושה שכנראה הוא משאיר בה את חברתו אחרי הסקס בינהם. הוא הסכים שכנראה אני צודקת. אמרתי לו שיתחיל להתאמץ להיות מאהב טוב יותר, ולשים את התענוג של חברתו לפני התענוג שלו עצמו. אמרתי לו לזכור את התחושה הזו של תסכול וחוסר שביעות רצון בפעם הבאה שהוא שוכב עם חברתו. שללתי ממנו את האורגזמה באותו סשן, אבל אני בטוחה שהוא סיים את המלאכה הזאת ברגע שהוא חזר לביתו. 

הוא נתן לי טיפ נדיב בסוף הפגישה ביננו, אבל התגמול האמיתי עבורי היה ההרגשה שבאמת יכולתי לעזור לבחור להיות מאהב טוב יותר ולספק נשים בצורה יעילה.

אז אתם חושבים שהוא יירפא מהסבל של פטיש כפות הרגליים שלו, כפי שהוא ציפה טרם הסשן? ביקשתי שיעדכן אותי בעוד כשבועיים ויידע אותי בעניין. *גיחוך*

מיסטרס טי.

"לומד לשרת" - סשן בתשלום עם מיסטרס T


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה