יום רביעי, 26 בדצמבר 2018

להיות שם למטה - תחת כפות רגליה: הרגשה מדהימה

להיות שם למטה - תחת כפות רגליה: הרגשה מדהימה! עונג בלתי פוסק! היא יושבת לה בנינוחות למעלה ועוסקת בענייניה... אתה למטה - סוגד: שואף, מלקק, מנשק, מסתכל עליהן מלמטה. חייב את המגע, את הטעם, את ריח הניחוח של כפות רגליה הענוגות. מתאווה לצמד איבריה שנמצאים אי שם למטה. המקום הכי נמוך בגופה הופך להיות למושא תשוקתך. ואתה כבול, לא מסוגל לעצור את העונג הזה שאתה נמצא בו כרגע. הלוואי שהסיטואציה שאתה נמצא בה כרגע לא תיגמר לעולם!!

אין הסבר ברור לתופעה הזאת של המשיכה העזה לכפות רגליה של הבחורה שממולך. המשיכה פשוט קיימת. גם פוט פטישיסט שאינו מרגיש מחובר לעולם השליטה (במובן הבדס"מי של המילה), פשוט מרגיש משיכה לא מוסברת לסגוד לכפות הרגליים של הפרטנרית. משיכה זו מבטאת סוג של דומיננטיות נשית. האישה היא השולטת - אתה מתאווה לעפר שתחת רגליה..






























































מדהים שאנחנו אפילו מוכנים לשלם כסף, והרבה, רק כדי לזכות להיות כמה דקות תחת כפות רגליים סקסיות כאלו. אפילו עצם המחשבה של להיות תחתיהן מרגשת במובנים מסוימים.

אני שב וחוזר על הדברים - אנו הפוט פטישיסטים מוכרחים להפיץ את התחום הזה של פטיש לכפות רגליים ברחבי המדינה. כיום לצערי התחום נשאר מוזר ומוקצה בקרב ציבורים רבים. כאשר אנו יוצרים שיח בנושא, ומדברים עליו רבות בבמות שונות, כך אנחנו נותנים לו ביטוי ולגיטימציה. וזוהי מטרתנו - להנות ממנו כמה שיותר. שניפגש עם בחורה רנדומלית, וכשנגיד לה שאנו נמשכים לכפות רגליה, זה לא ישמע לה מוזר, והיא תזרום איתנו... רק אם נדבר על זה, אז החלום יוכל להתגשם..
אז קדימה חברים, בואו נהנה...





















































































תגובה 1: