יום שישי, 3 במאי 2019

20 סצנות פוט פטיש הטובות ביותר בסדרות הטלוויזיה


ליוטיוב ישנה מדיניות קפדנית ביותר בכל הנוגע לתוכן למבוגרים. כל הנושא של "פטיש לכפות רגליים" נחשב לאסור בפרסום, ובדרך כלל מוסר מהאתר, מאחר והוא נחשב למגונה ולמיני.

אולם לעתים, משתמשים שונים מעלים סרטוני סצנות פטיש לכפות רגליים הלקוחות מסרטים ומסדרות טלוויזיה פופולאריות. אני נהנה מאוד לקרוא את התגובות של הגולשים על אותם סרטונים, כמה משעשע לראות אנשים שמרנים מאוד שמופתעים מהמעמד הזר להם שהם נתקלים בו כרגע, ובדרך כלל מביעים את הרתיעה שלהם ממנו, ומטיחים: עד לאן התדרדרה החברה.


אולם אם נהיה רציניים, החברה מעולם לא התדרדרה בכל הקשור ל"פטיש לכפות רגליים". זה תחום שתמיד היה קיים בחברה במידה כזאת או אחרת, גם אם הוא לא התבלט. אולם אין ספק, עם פיתוחה של רשת האינטרנט והרשתות החברתיות, איכשהו הנושא הפך לפופולארי ומפורסם יותר. כיום זה כלל לא נדיר למצוא סצנות פוט פטיש רבות, בכל סוגי תוכניות הטלוויזיה: בסרטים, בחידונים שונים, בתוכניות ריאליטי, בפרסומות, בתוכניות אירוח ואפילו בסדרות מצוירות (ובפוסטים הבאים עוד אביא רשימה של סצנות כאלו).


בפוסט הזה אני רוצה להציג בפניכם מספר סצנות פטיש כפות רגליים מתוך סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה. הקטעים כוללים בעיקר קטעי פוט מסאג' וליקוק כפות רגליים. וכמובן, הצפייה בשחקניות מפורסמות שנהנות מסגידה לכפות רגליהן מתוך תרבות הטלוויזיה המסורתית, זה פשוט סקסי ומגרה! מי מסוגל לסרב למצוץ את אצבעות רגליה של השחקנית ג'ניפר אניסטון הסקסית?!

מממ... יאמי! 

קטעי הפוט פטיש השונים באים לידי ביטוי באופנים שונים בסרטים ובסדרות השונים, תלוי בסגנון העבודה של הבמאי. לפעמים הוא בא לידי ביטוי באגביות, כמו עיסוי מפנק ומרגיע לכפות הרגליים עבור הבחורה לאחר יום עבודה קשה ומפרך. פעמים אחרות, מתווסף לו רכיב מיני, כמו משחקים מיניים עם כף הרגל, או משחק מקדים ומזמוז. ברור מאליו שישנם סצנות רבות המשלבות שליטה-כניעה, שבהן כפות רגליהן של הבנות מסמלות את הכוח והעליונות הנשית הנמצאות במעמד גבוה, לעומת הגבר שנמצא מתחת למקום הנמוך ביותר שלהן - כפות רגליהן.

אז האם אתה מוכן לאקשן? להלן נביא את 20 סצנות סגידה לכפות רגליים הטובות ביותר בתוכניות ובסדרות הטלוויזיה השונות. הסצנות יובאו בסדר יורד, מ-20 עד 1, מהפחות טובה שבינהן ועד לטובה מכולן.

הקרדיט לפוסט נתון ל- "The Feet Hunter", שלדעתי הוא אתר הפוט פטיש המתקדם בעולם, לפחות מאלה שאני נתקלתי בהם.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

20. קריסטן שאאל (מתוך הסדרה האמריקאית-אוסטרלית: Wilfred)



זוהי סצנה קומית מתוך סדרה קומית. עם זאת, היא נראית מעט מוזרה, על אף שהיא סצנה קצרה מאוד. אלייג'ה ווד האומלל נדהם לראות את ווילפרד מוצץ בלהט את אצבעות רגליה של קריסטן שאאל, בעוד היא מברכת אותו לשלום באופן נורמאלי לחלוטין, כאילו שום דבר מיוחד לא קורה בחדר.


כמובן שאין שום דבר מוזר בכך שכלב מלקק כפות רגליים של אישה. זה עוד בהחלט יכול להיחשב נורמלי. אולם גבר לבוש בבגדים של כלב ומוצץ את אצבעות רגליה של אישה בתנוחת דוגיסטייל? כן, זה מוזר. אבל גם קינקי ומשעשע, לא כן?

------------------------------------------

19.  לורי לוקלין (מתוך הסרט האמריקאי: Garage Sale Mystery)



כשאני צופה בסרטים ובסדרות קצת ישנים, אני אוהב את המשחק המרהיב של לורי לוקלין היפיפייה, אשר כיום בגיל 54, עדיין נשארה גברת נאה והפכה למילפית אלגנטית אהובה ומבוקשת.


הסצנה מעולה! עיסוי כפות רגליים תמים וחברי, עבור הדמות הראשית של הסרט, שכמובן נהנית ומתענגת מאותו עיסוי, עד כדי כך שבהמשכו היא מבקשת מהמעסה בר המזל לעבור לכף רגלה השנייה, תוך שהיא דורשת ממנו שימשיך לעסות את כף רגלה הימנית. כמובן שאי אפשר לסרב למעדנייה הזאת!

------------------------------------------

18. ג'ניפר אניסטון (מתוך הסרט האמריקאי: Picture Perfect)



סצנת הסרט פשוט מושלמת. כשאנו צופים בה, אנחנו זוכים לראות את הגרסה הצעירה והחושנית של ג'ניפר אניסטון הפצצה, כאשר קווין בייקון פשוט קיבל מתנה לוהטת. הסצנה היא סצנת סקס פראית ותאוותנית אופיינית, אולם יש בה מרכיב מיוחד: סגידה לכפות רגליים.


זה פשוט תענוג לצפות בקווין מסיר את נעליה וגרביה של ג'ניפר וחושף את אצבעות רגליה המדהימות ואת כפות רגליה המושלמות. כמובן שבלתי אפשרי למנוע מעצמיך לנשק ולסגוד בתאווה עמוקה, עם אהבה, רוך ותשוקה את אותן כפות רגליים, בעוד ג'ניפר המדהימה מתפתלת בהנאה על המיטה.

------------------------------------------

17. באנג איון-הי (מתוך הסרט הקוריאני: "יום שחזיר נפל לתוך הבאר")



לא יכולתי להחמיץ את תרומתו של הקולנוע האסיאתי בפוסט הזה. כן, גם הקוריאנים נהנים מפטיש לכפות רגליים, כפי שאנו יכולים לראות בסרט הנזכר, משנת 1996, שבה ניתן לראות מציצת אצבעות רגליים מלבבת ומענגת מוצגת לראווה. פשוט לוהט!


השם שלה הוא באנג איון-הי. היא בחורה מקסימה וקלאסית. הבחור הקוריאני בר המזל שנהנה מכפות רגליה (ששמו אינו ידוע לי) מלקק בלהט כל אחת מאותן אצבעות ארוכות, חיוורות וחמודות.

------------------------------------------

16. ליאה תומפסון (מתוך הסדרה האמריקאית: Jane Doe)



לא ממש עקבתי אחר הקריירה הקולנועית של ליאה תומפסון, אולם אין ספק שהתפקיד המשמעותי ביותר ששיחקה בו היה "לוריין", אמו של מרטי מקפליי (מייקל ג'יי פוקס) בסרט "בחזרה לעתיד".
"הלו, הלו, מישהו בבית? היי, תחשוב מקפליי, תחשוב... למה אתה מחכה? לך ותנשק את כפות רגליה של אשתך עכשיו!"


זאת הייתה יכולה להיות סצנה גדולה מתוך הסרט ההוא, לא כן? האם אי פעם חשקת בצפייה בכפות רגליה של ליאה? האם תהית פעם איך הן נראות? אל תדאג! בסרט "Jane Doe" אתה יכול לצפות בכף רגלה מעוסה על ידי דונה מילס - שתיהן בחורות בוגרות במידת מה, ולשתיהן יש כפות רגליים מסנוורות ומושלמות.

------------------------------------------

15. אינמה קואבס (מתוך הסדרה הספרדית: Vis a Vis)



הסדרה היא בקטגוריית סדרות הדרמה והמתח, ומציגה את החיים בכלא נשים. סדרות בית סוהר בדרך כלל מכילות סצנות אלימות, הפחדה, סחר בסמים, מלחמת כנופיות או אונס... זה נדיר מאוד לראות סצנת פטיש לכפות רגליים בסדרה מעין זאת.


אינמה קואבס משחקת אסירה חזקה ועוצמתית, עם השפעה גדולה בין יתר האסירות שבכלא, כפי שאנו יכולים להתרשם גם מהסצנה הלוהטת הזאת. קואבס מנסה להכניע בחורה צעירה ומפוחדת שחייבת לה הרבה כסף. לבסוף הצעירה המסכנה מסכימה לסגוד לכפות רגליה של אינמה, כאות לכניעה ולקבלת סמכותה. הסצנה היא חריפה ופיקנטית עבור מי שאוהב שליטה נשית.

------------------------------------------

14.  ג'ינה גרשון (מתוך הסדרה האמריקאית: המופע של לארי סנדרס)



הסצנה שבה ג'ף גולדבלום מעסה את כף רגלה של ג'ינה גרשון היא סצנה טיפוסית מחיי היומיום. הוא מעסה לה את כף הרגל בדיוק כפי שהיה יכול לעסות כף רגל של ידידה או אולי בת משפחה, בטבעיות מוחלטת.


הסצנה מציגה שיחה מהנה עם חברים ושתיית בירות... וקצת משחקים עם כף הרגל. ג'ינה אפילו מעיזה לדרוש עיסוי חזק יותר. אנחנו בהחלט יכולים לומר שג'ינה נהנית מאוד כאשר מישהו מעסה לה את כפות רגליה. למרות שאיכות הווידאו היא לא טובה, כפות הרגליים של ג'ינה הן יפיפיות, עם לק אדום בציפורניה הסקסיות והמדהימות.

------------------------------------------

13. דברה מסינג (מתוך הסדרה האמריקאית: The Mysteries of Laura)



דברה מסינג מגיעה למשרד כאשר כפות רגליה עייפות ומיוגעות. ג'וש לוקאס הג'נטלמן מציע לה בחביבות לעסות אותן. היא נראית מופתעת מאוד, אבל כמובן שהיא לא תסרב להנאה הקטנה.


זה מוכרח להיות די מדהים לעסות כפות רגליים של בחורה יפיפייה כל כך. אך חבל שלא זכינו לראות את כפות רגליה היחפות, כי לצערנו ג'וש השאיר את גרביה על כפות רגליה כאשר הוא בא לעסות אותן. אגב, שני הגרביים בצבעים שונים. חובבי פטיש לגרביים ללא ספק יאהבו את הסצנה הזאת.

------------------------------------------

12. ביטי אדני (מתוך הסרט האנגלי: "יומנו של זקן מטורף")



בשנת 1988 יצאה מהדורה מחודשת של הסרט "יומנו של זקן מטורף", בכיכובה של ביטי אדני, בגרסה צעירה מאוד שלה. היא משתמשת בערמה הנשית שלה תחילה כדי לפתות, ולאחר מכן לשעבד את אביה החורג - מרסל המלינק (ראלף מייקל), אשר בשמחה רבה מקבל את המשרה.


מערכת היחסים המוזרה הזאת מתחילה כפי שאנו יכולים לראות בסצנה, עם סגידת כף רגל קלאסית בין נערה יפיפייה ומושכת, לבין זקן גס ומלוכלך. זה ללא ספק מעורר לראות איך זקן כל כך נבזי וגס רוח נכנע בהדרגה לרצונותיה של נערה אכזרית. בהמשך הסרט ניתן לצפות בסוליות כפות רגליה הסקסיות של ביטי, כאשר הזקן הסוטה מורח צבע אדום עליהן, על מנת להשיג לעצמו את טביעות הרגליים שלה, שיוכל להתענג מהמראה שלהן לנצח.

------------------------------------------

11. מישל פראדה (מתוך הסדרה האמריקאית: Vida)



מישל פראדה מעניקה לנו סצנה לסבית משובחת ותאוותנית בתערוכת "Life". הסצנה כוללת סקס, סגידה לכפות רגליים, כניעה ואפילו פייסיטינג - כל אלה מלווים בשיר נושא מלהיב שמעולם לא יצא לאור.


שתי הבחורות נהנות מסגידה לכפות רגליים מלאה. הבחורה הכנועה מלקקת את כפות רגליה של מישל במסירות, בעוד שמישל בבירור חווה אורגזמה, תוך שהיא מרגישה את הלשון הרטובה של זוגתה בין אצבעות רגליה הסקסיות.

------------------------------------------

10. ארין קרפלוק (מתוך הסדרה האמריקאית: הסקס של מאסטרס)



זוהי סצנה של מציצת אצבעות פשוט מדהימה, כאשר הסקס המסורתי ופטיש לכפות רגליים מתמזגים יחדיו. ברור שהשחקן הוא פטישיסט כפות רגליים אמיתי, והוא אוהב למצוץ את אצבעות רגליהן של נשים, ואין זה פלא, מפני שארין קרפלוק היא פשוט פצצה אמיתית.


בתחילה הוא מוצץ אותן בזהירות וברגישות, והיא נראית קצת לחוצה אך נהנית באותו הזמן, ובייחוד כאשר הוא חודר אליה בתנוחה מיסיונרית, תוך כדי שהוא מוצץ את אצבעות רגליה באטרף - התנוחה המועדפת עבור פוט פטישיסטים בזמן סקס.

------------------------------------------

9. מרז'ורי בורג'ואה (מתוך הסדרה הצרפתית: תעלומות האהבה)



לבמאים, ליוצרים או למפיקים של הסדרה הצרפתית הזאת יש משיכה ברורה לפטיש לכפות רגליים. ניתן לצפות בסצנות רבות של בנות יחפות בפרקים רבים של הסדרה: הצגת כפות רגליים מרהיבה, עיסויים, פדיקור.. וכן, פטיש לכפות רגליים הוא בהחלט רגיל כאן.


בפרק המובא כאן, אנו יכול לראות, בין שאר הסצנות, כיצד מרז'ורי בורג'ואה היפיפייה מקבלת עיסוי מענג ומרגיע בכפות הרגליים. תסתכלו על כפות הרגליים שלה - הן לא פשוט יפיפיות? אני אוהב את הציפורניים האדומות המדהימות הללו!

------------------------------------------

8. מריה דה לה פואנטה (מתוך הסרט: "פשעים של תשוקה")



בסצנה מתוך הסרט ניתן למצוא את הקטע המדהים הזה של משחקי כף רגל, בכיכובה של מריה דה לה פואנטה המקסיקנית הסקסית. כמה חבל שאנחנו לא שומעים את האודיו המקורי של הסרט. במקומו אנו נאלצים לשמוע את המנגינה הנוראה הזאת.


אולם עדיין היא נשארה סצנה אדירה ויקרת ערך. היא חושנית, ארוטית, קינקית, רכה ומתוקה בעת ובעונה אחת. השחקנית מציגה רגליים ארוכות, רכות ויפות, עם צמיד מקסים בקרסול, כדי לשים דגש על היופי שלו. הבחור אינו מהסס כלל - וסוגד לכפות הרגליים המושלמות הללו!

------------------------------------------

7. קסניה סולו (מתוך הסדרה הקנדית: Lost Girl)



מעולם לא צפיתי בסדרה הזאת. אולם בכל מקרה, פשוט אהבתי את הסצנה הזאת עם קסניה סולו, כאשר היא חוזרת עייפה ומיוגעת לביתה, ולגמרי בטבעיות ובפשטות, מניחה את כפות רגליה בין אנה סילק וקריס הולדן כדי לקבל את העיסוי שהיא ראויה לו.


מה שאנו יכולים להתרשם ממנו, זה שכפות רגליה קטנות ומקסימות מאוד, עם גרבוני ניילון. אני סקרן לדעת אם הן היו גם מזיעות וריחניות, אולם אני חושש שלעולם לא נדע את התשובה לכך.

------------------------------------------

6.  דניאלה ניקולט (מתוך הסדרה האמריקאית: Born Again Virgin)



הסרטון הוא בטון הומוריסטי, מבצע פרודיה על האובססיה של פטישיסט כפות הרגליים הטיפוסי. אולם הסרטון לא מציג כפות רגליים פשוטות ורגילות. איש כף הרגל המסכן נאלץ להתמודד עם כפות רגליה היפיפיות והמושלמות של דניאלה ניקולט. אם זה ימשיך כך הוא ללא ספק יקבל התקף לב.


הבחור מנסה להשתלט על עצמו, אולם הוא לא לגמרי מסוגל לכך. הוא פשוט כנוע ומהופנט מכפות רגליים מדהימות, שמשחקות סביב פניו ומגרות אותו, ללא רשות לטעום את טעמן הממכר. בהחלט משעשע, וכיצד היא מנצלת את הסיטואציה כדי לקבל מה שהיא רוצה..  

------------------------------------------

5. שרה סילברמן (מתוך הסדרה האמריקאית: Bored to Death)



המקום החמישי ניתן לשרה סילברמן היפיפייה. אתם ללא ספק תהיו שמחים לצפות בסצנה הסופר סקסית הזאת בסדרת הטלוויזיה שלה. היא מציגה יחס שתלטני וגחמני, בה בעת שכפות רגליה מקבלות פוט מסאג' על ידי שני גברים: ג'ייסון שוורצמן וטד דנסון. לא מספיק סקסי?


הסצנה היא פשוט מעולה, והשחקנית פשוט גדולה, כי נראה שהיא לגמרי נינוחה ונהנית מהצוות הגברי שאיתה. כפות הרגליים שלה כפי שאתם יכולים להעריך, הן מושלמות לחלוטין. באופן אישי, הייתי נותן לה עיסוי טוב בכפות הרגליים בכל יום מימי חיי! ובעצם מי לא היה נותן לה את זה?!

------------------------------------------

4. אליקס פואיסון (מתוך הסדרה הצרפתית: Parents mode d'emploi)



את המקום הרביעי מקבלת יצירה צרפתית נוספת, אשר מתייחסת במפורש לתחום הפטיש לכפות רגליים. נראה כי יש הרבה תשוקה בצרפת לכפות רגליים נשיות. בסצנות הללו ניתן לראות את השחקנית אליקס פואיסון (מילפית נאה מאוד אגב) מציגה ללא הרף את כפות רגליה המושלמות.



נראה שמשחקי כפות רגליים הן דבר שבשגרה בין בני הזוג הללו. הוידאו הזה הוא אוסף של סצנות פטיש לכפות רגליים מתוך הסדרה. בין היתר ניתן לראות את הבחורה מציירת על אצבעות רגליה בצורה משעשעת פרצופים מחייכים, כדי להעיר את בעלה, וכשהוא מתעורר כמובן מופתע לגלות את המראה המלבב, ומתחיל לאכול את כפות רגליה בהנאה. הבחור פשוט זכה!

------------------------------------------

3. דירה פאס (מתוך הסרט הברזילאי:  Mulheres no poder)



את המקום השלישי המכובד מקבלת דינה פאס, בסצנה שבה היא לוקחת את העובד שלה ומכניעה אותו בעזרת כפות רגליה המדהימות. הסצנה מתאימה באופן מושלם לכותרת של הסרט, שבתרגום לעברית שמו הוא: "נשים בשלטון". בדיוק כמו צרפת או יפן, ברזיל היא מדינה נוספת עם מסורת גדולה של פטיש לכפות רגליים, וההפקה הזאת היא עדות לכך.


אין דבר סקסי יותר מאשר אשת עסקים חזקה, יפיפייה, גחמנית ודומיננטית. אמנם זה משחק בסרט, אך לא קשה לראות באמת איך דירה פאס הסקסית נהנית להיות אישה במעמד הגבוה. הילד הטוב עושה הכל עבורה: חולץ את נעליה, מעסה את כפות רגליה ולבסוף מלקק אותן בכניעה ובצייתנות.

------------------------------------------

2. ניקול לייברטה (מתוך הסרט האמריקאי: My Normal)



מספר 2 היא אחת מהסצנות האהובות עליי. חתיכה פצצה עושה שופינג, מלווה על ידי הידיד הלוזר שלה, אשר סוחב את שקיות הקניות שלה. היא ג'ינג'ית יפת תואר, שחקנית ששיחקה בסדרה "דקסטר" המפורסמת.


אם היא הייתה מבקשת ממך לשלם על הקניות שלה, מה הייתה עושה? אם היא פוקדת עליך לשאת את השקיות והתיקים שלה, למה אתה מחכה? אבל אם היא תובעת ממך ללקק את כפות רגליה המושלמות? האפשרות האחת והיחידה היא לכרוע על ברכיך ולמצוץ את אצבעות רגליה בזו אחר זו, מוטב כך מאשר להכעיס אותה. היא פשוט אלילה אדמונית מושלמת, והיא ראויה לכל הפינוקים הללו.

------------------------------------------

1. קייטי הולמס (מתוך הסרט "דיקטטור יקר")



הו כן... לשמור את הטוב ביותר לסוף. קייטי הולמס היא ללא ספק מספר 1. בשנות ה-90 היא הייתה סמל מין. מן הסתם, כל בני 30+ שצפו בהופעותיה מול המסך פינטזו פנטזיות רטובות עליה מתישהו. עכשיו אמנם היא התבגרה מעט, אך נשארה יפיפייה וסקסית.


דוקטור סת' גרין משחק רופא שיניים מנוון שאוהב את משחק התפקידים "רופא ואחות", ומנסה לפתות את קייטי בדרך הזאת. בתחילה היא נהנית מאוד לצפות באצבעות רגליה הארוכות נמצצות על ידי הרופא המוזר, אולם בסופו של דבר האובססיה של הרופא מתגלית כיותר מידי עבורה, וגורמת לה להרגיש בחוסר נוחות. הסצנה היא משעשעת וסקסית!

---------------------------------------------------------------

זה הכל חברים. אז מהי הסצנה האהובה עליכם?

נתראה בקרוב,
משתחווה לכפות רגלייך.

2 תגובות:

  1. כל הכבוד על הבלוג המעולה. ישר כוח, אל תתייאש, עוד יגלו אותו..

    השבמחק
  2. אחי זה פשוט מדהים, מגיעה לך תודה ענקית על כל ההשקעה

    השבמחק